Вона вийшла на тьмяно освітлену сцену, що супроводжується пульсуючими ритмами музики, які розносилися по клубу. Повітря навколо було насичене передчуттям, десятки голодних очей не відривалися від її фігури, пожираючи поглядом кожен вигин її пишного тіла. Вона плавно ковзнула до першого ряду хитких стільців, за якими сиділи худі постаті, що жадібно стежили за кожним її рухом.
- Привіт, хлопчики, - муркотнула вона, торкаючись рукою гладкої тканини своєї сукні.
Чоловіки нахилилися вперед, їхні обличчя виражали трепет і розпач, начебто кожен жест був для них нестерпно привабливим. Вона почала рухати стегнами, повільно і чуттєво, просуваючись уздовж ряду столів.
Серед багатьох поглядів один пронизливий сірий погляд особливо виділявся. Це були очі Білла, директора клубу, і він спостерігав за нею з особливою увагою. Під спекотні ритми близькосхідної музики вона продовжила свій виступ, її постать була оповита мерехтливими тканинами, які грайливо оголювали її форми. Волосся вільними локонами спадало на плечі, блискучі сережки притягали увагу при кожному русі її голови. Тонка вуаль приховувала її риси, додаючи образу невловимого таїнства.
Вона почала рухатися, її стегна ритмічно погойдувалися, коли вона взялася за поліровану жердину. Прозоре парео облягало її тіло, оголюючи спокусливі проблиски блискучого бюстгальтера і мереживного оздоблення трусиків. Плоский живіт напружувався при кожному плавному повороті її стегон, заворожуючи глядачів.
Повертаючись навколо жердини, вона зустрічалася поглядами з чоловіками в залі, підготуючи їх невимовною обіцянкою задоволення. Їхні погляди були прикуті до її тіла, затуманені спрагою і пожадливістю, поки кілька найсміливіших шепотіли підбадьорення.
Легким рухом зап'ястя вона випустила каскад блискіток з бюстгальтера, який закружляв у повітрі, наче блискучий дощ. Натовп ахнув, захоплений цим ефектним трюком, і їхня увага ще сильніше прикріпилася до її фігури, ледь прикритої тонкою тканиною.
Вона граційно вигнулась, повільно провела руками по жердині, кінчики її пальців лагідно торкалися тканини парео, яке обтягувало її стегна, підкреслюючи вигини її ніг та силует тіла.
Коли пісня досягла своєї кульмінації, її рухи стали стрімкішими, наче вихор грації та пристрасті. Зал був зачарований її танцем, неможливо відвести погляд від витончених обрисів її тіла, що пливе музикою.
З останнім ударом музики вона завмерла, витягнувши одну ногу назад, а іншу зігнувши вперед, її поза була картиною чистої спокуси. Зал вибухнув оплесками, висловлюючи захоплення її мистецтвом та таємницею, яку вона щедро, але водночас скромно розкривала перед ними.
Коли вона зробила свій останній уклін, клуб вибухнув свистом і вітальним криком. Найсміливіші відвідувачі, підхоплені настроєм моменту, почали вигукувати підбадьорливі слова та натяки.
- Покажи нам ще ці гарні трусики! - долинув один із голосів, підбадьорюючи інших до нових прохань. - Зруш їх трохи вниз, мила!
Вона почервоніла під вуаллю, сором'язливо хихикнув і підігруючи їх грайливим вимогам. Схиляючись уперед, її пальці торкнулися мережива нижньої білизни, і вона дражливо злегка відтягнула його, дозволивши глядачам миттю побачити тонку тканину, що облягає її тіло. Натовп завів від схвалення, гучні оплески наповнили клуб, відображаючи захоплення та вдячність до його виступу.
Чайові лилися потоком, і деякі сміливці почали залишати купюри прямо на сцені. З лукавою усмішкою вона повільно спустила парео, дозволивши йому впасти до ніг. Залишившись лише у бісерному бюстгальтері та коротких трусиках, вона прийняла провокаційну позу, демонструючи постать перед натовпом. Атмосфера в залі наелектризувалась, повітря наповнилося щільною, майже відчутною енергією, коли вона купалася в обожнюванні своєї захопленої аудиторії.
Коли вона зійшла зі сцени, її щоки ще палали від збудження після виступу. З натовпу до неї наблизилася знайома постать – директор Білліус. Його очі горіли прихованим вогнем бажання, і він підійшов ближче, його велика присутність майже заповнювала простір між ними.
- Вражаюче шоу, моя люба, - промимрив він, його голос був низьким і хрипким. - Але давай перенесемо це в більш... особистий простір.
Не чекаючи її відповіді, він м'яко, але впевнено повів її в затишний куточок клубу, його рука лежала на її попереку, наче власницький жест. Вона відчула тепло його дотику, що пройшов її спиною хвилею, незважаючи на тонкі шари одягу, що розділяли їх.
Вони увійшли в тьмяно освітлену окрему кімнату, двері за ними тихо зачинилися, занурюючи їх в атмосферу усамітнення.
У тьмяно освітлених межах Білліуса директор дивився на чуттєве тіло жінки перед ним, його очі були прикуті до її спокусливих вигинів. Напруга в повітрі була відчутною, коли його опуклість випирала з-під штанів, що було свідченням його збудження.
- Роздягайся для мене, - наказав він, і голос його був непереборною вимогою. - Я хочу побачити кожен дюйм твоєї вишуканої форми.
З глибоким зітханням жінка рухалася з чуттєвою грацією, її стегна ритмічно погойдувалися, коли вона скидала одяг. Тіні танцювали на її шкірі, наголошуючи на контурах її тіла. Її рука простежувала плюшеву оббивку дивана, на якому сидів Білліус, його погляд був непохитний.
- Ближче, моя люба, - поманив він її голосом, сповненим туги.
Вона підкорилася, заповзла на диван і влаштувалася у нього на колінах, притулившись голими стегнами до виступу його збудженого члена.
- Пам'ятаєш нашу першу зустріч тут? - спитав він, його руки досліджували її тіло, затримуючись на її згинах.
Слабкий рум'янець торкнув її щоки, коли вона кивнула, і спогади про їхню неприборкану пристрасть заполонили її розум.
Нахилившись, Білліус заволодів її ротом у жаркому поцілунку, його язик переплевся з її язиком у чуттєвому танці. Вона тихо застогнала в його обіймах, її власна мова зустрілася з його мовою в еротичній взаємодії.
Перервавши поцілунок, вона злегка вигнула спину, продовжуючи тертися об його твердий член.
- Ти запалюєш мене, - промуркотіла вона хрипким від бажання голосом.
Білліус застогнав, його хватка на її стегнах посилилася.
- Дій обережно, моя спокусниця. Якщо ти продовжуватимеш ці провокації, я можу не впоратися із собою.
Вона прикусила губу, в її очах майнув пустотливий вогник.
– Це саме те, що я хочу.
З ричанням Білліус повернув їх так, щоб вона лягла під ним на кушетку. Він притис її зап'ястя над головою, своєю вагою натискаючи на її тіло.
- Ти жартуєш із моєю стриманістю, - попередив він, його голос був грубим від бажання. - Продовжуй кидати мені виклик, і я буду змушений тебе покарати.
Вона вигнула спину, притулившись до його грудей.
- Загрози, погрози, - знущалася вона, її очі сяяли викликом.
У відповідь Білліус опустив голову, його зуби зачепили твердий сосок під прозорою тканиною її бюстгальтера. Він кусав і смоктав, викликаючи різкий крик із її глибин.
Відпустивши її сосок, він переключив свою увагу на її шию, ніжно покусуючи та залишаючи невеликі сліди на її шкірі. Вона ахнула, її голова відкинулася назад у екстазі.
- Подивися на свої форми, блискучі від передчуття, - прошепотів він їй у плоть, і його гаряче дихання викликало тремтіння в неї по спині. - Моя маленька повія тремтить при думці про моє... проникнення.
Її щоки спалахнули від його грубих слів, але вона не могла заперечити їхню істинність. Її трусики намокли від бажання, свідчення її збудження. Білліус посміхнувся, явно задоволений її реакцією.
- Ти це відчуваєш? - спитав він, його стегна втиралися в її стегна у повільному, розміреному ритмі. Твердість наполегливо тиснула на її серцевину через тонкий бар'єр її трусиків. - Твоя кицька жадає мого члена.
Очі Білліуса потемніли від хтивості, коли його погляд впав на її оголену підлогу, тепер звільнений від обмежень трусиків. Він облизнув губи, його руки ковзнули вгору по її стегнах, щоб розсунути їх ширше.
- Така гарна маленька пизда, - похвалив він, нахиляючись, щоб вдихнути її мускусний аромат. - Не можу дочекатись, щоб спробувати її. Лягай, кошеня, - наказав чоловік.
Вона корилася, її серце билося від передчуття, коли він розташувався між її розсунутих ніг. Перший дотик його губ до її чутливих складок надіслав хвилі насолоди, що проходять через неї. Він досліджував її найінтимніші місця зі жаром, його язик проникав глибоко всередину, змушуючи її тремтіти від екстазу. Він жадібно смакував її сутність, наближаючи її до краю блаженства.
- Блядь, ти на смак божественна, - простогнав він, його голос тремтів від бажання. - Я міг би їсти цю солодку кицьку весь день.
Його слова викликали у ній хвилю збудження, стискаючи її внутрішні стіни навколо порожнечі. Вона була так близько, балансуючи на межі нищівного оргазму.
Відчувши її розпач, чоловік подвоїв свої зусилля. Його губи обхопили її пульсуючий клітор, сосячи з інтенсивністю, в той час як два пальці глибоко поринули в її нудний канал. З останнім потужним поштовхом пальців він відправив її спіраллю через край. Її спина вигнулась над диваном, пронизливе ридання зірвалося з її губ, коли хвилі задоволення обрушилися на неї.
- Ось і все, люба, - пробурмотів він приглушеним голосом, уткнувшись обличчям їй у стегна. Коли її оргазм стих, чоловік витягнув руку з її щілини, що капає. Він встав, поправив костюм і поправив штани, що стирчать. - Ну, хіба ти не гарна дівчинка? - промуркотів він, посміхаючись їй зверху вниз. - Але не думай, що це означає, що ти зісковзнула з гачка.
Мерехтливі лямки її бюстгальтера зловили світло, коли вона зняла його, оголивши її повні груди з рожевими сосками, що стирчать. Чоловік жадібно поглинав видовище, його власний одяг був безладно розкиданий поблизу.
- Ммм, ось це гарна дівчинка, - схвально пробурмотів він, не зводячи очей з її оголеного тіла, що розкинулося на шкіряному дивані. Цей предмет меблів був свідком незліченних зустрічей танцюристів та клієнтів, його поверхня вкрилася патиною багаторічного використання. Тепер це було місце іншого зв'язку, жар їх тіл змішувався, кінчик його налитого кров'ю члена шукав входу. - Готова до мене? - Запитав чоловік низьким і спокусливим голосом.
Нетерплячий смішок зірвався з її губ, коли чоловік притиснув набряклу головку свого члена до її чутливого клітора. Відчуття було електричним, посилаючи іскри задоволення, що танцюють за її нервовими закінченнями.
- О, ти прагнеш, чи не так? - посміхнувся він, його гаряче дихання було їй на вухо. - Добре, що я тут, щоб угамувати цей голод. З твердим стійким поштовхом чоловік увійшов до неї, повністю заповнивши її. Тихий стогін вирвався з горла, коли вона пристосувалася до його розміру, її внутрішні м'язи стиснулися навколо нього. - Чорт, ти почуваєшся приголомшливо, - простогнав він, на мить зупинившись, щоб насолодитися щільністю, що обволікає його стовбур.
Потім, повільними, обдуманими поштовхами, він почав рухатися всередині неї, кожен поштовх і ривок розпалював нову хвилю задоволення.
У муках неприборканої пристрасті їхні губи зустрілися в палкому поцілунку, язики сплелися в оргазмічному танці. Біліус рухав стегнами в ритмі, який пронизував їхні тіла, опукла голівка його члена легко ковзала її чутливими стінками.
- Ти створена для цього, чи не так? - прошепотів він їй у губи, його голос був хрипким і лагідним. - Пристосовуючи кожен дюйм моєї чоловічої гідності, як ідеальна маленька повія, якою ти і єш.
Стогін зірвався з її губ, коли вона поцілувала його, її тіло рухалося в ідеальну синхронність з його. Відчуття повної наповненості п'яніло її, залишаючи її спраглим більшого. Кожен поштовх все глибше занурював його в неї, розтягуючи її начинки, на її животі утворювалася опуклість.
- Сильніше, - благала вона між зітханнями, жадаючи більш інтенсивної стимуляції. - Примусь мене вигукнути твоє ім'я.
Диван люто гойдався під ними, поки Білліус продовжував свою невпинну атаку на її почуття, підносячи її до нових висот екстазу. З кожним караючим поштовхом він ударяв по таємному місцю глибоко всередині неї, розпалюючи полум'я її звільнення, що насувається.
- Іди до мене, - наказав він хрипким від передчуття голосом. - Відпусти і віддайся мені.
Як за командою, її тіло корилося, тремтячи навколо нього, коли її накрив нищівний оргазм. Приглушений крик вирвався з її горла, її нігті дряпали його спітнілу спину.
- Так, чорт забирай! Візьми мій член! - прогарчав Білліус, його рухи стали хаотичними, оскільки він переслідував власне визволення. Раптово лютий сплеск володарства спотворив вираз обличчя Білліуса. Його хватка на її стегнах стала схожою на лещата, притискаючи її до себе з безрозсудною самовіддачею. - Ця пизда належить мені, - прогарчав він. - І я трахатиму її, поки вона не стане сирою і зіпсованою!
З первісним ревом він врізався в неї з жорстокою інтенсивністю, сила його поштовхів здригалася основи кушетки. Колись міцна рама зловісно рипіла, її металеві ніжки дряпали підлогу.
- Ні, почекай! О Боже, він ламається! - з жахом закричала вона, але Білліус був захоплений первісною потребою заявити про свої права.
Диван видав оглушливий вереск, коли він нарешті піддався, дерев'яні тріски розлетілися під натиском лютих ударів Білліуса. Вони впали на підлогу в поплутаному безладді кінцівок, зламані залишки меблів хруснули під ними.
- Це те, чого ти хотіла, повія? - задихався Білліус, його очі були дикими від суміші люті та пожадливості, коли він продовжував входити в неї, не звертаючи уваги на хаос навколо них. - Бути трахнутою до непритомності?
Вона могла тільки пхикати у відповідь, пригнічена чистою силою його пристрасті та невтомною стимуляцією його пеніса, що розриває її жіночність. Біль від падіння був затьмарений болісним задоволенням, яке він завдавав їй.
Коли поштовхи Білліуса сповільнилися, він зумів зробити останній сплеск, викинувшись у неї, його гаряче насіння бризнуло їй у живіт товстими мотузками. Він звалився на неї, важко дихаючи, і заволодів її ротом у ніжному поцілунку.
- Ммм, ти чудова, - прошепотів він їй у губи, все ще ніжно погойдуючись усередині неї. - Я не міг більше стримуватись. Ти зводила мене з розуму.
Коли поштовхи вщухли, з її грудей вирвався тихий смішок, а розум повільно усвідомлював абсурдність ситуації.
- О боже... ми зламали диван, так? - сказала вона, і на її обличчі розпливлася пустотлива усмішка.
Білліус посміхнувся, піднявши голову, щоб зустрітися з нею поглядом з грайливим блиском в очах.
- Схоже на те.