1. У полоні пристрасті
2. Чуттєвий танець
3. Кохання та шпигунство
4. У самому серці печери
5. Радість у день прання
6. Ідеальне поєднання
7. Піддатися гріху
7. Піддатися гріху

Минуло сім днів із тієї незабутньої ночі, і тепер тріо зібралося в затишному будинку Леона та Лілі. Атмосфера розслаблена, у повітрі витає нотка хвилювання.

- Я подумав, що було б смішно спробувати щастя в дружньому покері, - пропонує Кріс, дістаючи колоду карт з кишені піджака. Леон згідно киває, прямуючи на кухню, щоб налити їм по келиху вина.

Лілі, відчуваючи себе трохи не у своїй тарілці, зніяковіло зізнається:

- Чесно кажучи, я ніколи раніше не грала. Сподіваюся, ви мене навчите?

- Не хвилюйся, люба, - заспокоює її Леон, простягаючи їй келих насиченого, міцного червоного. - Це легко, як тільки ти освоїшся. І хто знає, можливо, ти здивуєш нас своїми прихованими талантами?

Вони сідають за кухонний стіл, тепле сяйво вечірнього сонця забарвлює сцену у золотистий колір. Кріс майстерно тасує карти, роздаючи по п'ять кожному гравцю.

- Добре, почнемо з невеликої ставки, - пропонує Кріс, кладучи перед собою кілька купюр.

Леон зрівнює суму, а Лілі невпевнено дивиться, граючи пальцями з ніжкою келиха.

- Просто пам'ятайте, ціль - веселитися, - нагадує їй Леон з підбадьорливою усмішкою. - А якщо стане занадто спекотно, ми завжди можемо перейти на іншу гру.

Лілі киває, роблячи зміцнюючий ковток вина, перш ніж зосередитися на картах у руці. У міру розвитку гри ставки зростають, і атмосфера стає більш напруженою.

У міру того, як раунди ставок продовжуються, Лілі виявляє, що її все більше перевершують досвідченіші противники. Вона намагається блефувати, але Леон і Кріс бачать її наскрізь, їх усмішки, що розуміють, змушують її червоніти від збентеження.

- Схоже, Лілі вибула, - заявляє Кріс, загребуючи банк. Леон нахиляється вперед, його очі пильно дивляться на обличчя Лілі з такою інтенсивністю, що її серце б'ється.

- Раз ти програла, Лілі, ти винна нам приз, - Леон заявляє як ні в чому не бувало, голос його низький і владний. - Знімай сорочку.

Очі Лілі розширюються від шоку, рота відкривається на знак протесту.

- Що? Ні, це несправедливо! Я ні на що подібне не погоджувалась!

Вона схрещує руки на грудях, немов захищаючи себе, і дивиться на двох чоловіків, що сидять навпроти неї.

- Та гаразд, Ліл, це все заради розваги, - умовляє Кріс, намагаючись її заспокоїти. Але Лілі залишається впертою, її щоки горять від обурення.

- Мені все одно, "весело" це чи ні, - парирує вона, підвищуючи голос. - Стріп-покер - це не моє, зрозуміло? Я не підписувалась на це, коли ми домовлялися грати.

Вираз обличчя Леона стає суворим, його терпіння закінчується.

- Лілі, ми з самого початку дали зрозуміти, що це буде трохи погано, - вказує він, його тон твердий, але не поганий. - Ти знала, на що йдеш.

Нижня губа Лілі тремтить, коли вона усвідомлює марність своїх аргументів. З важким зітханням вона неохоче розпрямляє руки, її долоні зависають над підолом блузки.

Пальці Лілі злегка тремтять, коли вона починає піднімати сорочку, оголюючи гладку поверхню живота. Вона почувається відкритою і вразливою, тяжкість поглядів Леона і Кріса на ній подібна до фізичного дотику.

- Ну, тепер щасливі? - гірко питає вона, відкидаючи одяг убік, щоб він приземлився на стільці за ним. Її обтягнуті бюстгальтером груди піднімаються та опускаються з кожним швидким вдихом, привертаючи погляд.

- Набагато краще, - муркоче Кріс, його погляд оцінювально ковзає по її нещодавно оголеній плоті. Леон просто киває, на його губах грає задоволена усмішка. - То де ми зупинилися? - Запитує він, роздаючи нову партію карт.

Гра відновлюється, але атмосфера змінилася, повітря просякнуте напругою та невисловленим бажанням.

У міру того, як ніч продовжується, Лілі виявляє, що програє одну за одною. Вона дметься і скаржиться, але Леон і Кріс залишаються незворушними, їхня увага зосереджена виключно на грі.

- Лілі знову вибула, - оголошує Кріс, збираючи ще одну купу фішок. Леон відкидається на спинку стільця, задумливо зчепивши пальці.

- Зніми штани. - каже Леон, і його очі сяють від задоволення.

Обличчя Лілі спотворюється від обурення.

- Це смішно! Ви обоє шахраї, все ще повністю одягнені, а я напівгола!

Вона дико жестикулює у бік Леона та Кріса, її голос майже зривається на крик.

Леон несхвально цокає язиком.

- Язик, крихітко. Так із старшими не розмовляють.

- Зі старшими? - Лілі посміхається, закочуючи очі. - Більше схоже на шахраїв! Ви навіть не дотримуєтеся правил.

Вона міцно схрещує ноги, стискаючи руками краї джинсів. Незважаючи на протести, її охоплює хвилювання передчуття від перспективи подальшого роздягання.

- Правила іноді треба порушувати, - втручається Кріс. Він простягає руку, щоб прибрати пасмо волосся з обличчя Лілі, його пальці легко ковзають її щокою.

- До того ж, ми просто трохи розважаємося, - додає Леон, його голос тихий та заспокійливий. - Не будь такою серйозною, Ліл. Це лише гра.

Лілі кусає губу, розриваючись між обуренням і жаром, що наростає в її нутрі. З роздратуванням вона встає, тягнеться до гудзика джинсів.

Зухвало струсивши головою, Лілі стягує джинси, оголюючи мереживні фіолетові трусики, прикрашені крихітним мультяшним котом. Леон і Кріс вибухають сміхом, їхні очі світяться веселощами.

- О, Ліле, ти бунтар.

Говорить Кріс і хихикає, витираючи сльози з очей. Леон хитає головою, усмішка розпливається на його обличчі.

- Ну, я думаю, що наша маленька кішечка заслуговує тільки на найкращу спідню білизну, - задумливо розмірковує Леон. - Напевно, мені варто вкластися в якусь високоякісну спідню білизну для неї.

Очі Кріса виблискують пустотою.

- Гей, я б із задоволенням поїхав із тобою до магазину жіночої білизни. Ми могли б разом вибрати щось справді особливе для Лілі.

Щоки Лілі горять від збентеження, але за її роздратуванням ховається іскорка хвилювання

- Хлопці, ви неможливі, - пирхає Лілі, закриваючи обличчя руками. - Не можу повірити, що дозволяю вам вирячитися на мене в нижній білизні.

Леон і Кріс обмінюються розуміючими поглядами, їх усмішки стають ширшими.

- Ми просто насолоджуємося виглядом, люба, - каже Леон, його голос низький і хрипкий. - І повір мені, як тільки ти побачиш, що ми можемо запропонувати справжню розкішну спідню білизну, ти не захочеш носити нічого іншого.

Кріс киває на знак згоди, вже плануючи їхню екскурсію.

- Так, ми знайдемо тобі що-небудь, в порівнянні з чим ці милі трусики здадуться бавовняними шкарпетками.

Лілі стогне, опускаючи руки і дивлячись на них.

- Ви двоє нестерпні.

Годинник іде, а Лілі продовжує програвати, її стопка фішок тане з кожною роздачею. Нарешті, Леон роздає останній раунд, на його губах грає тріумфуюча посмішка.

- Схоже, Лілі знову вибула, - заявляє він, загребуючи останній виграш. Кріс ляскає її по плечу, його очі сяють від задоволення.

- Час платити, Ліл, - каже Кріс, вказуючи на її голий торс. - Зніми ліфчик.

Лілі хмуриться, схрещуючи руки на грудях.

- Гаразд, але знайте, ви двоє, що якби ви хотіли побачити мене голою, то могли б просто попросити, а не змушувати мене роздягатися заради вашої розваги.

Кріс і Леон усміхаються, явно радіючи її сварливості.

- Де в цьому веселощі? - із глузуванням запитав Леон. - Ця гра підтримує інтерес.

В цей момент Леон незграбно крутиться на своєму місці, його рука ковзає, щоб поправити штани. Погляд Лілі слідує за рухом, її очі злегка розширюються, коли вона помічає випуклість, натягнуту крізь тканину.

- Ем, вибачте... - каже вона, її голос трохи задихається. - Але, може, нам варто зробити перерву, поки хтось не захопився?

Кріс хихикає, відкидаючись на спинку стільця.

- О, я думаю, Леон цілком здатний контролювати себе... поки що.

Леон кидає на Кріса застережливий погляд, але на його губах грає тінь усмішки.

- Давайте просто зосередимося на грі, гаразд?

Лілі киває, відчуваючи суміш полегшення та нервової енергії. Вона тягнеться за спину, повільно розстібаючи бюстгальтер.

Коли Лілі відкидає бюстгальтер, чоловіки видають колективне виття, їхні обличчя спотворюються у тваринному тріумфу. Очі Кріса майже вилазять із орбіт, а щелепа Леона відвисає від благоговіння.

- Охрініти, Ліл, - Кріс ахнув, його голос охрип. - Ці цицьки просто неймовірні!

- Справді, - погоджується Леон, його погляд оцінювально ковзає по оголених грудях Лілі. - Ти маєш досить... добрі активи.

Кріс клацає пальцями, раптово замислившись.

- Гей, Леоне, ти знаєш, якого розміру ці дівчатка?

Леон як знавець впевнено киває.

- Чотириразове D, легко. Можливо, навіть чотириразове E

Обличчя Лілі спалахує яскраво-червоним від непристойного коментаря, її руки інстинктивно тягнуться, щоб прикрити оголені груди.

- Заткніться, ви, збочені ідіоти! - випльовує вона, дивлячись на двох чоловіків.

- Збоченці? - Леон усміхається, не відриваючи очей від пишного декольте Лілі. - Навряд. Ми просто цінуємо красу, яку тебе наділила природа.

Кріс киває на знак згоди, його погляд затримується на м'яких опуклостях грудей Лілі.

- Так, і нам пощастило, що ми потрапили на шоу до першого ряду.

Лілі пирхає, закочуючи очі.

- Ну й добре. Просто здайте карти, щоб я могла спробувати повернути собі хоч трохи гідності.

Леон посміхається, тасуючи колоду з навмисною повільністю.

- Терпіння, Ліл.

Ніч настає, а Лілі продовжує грати, її настрій стає дедалі дратівливішим. Все ще одягнена тільки в мереживні фіолетові трусики, вона мовчки киплячи від злості, її дух суперництва бореться зі зніяковілістю від того, що вона напівгола перед своїми друзями.

- Фу, навіщо я погодилася на цю безглузду гру? - бурмоче вона собі під ніс, здаючи карти тремтячою рукою. - І подумати тільки, мені справді вдалося з усіх людей обрати Леона...

Леон, що сидить навпроти неї, чує її скаргу і голосно сміється.

- Що трапилося, крихітко? Не кажи мені, що ти шкодуєш, що обрала мене своїм партнером?

Лілі дивиться на нього, її щоки горять від гніву та приниження.

- Не називай мене "крихіткою", ти, ідіот! І так, я про це шкодую. По-великому.

Сміх Леона стає гучнішим від різких слів Лілі, його очі сяють веселістю.

- Ой, та гаразд тобі, Ліле, не будь такою. Ти ж знаєш, що любиш мене, - дражнить він, простягаючи руку, щоб ласкаво скуштувати їй волосся.

Кріс спостерігає за обміном репліками з усмішкою, відкинувшись на спинку стільця.

- Мені здається, Леон правий, - втручається він, його голос сочиться сарказмом. - Ви двоє практично нерозлучні.

Коли карти були роздані, Кріс уперше за вечір опинився у програші. З драматичним зітханням він підвівся і почав розстібати сорочку.

- Ну, ну, ну. Схоже, тепер моя черга оголити трохи шкіри, - оголошує він, скидаючи одяг, щоб показати свій підтягнутий, мускулистий торс.

Очі Лілі розширюються, коли вона бачить це видовище, її погляд, що оцінює, ковзає по рельєфному пресу і широким плечам Кріса. На мить вона, здається, забуває, де знаходиться, маленька цівка слини витікає з куточка її рота.

Леон, який не втрачає можливості подразнити, нахиляється до вуха Лілі.

- Обережно, крихітко, - шепоче він, його гаряче дихання лоскоче її шкіру. - Якщо ти продовжиш дивитися на Кріса так, я можу почати ревнувати. Знаєш, з огляду на те, що у нас є спільна історія.

Він підкреслює свої слова багатозначним поглядом, нагадуючи Лілі про їхню нещодавню інтимну зустріч минулого тижня. Повітря між ними здається зарядженим напругою та невисловленими бажаннями.

Тим часом Кріс не звертає уваги на напружену атмосферу, милуючись своїм тілом у дзеркалі. Він напружує м'язи, чепурячись під увагою.

- Непогано, га? Ліл? - кричить він, приймаючи героїчну позу. - Може мені піти в модельний бізнес замість покеру?

Гра продовжується, кожна поразка приносить нове розкриття шкіри. Коли Леон опиняється на стороні, що програла, він недбало знизує плечима і стягує сорочку через голову, недбало кидаючи її на підлогу. Його вкриті татуюваннями груди оголюється, чорнило хитро кружляє по його грудних м'язах і спускається по руках.

Лілі сидить там в одних мереживних фіолетових трусиках, її важкі груди вільно погойдуються при кожному русі. Вона намагається зберегти якусь подобу скромності, схрещуючи руки на грудях, але це не приховує її пишних вигинів.

Навпроти неї сидять Леон та Кріс без сорочок, повністю демонструючи свої мускулисті торси.

Кімната здається густою від напруги і бажання, що ледве стримується, поки троє сидять там, майже голі і гіперчутливі до тіла один одного. Очі Леона продовжують метатися по оголених грудях Лілі, його язик метнувся, щоб змочити губи.

Кріс тим часом ліниво потягується, його м'язи перекочуються під шкірою.

- То що тепер? - Запитує він, його голос недбалий, незважаючи на напружену атмосферу. - Ми завжди можемо зробити речі цікавішими, зробивши невелику ставку, якщо ти почуваєшся сміливою, Ліл.

Очі Лілі розширюються від наводить на роздуми пропозиції Леона, глибокий рум'янець розтікається по її щоках і шиї. Вона трохи ерзає на своєму місці, гостро усвідомлюючи свій стан роздягненості та голодні погляди двох чоловіків.

- Я не знаю, хлопці, це звучить досить напружено, - замикається вона, нервово покусуючи нижню губу. Незважаючи на її коливання, в її очах з'являється хвилювання, що видає її цікавість.

Леон нахиляється вперед, поклавши лікті на стіл, і пильно дивиться на Лілі.

- Давай, Ліл. Де твоя жага до пригод? - умовляє він, його голос низький і переконливий. - До того ж, я впевнений, тобі сподобається отримати це, - грайливо грає він м'язами, привертаючи увагу до свого татуйованого торса.

У міру розвитку гри ставки продовжують зростати, буквально. Спочатку Кріс знову програє, встаючи і вилазячи зі штанів, поки не залишається тільки в парі боксерських трусів, що обтягують, які не залишають місця для уяви. Його мускулисті стегна та ікри тепер повністю виставлені напоказ, чіткість рельєфу ясна навіть у тьмяному світлі кімнати.

Наслідуючи приклад, Леон також знову опиняється у програші. З драматичним помахом він знімає свої власні штани, показуючи, що на ньому теж надіта чорна спідня білизна, що обтягує, і обтягує його стегна.

Двоє чоловіків стоять там, майже голі, їх точені тіла трохи блищать від поту. Але саме Лілі привертає увагу, все ще сидячи на своєму стільці в самих спокусливих фіолетових трусиках.

Кріс відкидається на спинку стільця, його очі оцінювально ковзають майже оголеною фігурою Лілі.

Леон, щоб не відставати, присуває свій стілець ближче до Лілі. Тепло, що походить від його майже оголеного тіла, відчутно, коли він нахиляється ближче, його дихання стосується чутливої ​​шкіри її шиї.

Доля розпорядилася так, що Лілі знову опиняється у програші. З покірним зітханням вона піднімається зі стільця, її рухи повільні та обдумані. Її пальці чіпляються за пояс мереживних фіолетових трусиків, і швидким ривком вона стягує їх вниз, повністю вилазячи з них.

Тепер повністю оголена перед двома чоловіками, Лілі стоїть прямо, легкий рум'янець забарвлює її щоки та верхівки її грудей. Її голий горбок акуратно поголений, гладка шкіра злегка блищить у теплому світлі свічки.

Кріс видає низький, схвальний свист, його очі жадібно вбирають кожен дюйм оголеної плоті Лілі.

- Чорт, Ліл. Ти абсолютно приголомшлива, - бурмотить він, його голос грубий від бажання. - І подивися на цю ідеальну маленьку кицьку.

Леон впевнено посміхається Крісу, в його очах бешкетний блиск, коли він відкидається на спинку стільця, недбало закинувши одну руку на спинку. Він кидає погляд на почервонілу фігуру Лілі, перш ніж знову звернути увагу на Кріса.

- Хех, так, вчора в нас була дика поїздка, - хвалиться Леон, його голос сочиться самовдоволеним задоволенням. - Ця сексапільна пустуна не може насититися мною, правда крихітко?

Лілі заливається ще глибшим червоним, сором'язливо відводячи погляд, хоча в куточках її рота грає легка задоволена посмішка. Кріс посміхається, хитаючи головою в задоволенні.

- Щасливчик, - дражнює він, широко і грайливо посміхаючись

Леон гордо випинає груди, явно насолоджуючись усвідомленням того, що він може насолоджуватися вишуканим тілом Лілі, коли захоче.

- І повір мені, я повною мірою користуюся цим фактом, - хвалиться він, підморгуючи. - Її солодка маленька кицька - моя для захоплення, вдень або вночі.

Кріс сміється, піднімаючи руки в удаваному жесті капітуляції.

- Гаразд, гаразд, ти виграв цей раунд, жеребець. Тільки не забудь приберегти трохи енергії для наших ігор, гаразд? Не хотілося б, щоб ти вимотався до того, як почнеться справжня веселість.

Його очі пустотливо сяють, коли він знову окидає поглядом оголене тіло Лілі, затримуючись на місці з'єднання її стегон.

Лілі обурено пирхає, схрещує руки під голими грудьми і плюхається на найближчий стілець. Прохолодна шкіра на її голому задку змушує її тихенько ахнути, але вона швидко бере себе в руки, пронизуючи обох чоловіків суворим поглядом.

- Гей, я тут! - гаркає вона, її голос віддає роздратуванням. - Це якось грубо - говорити про мене так, ніби мене немає, особливо коли я сиджу тут гола!

Вона незграбно крутиться, гостро відчуваючи, як крісло чіпляється за її найінтимніші місця. Густий рум'янець забарвлює її щоки та верхівки грудей, коли вона усвідомлює, в якій незручній позі вона знаходиться, її голі статеві губи злегка розтягнуті на гладкій поверхні.

- Чи не могли б ви двоє виявити трохи більше поваги?

Кріс і Леон обмінюються боязкими поглядами, злегка збентежені доганою Лілі. Здається, вони розуміють, що, можливо, були надто недбалі в обговоренні її тіла та сексуальних подвигів.

- Чорт, ти маєш рацію, Лілі, це було досить неуважно з нашого боку, - визнає Кріс, потираючи потилицю. - Ми не хотіли виявити неповагу. Просто...

Він замовкає, намагаючись підібрати потрібні слова. Леон продовжує з того місця, на якому зупинився, його вираз пом'якшується каяттю і прихильністю.

- Ми захопилися. Пробач нас? - благає Леон, простягаючи руку, щоб ніжно погладити стегно Лілі. - Ти ж знаєш, що ми тебе обожнюємо, так? Ми просто були схвильовані та розмовляли як ідіоти.

Кріс киває на знак згоди, його очі сповнені вибачень і тепла, коли він зустрічається поглядом з очима Лілі.

Суворий вираз обличчя Лілі поступово пом'якшується від щирих вибачень та запевнень чоловіків. Вона розпрямляє руки, дозволяючи їм впасти з боків, і робить глибокий вдих, змушуючи її оголені груди спокусливо підніматися і опускатися.

- Все гаразд, я прощаю вас обох, - каже вона, її голос стає м'якшим, хоча в ньому все ще чути нотки залишкового дискомфорту. - Я знаю, що ви не мали на увазі нічого поганого. Просто... дивно бути такою відкритою, поки ви, хлопці, балакаєте про моє тіло, ніби мене тут немає, розумієш?

Вона знову ерзає на стільці, злегка морщачись, коли прохолодна шкіра притискається до її найчутливіших місць. Рух змушує її стегна злегка розсуватись, даючи чоловікам спокусливий погляд на її гладкі, блискучі складки.

Очі Леона пом'якшуються ніжною прихильністю, коли він дивиться на Лілі, його рука все ще ніжно лежить на її стегні. Він нахиляється ближче, його голос тихий та переконливий.

- Гей, люба, чому б тобі не посидіти в мене на колінах трохи? - пропонує він, призовно поплескуючи себе по мускулистому стегну. - Обіцяю, що поводитимуся якнайкраще... в основному.

Грайлива посмішка смикає куточок його рота, коли він підморгує їй. Лілі прикушує губу, обмірковуючи пропозицію на мить, перш ніж повільно кивнути. Вона підводиться з стільця, босі ноги м'яко ступають по підлозі, коли вона рухається до Леона.

Витонченим рухом Лілі влаштовується на колінах Леона, осідлавши його стегна. Тепло його шкіри проникає в неї, змушуючи її трохи тремтіти.

Коли Лілі зручно вмостилася в нього на колінах, Леон обхопив її за талію однією сильною рукою, притискаючи до себе. Інша його рука почала досліджувати м'які вигини її тіла, кінчики пальців викреслювали ліниві візерунки на її стегні та стегнах. Повільно, дражнячи, його дотик піднімався вище, торкаючись чутливої ​​шкіри там, де її нога з'єднувалася з тулубом.

Леон зосередив свою увагу на грі в покер, підбираючи карти та уважно їх вивчаючи. Однак його великий палець знаходить дорогу до пагорба Лілі, погладжуючи гладку, безволосу шкіру легкими, як пір'їнка, дотиками. Кожен прохід посилає їй поштовх задоволення, змушуючи її майже непомітно звиватися на колінах.

- Ти можеш залишатися тут стільки, скільки захочеш, красуня, - бурмотить Леон, його гаряче дихання лоскоче раковину її вуха. - Просто розслабся і насолоджуйся.

Лілі тихо, здригнувшись, зітхає, коли вмілі пальці Леона творять свою магію на її чутливій плоті. Її голова відкидається назад на його плече, очі тремтять у блаженстві. Поєднання його сильного, теплого тіла під нею і легких дотиків, що зводять з розуму, до її самої інтимної області швидко розпалює вогонь бажання всередині неї.

- Ммм, Леоне... - вона дихає, її голос хрипкий від наростаючого збудження. - Це справді приємно. Не зупиняйся.

Загубившись у серпанку відчуттів, Лілі не помічає, як її стегна починають ледь помітно похитуватися під рукою Леона, шукаючи більшого чудового тертя. Її дихання стає поверхневим, що переривається тихими схлипуваннями і зітханнями кожного разу, коли його великий палець стосується її клітора, що набухає.

Кріс із зростаючим збудженням спостерігає, як пальці Леона танцюють по блискучих складках Лілі, її жадібні схлипи наповнюють повітря. Не в змозі більше зосередитись на грі, він з тихим стукотом відкидає карти убік, відкидаючись на спинку стільця.

Його рука ковзає вниз, щоб провести долонею по тканині нижньої білизни, вже наполовину твердої від еротичної вистави перед ним. Кріс облизує губи, впиваючись виглядом розчервонілого обличчя Лілі і грудей, що піднімаються, коли вона безсоромно треться про дотик Леона.

- Чорт, як жарко, - стогне він. - Ви двоє справді влаштовуєте виставу, чи не так? Не те, щоб я скаржуся.

Леон тихенько хихикає, звук гуркотить у його грудях та в спину Лілі. Він кидає погляд на Кріса, помічаючи очевидну опуклість, що нависає над білизною його друга. Зла усмішка розпливається на його обличчі, коли ідея набуває форми.

- Що скажеш, Кріс? Хочеш зробити це ще цікавіше? - Леон муркоче, його пальці не перестають водити зводящими з розуму колами по горбку Лілі. - Б'юся об заклад, що з твоєю допомогою я зможу змусити нашу дівчинку закінчити сильніше, ніж будь-коли. Що думаєш, Лілі? Чи готова влаштувати ще більше шоу для своєї улюбленої публіки?

Він грайливо покусує її за шию, посилаючи іскри задоволення, що проносяться її надчутливими нервами. Лілі скиглить, відчайдушно киваючи, надто втрачена в пожадливості, щоб сформувати зв'язкові слова.

Кріс нетерпляче киває, відштовхуючись від столу, щоб розчистити місце. З швидкою ефективністю він збирає викинуті карти та фішки, акуратно складаючи їх на серванті. Як тільки стіл прибраний, він повертається до Леона та Лілі з голодним блиском в очах.

- Добре, почнемо. - Кріс інструктує, встаючи позаду Лілі. Його руки лягають їй на стегна, спрямовуючи її до відкидання на поліровану поверхню столу.

Тим часом Леон допомагає Лілі зайняти позицію, широко розставивши її ноги і піднявши її стегна нагору для максимального розкриття. Його темний погляд спрямований на Кріса, коли він опускає свій рот до Лілі, що капає, його язик висовується, щоб спробувати її соки.

Кріс, затамувавши подих, спостерігає, як Леон самозабутньо пожирає Лілі, його язик пестить її набряклий клітор і проникає в її слизький вхід.

Лілі голосно стогне, коли язик Леона творить чудеса з її чутливим клітором, від сильного задоволення її пальці ніг стискаються. Вона піднімає очі і бачить Кріса, що стоїть за нею, його тверда довжина напружується в межах його нижньої білизни.

- Боже... - вона задихається, вигинаючись на столі, коли її охоплює чергова хвиля задоволення. - Будь ласка, Кріс... Ти мені потрібний...

Її руки сліпо тягнуться, хапаючись за стегна Кріса у пошуках підтримки. Очікування відчути його в собі зводить її з розуму, кожен рух талановитого язика Леона тільки посилює її потребу.

- Не примушуй мене чекати, - благає Лілі, її голос відчайдушний і благаючий

Кріс стогне від захоплення, коли жадібний рот Лілі охоплює його пульсуючий член, її теплий язик кружляє навколо чутливої ​​головки. Він пропускає пальці через її волосся, ніжно спрямовуючи її рухи, поки вона хитає головою вгору і вниз його стовбуром.

- Чорт забирай, Лілі... Ось так, приймай глибоко, - підбадьорює він, його стегна ледь помітно похитувалися, щоб зустріти її оральні ласки. - Ти виглядаєш такою до біса сексуальною з моїм членом у роті.

На іншому кінці столу Леон продовжує свою невпинну атаку на клітор Лілі, його рот розмитий, поки він смокче і омиває чутливу нирку. Стогін Лілі вібрують навколо члена Кріса, додаючи вишуканих відчуттів, що пронизують його.

Тим часом збудження Лілі досягає апогею, її тіло звивається від задоволення, доки вона обслуговує обох чоловіків.

З членом Кріса, що поринає в її рот і виходить з нього, розум Лілі затьмарюється від хтивості. Вона зосереджена виключно на тому, щоб зробити йому задоволення, втягуючи щоки, щоб смоктати сильніше, набираючи швидкість. Її руки стискають стегна Кріса, нігті злегка впиваються, коли вона втрачає себе в акті мінету.

Приглушені товстим тілом у роті, стогін Лілі стає гучнішим, розносячись по кімнаті. Вони, здається, підганяють Леона, його всмоктування її клітора посилюється, поки вона не починає бачити зірки.

Раптом Лілі різко скрикує, і її охоплює оргазм, її тіло стрясається, а хвилі екстазу пробігають її венами.

Кріс глибоко встромляється в рот Лілі, саме коли вона досягає кульмінації, додаткова стимуляція змушує його мчати до своєї вершини. Він заривається обличчям у її волосся, заглушаючи свій крик визволення, коли його насіння викидається у її горло.

- Блядь, Лілі! Ковтаю все, - задихається він, все ще посмикуючись від поштовхів, переживаючи останні імпульси свого оргазму.

Навпроти столу Леон продовжує лизати спазматичний секс Лілі, виманюючи всі останні тремтіння задоволення. Коли він нарешті усувається, виснажене тіло Лілі лежить безвольно і задоволено на столі, мрійлива усмішка на її розчервонілому обличчі.

- Це було неймовірно, - бурмотить Леон, витираючи рот тильною стороною долоні. - Але ми ще не закінчили.

Все ще прийшовши до тями після свого інтенсивного оргазму, Кріс повільно виймає свій пом'якшувальний член з рота Лілі, нитку слини з'єднує їх на мить, перш ніж розірвати. Він нахиляється, щоб ніжно поцілувати її в лоба, його серце все ще б'ється від хвилюючого досвіду.

- Ти була чудова, люба, - шепоче він, його голос хрипкий від задоволення. - Я думаю, ми знайшли наше нове улюблене хобі.

Кріс випрямляється, його погляд прямує туди, де Леон тепер знімає свій одяг, оголюючи свою вражаючу ерекцію. Його охоплює тремтіння хвилювання при думці про те, які ще задоволення його чекають.

- Отже, який план на другий раунд? - Запитує Кріс, в його очах миготить пустотливий блиск.

Леон посміхається, його очі виблискують злим наміром, коли він оглядає сцену перед собою. Лілі, що все ще розвалилася на столі, дивиться на нього приголомшеними, задоволеними очима. Кріс стоїть поруч, уже голий і готовий продовжити їхню розпусну гру.

- Я думаю, настав час змінити ситуацію, - пропонує Леон. - Давай перевернемо нашу маленьку повію. Я хочу подивитися, як ти, Кріс, їж її тугу дупу, поки вона смокче мій член.

Очі Лілі розширюються від цієї пропозиції, але вона не протестує, а перекочується на живіт із витонченістю, яка суперечить її попереднім зусиллям. Її пухка дупа привабливо піднімається, блищачи залишками її попередніх оргазмів.

- Ммм, так, ось саме, - бурмотить собі під ніс Леон.

Не вагаючись, Кріс підходить ззаду до Лілі, його велика долоня з гуркотом ударяє її по сідниці. Лілі скрикує від несподіванки, її тіло тремтить від несподіваного уколу, але швидко розслаблюється, коли гаряче дихання Кріса омиває її оголену плоть.

- Така гарна дупа, - схвально бурмоче Кріс, його пальці малюють дратівливі візерунки вздовж її складки, перш ніж опуститися нижче, щоб розсунути її щоки. - Не можу дочекатися, щоб спробувати цю солодку маленьку дірочку.

З цими словами він нахиляється, його язик витягується, щоб облизати зморщений анус Лілі, насолоджуючись унікальним смаком та текстурою. Лілі видає тремтячий стогін, її стегна інстинктивно відкидаються назад до обличчя Кріса, поки він досліджує її найінтимніші глибини.

Тим часом Леон, що стоїть навпроти, не гаючи часу, заволодіває ротом Лілі.

Леон вистачає волосся Лілі, відтягуючи її голову назад, щоб поглибити кут її горла, коли він ковзає своїм твердим членом повз її губи. Лілі охоче розсовує їх, її язик кружляє навколо широкої головки, поки вона пристосовується до його розміру.

- Ммммф, - співає вона, і вібрації поширюються по стволу Леона, коли вона починає похитувати головою, з кожним рухом занурюючи його глибше.

Кріс, що загубився в п'янкому смаку дупи Лілі, поки ігнорує вологі звуки її мінету, зосередившись на тому, щоб довести її до ще однієї вершини своїм умілим язиком. Його пальці занурюються між її ніг, знаходячи її стискаючу кицьку вже слизькою і готовою до більшого.

Коли Леон вводить член у слухняний рот Лілі, він нахиляється, щоб пограти з її грудьми, пощипуючи та пощипуючи її соски, поки вони не затвердіють під його дотиками.

Кріс подвоює свої зусилля, вирішивши змусити Лілі скінчити знову тільки від його оральної уваги. Він вставляє палець у її тугу дупу, розрізаючи та згинаючи його, щоб стимулювати чутливі тканини всередині.

- Ось так, забирай все, - умовляє він, його голос заглушує її тіло. - Покажи мені, як сильно ти любиш, коли тобі їдять дупу.

Стогін Лілі стає гучнішим, відчайдушнішим, коли вона притискається до обличчя Кріса, її внутрішні стінки тремтять навколо його досліджуючого пальця. Подвійні відчуття від його язика і пальця зводять її з розуму, підштовхуючи її ближче до краю.

На іншому кінці столу поштовхи Леона стають безладнішими, його хватка на волоссі Лілі міцніша, коли він наближається до свого власного кульмінації.

- Блядь, Лілі, проковтни все це ... Тільки не захлинись, - попереджає він, його дихання уривчасте

Очі Лілі закочуються в блаженстві, коли невпинний напад Кріса на її простату відправляє її назустріч черговому нищівному оргазму. Її горло стискається навколо поршневого члена Леона, коли вона відчуває, як зрадницькі поколювання починають бігти її хребтом.

- Ммф, ммф, так! - Видихає вона, її тіло нестримно тремтить, коли перша хвиля задоволення обрушується на неї.

Кріс не пом'якшується, продовжуючи лизати її тремтячу дірочку, навіть коли він додає другий палець, розтягуючи її ще більше. Внутрішні м'язи Лілі ритмічно стискаються навколо його пальців, видаючи їх, доки її кульмінація наростає до крещендо.

Контроль Леона руйнується, коли судоми Лілі навколо його члена викликають його власний вибуховий викид. З гортанним стогін він занурюється по саму рукоятку в її горло, його стегна мимоволі сіпаються вперед, коли він виливає своє насіння глибоко в неї.

- Бляяяя, Лілі! - гарчить він, впиваючись пальцями в пружні кулі своєї дупи, поки він випливає на хвилях свого оргазму. - Ковтай все, ти, брудна маленька хуєсоска!

Лілі робить, як наказано, її горло працює, щоб видоїти кожну останню краплю з пульсуючого члена Леона. Коли він нарешті вислизає, вона жадібно ковтає повітря, її груди здіймалися від напруги.

Кріс відчуває, як кульмінація Лілі спадає, і розслабляється, ніжно цілуючи її ніжне тіло, перш ніж прибрати пальці. Він сідає на п'яти, милуючись виглядом її почервонілої, задихаючої постаті, розкинутої на столі.

- Ти неймовірна, Лілі, - хвалить він, простягаючи руку, щоб відкинути з її обличчя мокре від поту волосся. - Нам справді варто робити це частіше.

Лілі видавлює слабку усмішку, її тіло все ще гуде від залишкового задоволення. На іншому кінці кімнати Леон зайнятий тим, що миється, на його обличчі вираз задоволення, коли він заправляє свій витрачений член назад у штани.

- Тож хто виходить на третій раунд? - Запитує Леон, його очі пустотливо блищать, коли він бачить розпусну сцену перед собою.

© Lothwen Elanor,
книга «Збірка еротичних історій Неонові ночі».
Коментарі