Еліза зачинила за собою двері, звук пролунав по порожньому коридорі покинутого замку. Вона різко повернулася обличчям до Стівена, її очі виблискували від гніву.
- Не смій більше так зі мною розмовляти! - гаркнула вона, тицьнувши в нього пальцем. - Я не якийсь некомпетентний новачок, яким можна зневажати.
Стівен притулився до стіни, самовдоволена усмішка грала на його губах.
- О, будь ласка, ми обидва знаємо, що ти не більш ніж симпатичний личко, якому пощастило. Без мене ти зникла б.
Еліза стиснула кулаки, борючись із бажанням стерти цю дратівливу усмішку з його обличчя.
- Пощастило? Я надривала дупу, щоб опинитися там, де я є! І якби не я, ти вже був би там мертвий!
Стівен усміхнувся, відштовхуючись від стіни і роблячи крок до неї.
- Мертвий? Не спокушайся. Я міг би впоратися з цими головорізами із заплющеними очима. - Він вдерся в її особистий простір, його присутність нависла над нею. - Визнай це, Елізо. Я тобі потрібний. Просто визнай це.
Вона кинула на нього зухвалий погляд, відмовляючись відступати.
- Мені ніхто не потрібен, особливо такий зарозумілий придурок, як ти!
Напруга між ними потріскувала, як електрика, їхні груди здіймалися від ледь стримуваних емоцій.
Погляд Стівена впав на її губи, його голос знизився до хрипкого шепоту.
- Чи це так? Тоді чому ти тремтиш прямо зараз?
Еліза трохи здригнулася, обхопивши себе руками.
- Тут просто холодно, от і все. Тут страшенно сильний протяг.
Очі Стівена звузилися, в його очах промайнув злий блиск.
- Це правда? Тому що з того місця, де я стою, здається, що ти трусишся від бажання. -Він простяг руку, провів пальцем по її підборідді, його дотик був легким, як пір'їнка, але обпікаючим. - Визнай це, Елізо. Ти хочеш мене. Ти хотіла мене з того дня, як ми зустрілися.
Вона насилу проковтнула, її пульс під його пальцем забився.
- У твоїх снах, - вона дихала, ненавидячи, як слабо звучав її голос.
Низький смішок вирвався з його грудей.
- О, я гарантую, що ти будеш зіркою мого сьогоднішнього вечора.
Еліза грубо відштовхнула Стівена, збільшуючи відстань між ними.
- Відвали, Казанова. Ти помиляєшся, якщо думаєш, що я ведуся на твої репліки. - Вона схрестила руки на грудях, захищаючись, її очі сяяли від роздратування. - Серйозно, що з тобою не так? Ти правда думаєш, що кожна жінка прагне твоєї уваги?
Стівен поправив піджак, вираз його обличчя нечитаний.
- Я називаю це так, як бачу. І я бачу гарну, розумну жінку, яка втомилася грати у ігри.
Еліза посміхнулася, захитавши очі.
- Ну, може, я просто втомилася від зарозумілих придурків, які не можуть утримати свій член у штанах. Ти колись думав про це?
Він недбало знизав плечима, легка усмішка зворушила його губи.
- Хіба можна мене звинувачувати за спробу? Коли така приголомшлива істота, як ти, знаходиться в межах досяжності... - Посмішка Стівена стала жорстокою, очі заблищали злісними веселощами. - Ах... Еліза. Суперагент, яка, схоже, не може виконати жодної місії - Він тихенько цокнув, похитавши головою в удаваному розчаруванні. - Скажи мені, Елізо, ти колись замислювалася, чому ніхто з наших колег не сприймає тебе всерйоз? Чому вони всі ставляться до тебе як до жарту?
Еліза напружилася, стиснувши щелепи, намагаючись зберегти самовладання.
- Заткнися, Стівене. Ти нічого не знаєш про мене чи мою роботу.
Але щойно слова злетіли з її губ, у її розум закрався сумнів. Скільки разів вона зазнавала невдачі останнім часом? Скільки шансів вона втратила через свої помилки?
Стівен різко засміявся, звук був різким та неприємним.
- Невдаха з великої літери. Ось хто ти, Еліза.
Його слова глибоко поранили, ударяючи в саме серце її невпевненості.
З ричанням люті вона накинулася, її кулак врізався в його щелепу з задовольняючим хрускотом. Біль вибухнув у її кісточках, але вона вітала її, насолоджуючись шоком і болем, що промайнули на його рисах.
- Іди на хуй, Стіве! - виплюнула вона, отрута капала з кожного слова. - Я більше не хочу слухати це лайно.
Еліза вибігла з кімнати, грюкнувши дверима за собою з такою силою, що петлі забрязкали. Її рука пульсувала, починаючи вже покриватися синцями, але вона не звертала на це уваги. Все, на чому вона могла зосередитися, це на гарячому приниженні та люті, що струмує по її венах.
Як він сміє? Як сміє цей зарозумілий виродок так з нею розмовляти? Наче він має право судити її, принижувати її труднощі та невдачі. Він гадки не мав, через що вона пройшла, постійний тиск і очікування обтяжували її.
Сльози палили їй очі, але вона люто моргнула. Ні. Вона не дозволить йому побачити її сльози. Вона не дасть йому задоволення дізнатися, як глибоко поранили його слова.
Натомість вона розправила плечі і пішла коридором, вирішивши знайти інше місце для сну.
Еліза блукала по запорошених коридорах покинутого замку, її кроки розносилися в страшній тиші. Нарешті, вона натрапила на те, що здавалося старою вітальнею, меблі якої були завішені проїдками, що з'їли міллю
Вона зморщила носа від затхлого запаху, але втома швидко пересилила її дискомфорт. Думка про те, щоб знову зіткнутися зі Стівеном, змусила її шкіру покритися мурашками, тому вона плюхнулася на стародавній диван, не звертаючи уваги на хмару пилюки, що піднялася навколо неї.
- Скатертиною дорога, - пробурмотіла вона собі під ніс, свердливши двері кинджали. - Я краще посплю на цій старій штуці, ніж проведу ще одну хвилину з цим нестерпним недоумком.
Поки вона влаштовувалась зручніше, в голові у неї проносилися думки про їхній бурхливий діалог.
Холодне нічне повітря пестило палаючу шкіру Елізи, коли вона відчинила вікно, відчайдушно бажаючи позбутися задушливої напруги, яка обліпила її, немов друга шкіра. Вона притулилася до підвіконня, дивлячись на місячний краєвид, прохолодний бриз сіпнув пасма волосся на її обличчі.
Раптом двері відчинилися, налякавши її. Вона обернулася і побачила Стівена, що стояв там з широко розплющеними від паніки і страху очима.
- Еліза! Якого біса ти твориш? - Запитав він, кидаючись до неї. - Ти... ти намагаєшся стрибнути?
Еліза недовірливо дивилася на нього, її брови зійшлися в замішуванні та роздратуванні.
- Стрибати? Ти з глузду з'їхав?.. Звичайно, я не намагаюся стрибати!
Стівен завмер, оцінюючи її роздратований вираз та розслаблену позу. На його обличчі відобразилося усвідомлення, за яким пішов збентежений погляд.
- О. Точно. Вибач, я, мабуть, надто гостро відреагував. - Він провів рукою по своєму розпатланому волоссю, ніяково відводячи погляд. - Я подумав... ну, не має значення, про що я подумав. Очевидно, я помилявся.
Еліза вигнула брову, її губи зігнулися в кривій усмішці.
- Ясно. Тому що перше, що зробить будь-хто після сварки, це відчинить вікно і замислиться про самогубство. Цілком логічно. - Її тон був сповнений сарказму, що цілком ясно давало зрозуміти, що вона думає про його припущення. - Чесно кажучи, Стівене, іноді я запитую саму себе. Ти завжди робиш такі безглузді висновки? - Вона похитала головою, відвернувшись, щоб знову подивитися у вікно. - Чи ти просто хотів привід увірватися сюди і зробити все ще гіршим?
Стівен здригнувся від її різких слів, його охопило почуття провини і сорому. Він знав, що перегнув палицю, прийшовши до такого різкого висновку без жодних доказів. всередині його надломилося.
Страх. Чистий, непідробний страх охопив його серце, стискаючи доти, доки він ледве міг дихати. Думка про те, що він втратить її, ніколи її більше не побачить... жахала його більше, ніж він готовий був визнати.
- Я... - почав він, голос його був грубий і напружений. - Мені шкода, Елізо. Я не повинен був припускати найгірше. Я просто... Я турбувався про тебе. - Він зробив обережний крок уперед, його погляд шукав на її обличчі хоч якусь ознаку пом'якшення. - Ми можемо поговорити? Будь ласка? Я відчуваю, що нам потрібно прояснити ситуацію між нами.
Еліза різко засміялася, звук був різким і ламким у тиші кімнати.
- Поговорити? Серйозно, Стіве? Після всього, що ти сказав і зробив сьогодні ввечері, ти чекаєш, що я сидітиму тут і говорити з тобою по душі? - Вона похитала головою, невесела посмішка скривила її губи. - Вибач, що розчаровую тебе, але я не з тих, хто веде «серйозну розмову». Ніколи. - Її тон став гірким, з відтінком глибокого болю, який вона рідко дозволяла собі визнавати. - Повір, я давно зрозуміла, що такі розмови ніколи не закінчуються добре.
Вона знизала плечима, прикидаючись байдужою, хоч серце її стиснулося в грудях.
Стівен повільно кивнув, у його очах замріяло розуміння.
- Гаразд, - тихо сказав він, вказуючи на потерту диван, - як щодо того, щоб ми просто посиділи тут небагато?
Він спостерігав, як Еліза зачинила вікно, її тонкі пальці торкнулися холодного скла. Коли вона повернулася до нього обличчям, він побачив втому, що надрукувалась на її тонких рисах, тяжкість їхньої попередньої конфронтації.
Не кажучи ні слова, вона підійшла до нього на диван і зі стомленим зітханням опустилася поруч.
Поки вони сиділи там у дружній тиші, тяжкість подій дня, здавалося, опустилася на них, як важка ковдра. М'яке світло місячного світла, що проникало через вікно, кидало неземний блиск на бліду шкіру Елізи, підкреслюючи ніжні вигини її тіла під тонкою тканиною сукні.
Стівен виявив, що не може відірвати від неї погляду, вбираючи кожну деталь, ніби знімаючи її в пам'яті. Те, як її груди піднімалися і опускалися з кожним рівним вдихом, витончений вигин її шиї, повнота її відкритих губ.
Раптовий приплив бажання пронизав його, спекотне і наполегливе. Його руки смикнулися від бажання простягнути руку і торкнутися її, провести пальцями по шовковистій гладкості її шкіри і загубитися в її теплі.
Не в силах більше противитися спокусі, Стівен обережно простягнув руку, кінчики його пальців торкнулися ніжної шкіри плеча Елізи.
Його руки рухалися з відпрацьованою легкістю, розминаючи та масажуючи пружне тіло. Він відчував, як вузли напруги поступово слабшають під його дотиками, тепло її шкіри просочується у його долоні.
- Мені шкода, - пробурмотів він, його голос був тихий і хрипкий, - за все. За те, що передбачав найгірше, за те, що відштовхнув тебе, коли все, чого я хотів, це притиснути тебе до себе. - Його великі пальці описували кола вздовж основи її шиї, надаючи рівно стільки тиску, щоб вона затремтіла. - Дозволь мені загладити свою провину, Елізо.
Тихий стогін зірвався з губ Елізи, коли вмілі руки Стівена творили свою магію, напруга випливала з її тіла, як вода крізь сито. Її повіки затремтіли, закриваючись, вираз блаженної здачі запанував на її ніжних рисах.
Повільно, майже непомітно, вона відкинулася назад, щоб його дотик став приємнішим, її голова відкинулася набік, щоб надати йому найкращий доступ.
У Стівена перехопило дихання, пульс почастішав, коли він увібрав вигляд, що відкрився йому. Бажання дослідити далі, нанести на карту кожен дюйм її пружного тіла руками і ротом ставало сильніше з кожною секундою.
- Це приголомшливо, - видихнула вона, її голос був сповнений бажання. - Не зупиняйся.
Підбадьорений відповіддю Елізи, Стівен дозволив своїм рукам опуститися нижче, кінчики його пальців ковзнули по вигину її талії. Він дивувався з того, як її тіло відповідало на його дотик, як вона злегка вигиналася в ньому, мовчки благаючи про більше.
- Знаєш, - пробурмотів він, його губи торкнулися її вуха, - ця уніформа виглядає на тобі неймовірно. - Те, як вона обтягує твої вигини... цього достатньо, щоб звести чоловіка з розуму від бажання. - Він підкреслив свої слова, дражливо покусуючи її мочку вуха, посміхаючись, бачачи, як різко вона втягнула повітря. - І ці шкіряні штани... Вони практично гріховні.
Щоки Елізи залилися густим рум'янцем, очі розширилися від здивування та збентеження.
- Стівен!
Еліза ніяково смикалася, розриваючись між хвилюванням від його сміливого флірту і почуттям, що вони терзають, що вони ступають на небезпечну територію. Вона не з чуток знала про наслідки піддатися бажанню, про біль і душевні муки, які неминуче йшли за цим.
Але боже, як він дивився на неї, жар у його погляді, коли він ковзав її тілом... це змушувало її кров палати, розпалюючи вогонь глибоко всередині неї. Вона відчувала, як вологість збирається між її стегон, біль наростала з кожною секундою.
- Т-ти такий збоченець, - примудрилася вона пробурмотіти, голос її був хрипким і напруженим. - Вічно думаєш членом, а не мізками.
Навіть коли слова злетіли з її губ, вона зрозуміла, що їм не вистачає впевненості.
Стівен тихенько хихикнув, від чого по спині Еліза пробігли мурашки.
- О, я думаю, ми обидва знаємо, чому ти так дражнишся, люба, - промуркотів він, його рука ковзнула нижче, щоб лягти їй на стегно. - Ти так часто згадувала мій «член»… ти, мабуть, помираєш від бажання побачити його? - Він грайливо покусував її підборіддя, його зуби дряпали чутливу плоть. - Або, може, ти хочеш чогось іншого. Можливо, ти хочеш, щоб я нахилив тебе прямо тут, на цьому дивані, і показав тобі, на що здатний цей «збоченець»
Еліза судомно зітхнула, коли губи Стівена ковзнули вздовж її горла, його язик метнувся, щоб спробувати сіль її шкіри. Її руки стиснули тканину його сорочки, розриваючись між бажанням відштовхнути його та бажанням притягнути ближче.
- Я-я не... - вона запиналася, голос її був трохи голосніше шепоту. - Я цього не хочу. Не зараз, не так.
Але навіть коли слова злетіли з її губ, вона знала, що вони пролунали пусто. Її тіло видало її справжні бажання, свідчення її збудження просочувалося крізь тонку тканину її трусиків.
Стівен злегка відсторонився, його очі потемніли від хтивості, коли він окинув поглядом її тремтяче тіло.
- Серйозно? - Протягнув він, піднявши одну брову в усмішці. - Давай, Елізо, - промуркотів він, його рука власно ковзнула навколо, щоб обхопити її дупу. - Ми знаємо, що ти вся мокра для мене. Я відчуваю запах твоєї потреби звідси. - Він притулився стегнами до її стегон, даючи їй відчути тверду довжину його члена, що напружується в межах його штанів. - Ця симпатична маленька кицька просто прагне бути заповненою, чи не так? Щоб її розтягнули і наповнили настільки, що ти будеш кричати моє ім'я.
Еліза захникала, її коліна ослабли від брудної обіцянки в його словах. Вона відчувала, як мастило збирається між її стегон, як біль наростає глибоко всередині неї.
Стівен влаштувався між розсунутими стегнами Елізи, його руки ковзали по гладкому простору її одягнених у шкіру ніг.
- Так скажи мені, люба, - пробурмотів він, піднімаючи пальці все вище і вище, - чи є в тебе хлопець, який чекає на тебе вдома?
Еліза прикусила губу, на її обличчі промайнула тінь невпевненості.
- Я... так... Але ми розлучилися якийсь час тому.
Посмішка Стівена стала хижою, очі засяяли урочистістю.
- Ну що ж, гадаю, час показати тобі, на що здатний справжній чоловік.
Його руки ковзнули вище, обхопивши вершину її стегон і застосувавши чудовий тиск.
- Бідолаха, він, мабуть, не зміг задовольнити тебе, чи не так? Я буду поклонятися цій ідеальній кицьці, як храму, яким вона є. Заставлю кінчити так сильно, що ти забудеш власне ім'я.
Пальці Стівена спритно розстебнули гудзик шкіряних штанів Елізи, з болісною повільністю потягнувши вниз блискавку. Він зачепив великими пальцями пояс, стягуючи щільний матеріал вниз по її стегнах та сідницях, оголюючи дюйм за дюймом спокусливі вершкові тони шкіри.
- Чорт, Еліза, - видихнув він, його очі потемніли від голоду, коли він побачив її блискучі складки, ледве прикриті клаптиком мережива, який видавав себе за трусики. - Ти зовсім промокла. Для мене вже майже капає. - Він провів пальцем її щілини, застогнавши від того, як її стегна мимоволі смикнулися, шукаючи більше його дотиків. - Така маленька штучка, що потребує, чи не так? Так відчайдушно хочеш бути заповненою, розтягнутою та заявленою як моя.
Еліза люто похитала головою, її щоки спалахнули ще дужче.
- Н-ні, ти все неправильно зрозумів! Я не... Я маю на увазі, я б не... - Вона замовкла, закусивши губу, намагаючись підібрати потрібні слова. Як вона могла пояснити заплутаний клубок емоцій, що кружляють усередині неї — сором, вина, незаперечне збудження? - Просто... давно я ні з ким не була, - тихо зізналася вона, опустивши погляд на коліна. - І я іноді нервуюсь, особливо коли я... коли я так збуджена. - Вона глянула на Стівена крізь вії, в її очах майнув натяк на вразливість. - Я не хочу, щоб ти думав, що я якась повія або щось таке.
Вираз обличчя Стівена пом'якшав, ніжне розуміння замінило злий блиск у його очах. Він простяг руку, ніжно піднявши підборіддя Елізи, доки їхні погляди не зустрілися.
- Гей, гей, все добре, - пробурмотів він, його великий палець заспокійливо погладжував її вилицю. - Я ніколи ні на секунду не думав, що ти повія, Елізо. Далеко не так. - Він нахилився, ніжно і цнотливо поцілувавши її в лоба, перш ніж знову відсторонитися і зустрітися з нею поглядом. - Я знаю, що ти не з тих, хто стрибає в ліжко, з ким завгодно. І я страшенно поважаю це в тобі. - Його руки ковзнули вгору, щоб обхопити її обличчя, його дотик був легким та заспокійливим. - Якщо ти почуваєшся нервовою чи невпевненою, це абсолютно нормально. Особливо з кимось новим.
Спритними пальцями Стівен стягнув верх Елізи вгору, оголюючи гладку поверхню її живота дюйм за дюймом. Коли одяг показав її груди, він видав низький свист подяки, його очі жадібно вбирали вигляд її оголеної шкіри.
- Бюстгальтера немає, га? - піддражнив він, грайлива усмішка смикнула куточок його рота. - Неслухняне дівчисько. Ти сподівалася на щось подібне, коли виходила сьогодні ввечері?
Перш ніж Еліза встигла сформулювати відповідь, Стівен нахилив голову, його губи знайшли чутливу западинку її пупка. Він притулився до неї гарячим, відкритим ротом поцілунком, його язик метнувся, щоб ліниво прокреслити круги навколо поглиблення.
Еліза зітхнула, її спина вигнулась на дивані, коли від його лагід виходили хвилі насолоди.
- Стівен!
Еліза звивалася під дотиком Стівена, рум'янець розливався по її грудях та шиї.
- Знаєш, це несправедливо, - примхливо занила вона, її нижня губа випнулась у чарівній гримасі. - Я зовсім гола на цьому старому поганому дивані, а ти все ще повністю одягнений! - Вона простягла руку, смикаючи тканину його сорочки тонкими пальцями. - Зніми її, Стіве. Я теж хочу тебе бачити, чорт забирай.
Стівен відкинув голову назад і засміявся, і цей соковитий звук наповнив кімнату.
- Гаразд, гаразд, ти сама напросилася.
Одним плавним рухом він піднявся на ноги, його пальці швидко розстебнули ґудзики на сорочці. Він скинув із себе одяг, дозволивши їй недбало впасти на підлогу поряд із собою.
У Елізи перехопило подих, коли вона побачила його голий торс, її очі розширилися від замилування. Його шкіра була засмаглою і підтягнутою, результат незліченного годинника, витраченого на те, щоб перетворити його тіло на зброю. Складне татуювання із трьох птахів прикрашало його бік, чорнильні лінії різко виділялися на його плоті.
Повільно і розмірено Стівен засунув великі пальці рук за пояс своїх шкіряних штанів, не зводячи очей з Елізи і водночас опускаючи їх униз по стегнах.
Коли останній клаптик тканини торкнувся землі, Стівен постав перед Елізою у всій своїй красі, його вражаюча довжина стояла по стійці смирно. Він посміхнувся їй, насолоджуючись тим, як її очі розширилися і потемніли від неприхованої хтивості.
- Там, набагато краще, чи не правда? - промуркотів він, граючись хижака. - Тепер ми обоє на рівних. відзначаючи кожну западину і вигин її тіла, коли він опустив голову, щоб захопити один рожевий сосок між зубами. - Ти на смак божественна, - прогарчав він їй у шкіру, омиваючи чутливу бруньку язиком.
Руки Стефана бродили по тілу Елізи з благоговійним здивуванням, його мозолисті долоні грубішали на її шовковистій шкірі.
Його пальці простежили витончену лінію її ключиці, поринули в улоговину її горла, перш ніж ковзнути нижче. Він обхопив тяжкість її грудей у своїх руках, насолоджуючись тим, як вони переповнювали його хватку, м'які та податливі. Її соски напружилися під його дотиком, напружуючись під його долонями, як стиглі ягоди, що благають, щоб їх зірвали.
- Боже, Елізо, - видихнув він, його голос був грубим від бажання. - Ти чудова. Як чортовий шедевр.
Губи Стівена проклали вогненний слід по грудях Елізи, його зуби ковзали ніжною шкірою. Він зупинився, щоб приділити увагу кожній груди по черзі, його язик кружляв навколо жорстких піків, перш ніж залучити їх у вологий жар свого рота.
Еліза звивалася під ним, її руки стискали його волосся, коли вона вигиналася назустріч його дотикам. Розбиті стогін виривалися з її губ, її стегна стискалися навколо його стегон, коли спіраль напруги в її ядрі скручувалась все тугіше і тугіше.
Стівен насолоджувався звуками, які вона видавала, тим, як її тіло так охоче відповідало на його ласки. Він хотів поглинути її, дослідити кожен дюйм її шкіри руками і ротом, поки вона не затремтіла і не почала відчайдушно потребувати звільнення.
Член Стівена пульсував майже болісно, товста довжина пульсувала від потреби, коли він притискався до слизьких складок Елізи. Головка чіплялася за її вхід з кожним рухом його стегон, дражнячи їх обох швидкоплинними натяками на проникнення.
Еліза загубилася у відчуттях, її розум був затуманений задоволенням, коли вона віддалася майстерній увазі Стівена.
Стівен застогнав, звук гортанний і первісний, вириваючись із його горла.
- Чорт, крихітко, ти почуваєшся неймовірно, - прохрипів він, його голос був напруженим від контролю, що ледве стримувався. - Така туга і мокра, начебто ти була створена тільки для мене.
Він просунув руку між їхніми тілами, його пальці намацали набряклий бутон її клітора.
Терпець Еліза урвався, її потреба пересилила будь-яку подобу стриманості. Вона схопила Стівена за плечі, її нігті вп'ялися в його шкіру, коли вона вимогливо смикнула стегнами.
- Досить дражнити, Стів! - задихаючись, промовила вона, її голос зірвався від розпачу. - Ти мені потрібен усередині мене, зараз же!
Стівен похмуро посміхнувся, його очі блиснули пустотою і голодом.
- Нетерпляча малеча, чи не так? Ну гаразд, твоє бажання - мій закон. - Одним потужним поштовхом він глибоко увійшов до її гостинного тепла. Вони обидва скрикнули від раптового з'єднання, їхні тіла здригнулися від його сили. - Господи Ісусе, - простогнав Стівен, його голова впала вперед, щоб відпочити на плечі Елізи. - Ти почуваєшся навіть краще, ніж я уявляв. Така страшенно тісна і ідеальна.
Стівен почав рухатися, його стегна рухалися вперед у стійкому ритмі, який швидко перейшов у шалений темп. Він нахилив свої поштовхи, щоб потрапити в таємну точку глибоко всередині Елізи, ту, яка змушувала зірки вибухати за її віками і перетворювала її кістки на желе.
Непристойний звук ляпасів шкіри об шкіру наповнив кімнату, змішуючись із їхнім хрипким диханням і бездиханними стогонами.
- Так, так, чорт, прямо там! - заволала Еліза, її ноги обхопили талію Стівена, щоб утягнути його неможливо глибше. - Не зупиняйся, не смій, чорт забирай, зупинятись!
Стівен загарчав, низький і власний, коли відчув, що Еліза почала стискатись навколо нього.
- Ось і все, крихітко, відпусти - видихнув він, його голос був здавлений наближенням звільненням. - Дай мені відчути, як ти розпадаєшся на моєму члені.
З останнім, жорстоким ривком стегон Стівен поринув по саму рукоятку в спазматичний канал Елізи. Його оргазм обрушився на нього, як приливна хвиля, розпечене добіла насолода обпалювало його вени, коли він спустошував себе глибоко в її гостинному теплі.
Еліза пішла за ним через край, її внутрішні м'язи стискали його пульсуючу довжину, поки екстаз поглинав її.
У післясмаку їхнього інтенсивного кохання Стівен впав на Елізу, його пом'якшувальний член все ще був глибоко всередині неї. Він уткнувся носом у вигин її шиї, притискаючи відкриті губи до її вологої від поту шкіри, намагаючись віддихатися.
- Це було... неймовірно, - промимрив він, його голос був хрипким і задоволеним. - Ти приголомшлива, Елізо. Абсолютно страшенно ідеальна.
Еліза досить співала, її пальці викреслювали пусті візерунки на спині Стівена, поки вона купалася в теплому пухнастому почутті посткоїтального блаженства. Думка про можливі наслідки їх незахищеного сполучення навіть не спадала їй на думку, надто втрачена в серпанку ендорфінів та задоволення.
Стівен злегка ворухнувся, і його напівтвердий член вислизнув з проходу Елізи, що часто використовується, з потоком змішаних рідин.
Коли Стівен витяг, цівка його насіння витекла з чутливого отвору Елізи, суворе нагадування про їхню безрозсудну віддачу. Ніхто з них не звернув на це жодної уваги, надто поглиненої інтимністю моменту, щоб думати про наслідки.
Стівен перекинувся на бік, обійняв Елізу і притиснув її до грудей. Він ніжно поцілував її в чоло, його великий палець ніжно погладив її підборіддя.
- Знаєш, я міг би звикнути до цього, - тихо сказав він, і нотка вразливості прослизнула в його впевнений тон. - Прокидатися поряд з тобою, кохатися, тримати тебе ось так... Це здається правильним, розумієш?
Еліза посміхнулася, уткнувшись носом у тепло долоні Стівена.
- Ммм, я точно знаю, що ти маєш на увазі.
Мирний момент було порушено тріском радіо на тумбочці. Жіночий голос, з відтінком занепокоєння, пролунав із динаміка:
- Тінь Ворона і Тіньовий Кинджале, ви мене чуєте? Я не чули від вас нічого більше години. Будь ласка, дайте відповідь, якщо ви мене чуєте.
Стівен та Еліза завмерли, раптово усвідомивши, в якому становищі вони опинилися. Між ними повисла незграбна тиша, поки вони дивилися один на одного, широко розплющивши очі від здивування та нотки паніки.
Нарешті Стівен потягнувся до рації, нервово прочищаючи горло, перш ніж натиснути кнопку передачі.
- Валькірія, так, ми чуємо тебе голосно і ясно, - сказав він, використовуючи узгоджені кодові імена, щоб зберегти певний ступінь анонімності. - Вибач за мовчання. Ми, е-е... - Стівен завмер, намагаючись придумати правдоподібне виправдання. Він глянув на Елізу, яка виглядала так само схвильованою і невпевненою, як діяти далі. - ...Ми зіткнулися з деякими несподіваними ускладненнями під час нашого спостереження, - нарешті сказав він, його голос був ретельно нейтральним, незважаючи на рум'янець, що зберігається на щоках. - Нам довелося сховатися та убезпечити периметр. Втратили рахунок часу.
Це було не зовсім неправдою — параметри місії напевно набули несподіваного оберту, хоча, можливо, й не таким чином, як міг припустити їхній куратор.
На другому кінці дроту повисла коротка пауза, перш ніж Валькірія відповіла, її тон був пронизаний підозрою і погано приховуються веселощами.
- Зрозуміло. Ну, я рада, що ви двоє гаразд. Просто постарайтеся звести ці, е-е, «ускладнення» до мінімуму надалі, гаразд? В нас тут є робота.
Як тільки передача закінчилася, Стівен відпустив кнопку і відкинувся на спинку ліжка, провівши рукою по скуйовдженому волоссі з важким зітханням.
- Чорт забирай, це було близько, - пробурмотів він, його обличчя все ще палало від збентеження та залишкового збудження. - Я не думаю, що Валькірія купилася на це лайнове виправдання хоч би на секунду.
Еліза хихикнула, звук був яскравим та музичним, незважаючи на напружену ситуацію. Вона піднялася на лікті, повністю виставивши напоказ свою оголену фігуру, і грайливо усміхнулася Стівену.
- О, м'яко сказано, - піддражнила вона, простягаючи руку, щоб скуйовжити його волосся, як він це зробив кілька хвилин тому. - Те, як вона сказала "ускладнення" ... Клянуся, вона практично чула, як ми це робили, крізь перешкоди радіо.
Несподівано тяжкість їхніх дій, здавалося, обрушилася на них обох одночасно. Стівен різко випростався, його очі розширилися від жаху, коли усвідомлення цього прийшло до нього. Він перекинув ноги через край дивана, нахилився вперед, уперши лікті в коліна, і впустив голову на руки.
- О... чорт! Лайно, лайно, лайно, - пробурмотів він, його голос був приглушеним, але густим від страху. - Елізо, ми... Чорт, я увійшов до тебе. Без захисту. - Він підняв голову, повернувся, щоб подивитися на неї з ураженим виразом. - А що, коли... А що, коли ти завагітнієш?
Очі Елізи розширилися від шоку, її обличчя зблідло, коли вона усвідомила сенс. Вона повільно сіла.
- О боже, - видихнула вона, її голос трохи тремтів. - Я не можу повірити, що ми були такими безглуздими. Такими... такими безрозсудними! - Вона провела тремтячою рукою по волоссю, її погляд кидався по кімнаті, ніби шукаючи відповіді. - Я не приймаю протизаплідні, - зізналася вона, її голос був ледь голоснішим за шепоту. - А ти... Ти скінчив у мене. Кілька разів. - Тремтіння пробігло по її тілу, в рівних частках страх і залишкове задоволення. - Еліза обернулася до Стівена, її очі блищали від непролитих сліз. - Що ми робитимемо? - Запитала вона, її голос був тихим і вразливим. - Якщо я вагітна...
Стівен видав тремтливий смішок, провівши рукою по обличчю, намагаючись усвідомити масштаб їхньої помилки.
- Ну, трахни мене вбік, - пробурмотів він, хитаючи головою здивовано. - Схоже, цього разу ми справді влипли, га?
Еліза слабо посміхнулася у відповідь, виразно кивнувши.
- Можеш сказати це знову, - погодилася вона, її голос був напружений від нервової енергії. - Я маю на увазі, які шанси? Два шпигуни, які щодня ризикують своїм життям, і ми примудряємося забути найпростіший запобіжний захід. Класика.
Вони на мить поринули у напружене мовчання, тяжкість їхнього потенційного майбутнього важко повисла в повітрі між ними.
- Слухай, як би мені не було неприємно це говорити... Ми нічого не можемо з цим зробити прямо зараз, - твердо сказав він, його голос набув ноток авторитету. - Ми знаходимося в середині місії, у чортовому занедбаному замку. Занепокоєння щодо потенційної вагітності зараз не в самому верху списку пріоритетів. - Його думки металися, доки він намагався розібратися в емоційному хаосі. Нам потрібно зосередитись на поточному завданні. - Відпочинь, поки є можливість, бо завтра буде паршивий день, хоч би що трапилося. - Стівен повернувся до Елізи, його вираз обличчя трохи пом'якшав, коли він побачив страждання на її обличчі. - Гей, все буде добре.
Еліза глибоко зітхнула, намагаючись заспокоїти свої розхитані нерви. Вона видавила усмішку, хоч вона не зовсім досягла її очей.
- Ти маєш рацію, Стіве. Немає сенсу брати на себе неприємності, - сказала вона, її голос був більшим, ніж раніше. - Зрештою, це був лише перший раз. Імовірність того, що щось станеться, мабуть, досить мала. - Вона теж встала, відпустивши простирадло, поки вона збирала розкиданий одяг. - Крім того, у нас є більш невідкладні проблеми, з якими потрібно розібратися, - продовжила Еліза, невизначено вказуючи на стародавні кам'яні стіни, що їх оточують. - Наприклад, як з'ясувати, як виконати цю місію, не загинувши у процесі.
Стівен кивнув, проковтнувши, спостерігаючи, як одягається Еліза. Він не міг позбутися почуття занепокоєння, що оселився в глибині його живота, але він знав, що вона має рацію.
Холод покинутого замку пробрався в їхні кістки, коли Стівен і Еліз поспішно одягли одяг, відчайдушно потребуючи тепла і комфорту. Вони розділили одну велику сорочку, тканина була тонкою та зношеною від незліченних місій. Еліза натягла її через голову, поділ спускався до середини стегна і не залишав місця для уяви. Стівен натягнув свою власну сорочку, рукави якої були надто довгі, а комір вільно бовтався на шиї.
З гримасами огиди кожен із них натягнув на себе пару брудної спідньої білизни, матеріал якої був жорстким від поту та бруду, що накопичилися за дні у польових умовах. Це було далеко від ідеалу, але чистий одяг був розкішю, який вони не могли собі дозволити на цьому конкретному завданні.
Справжньою проблемою стали шкіряні штани. Жорсткі та непіддатливі через відсутність використання вони вимагали значних зусиль, щоб надіти їх.
Еліза застогнала від зусиль, коли вона нарешті натягла свої шкіряні штани на стегна, м'який матеріал заскрипів на знак протесту.
- Нагадай мені взяти з собою що-небудь менше... сором'язливе наступного разу, - виразила вона, поправляючи пояс із шипінням, коли він впивався в шкіру..
Стівен видав бездиханий смішок, нарешті зумів натягнути штани до талії.
- Добре, - погодився він, трохи ворухнувшись, щоб поправити штани. - Але, гадаю, вони служать своїй меті.
Коли вони влаштувалися на з'їденому міллю дивані, Еліза втомлено зітхнула. Подушки провисли під їхньою загальною вагою, пружини зловісно рипнули. Вона згорнулася на боці, відвернувшись від Стівена, намагаючись знайти зручне становище серед дискомфорту.
Незважаючи на втому, що тяжіє над його кінцівками, Стівен виявив, що не може встояти перед спокусою близькості Елізи. М'яко, майже нерішуче, він перекинувся на бік, щоб повернутись до неї обличчям. Його рука обвилася навколо її талії, притягнувши її до своїх грудей. Він уткнувся носом у вигин її шиї, вдихаючи запах пилу, поту та чогось, що було тільки її.
Не в силах стриматися, Стівен ніжно поцілував Елізу в шию, затримавшись губами на її пульсуючій жилці.
Еліза на мить напружилася від несподіваного контакту, її подих перехопило. Але коли рука Стівена стиснулася навколо її талії, а його тепле дихання торкнулося її шкіри, вона відчула, що тане в його обіймах. М'яке, мимовільне зітхання зірвалося з її губ, її повіки затремтіли і закрилися.
Вона потяглася назад, щоб сплести свої пальці з пальцями Стівена, що лежали на її стегні, і ніжно стиснути їх. Це було мовчазне визнання, безсловесне запевнення серед їхнього загального сум'яття. Рівний стукіт серця Стівена у неї за спиною і тверде тепло його тіла, що лежить за її спиною, створили кокон безпеки та близькості серед моторошної тиші покинутого замку.
Повільно, майже непомітно дихання Елізи вирівнялося, і вона поринула в сон.