1. У полоні пристрасті
2. Чуттєвий танець
3. Кохання та шпигунство
4. У самому серці печери
5. Радість у день прання
6. Ідеальне поєднання
7. Піддатися гріху
4. У самому серці печери

Ребека тяглася через промоклий тропічний ліс, її черевики хлюпали на кожному кроці. Її погляд був прикутий до лінії дерев попереду, вишукуючи будь-яку ознаку легендарної печери, в якій, за чутками, були драконові яйця. Для відомої мисливці перспектива отримати такий приз була спокусливою - потенційний прибуток міг би забезпечити її на все життя.

Спалах руху привернув її увагу, і вона звузила погляд, мружачи крізь зливу. Там, через дерева, з'явився Семюель Грейсон, її найзаклятіший суперник. Його зарозуміла усмішка і впевнена хода тільки підігрівали її гнів. Як він сміє думати, що у нього є шанс знайти яйця раніше за неї?

- Ти марнуєш час, Грейсоне! - крикнула Ребека, її голос сочився зневагою. - Ці яйця не призначені для таких, як ти.

Семюель Грейсон зупинився на півдорозі, повернувшись до Ребеки з самовпевненою усмішкою. Він насолоджувався її заздріщами, чудово розуміючи, що він чудовий слідопит і мисливець.

- О, дивіться, хто вирішив приєднатися до вечірки, - піддражнив він, його очі сяяли від задоволення. - Мені здалося, що я почув запах твоїх дешевих парфумів, що розносяться по деревах.

Він зробив крок уперед, його висока постать нависла над дрібнішим зростанням Ребеки. Вона наїжачилась від його домінування, її руки стиснулися в кулаки з боків. Повітря між ними потріскував від напруги, буря, що бушувала навколо них, відбивала бурю, що назрівала всередині.

Щоки Ребеки спалахнули від обурення через випад Семюеля , її гордість була вражена. З гордовитим пирханням вона парирувала:

- Принаймні, мої парфуми коштують більше, ніж ганчірки, які ти називаєш спідньою білизною, Грейсоне. Мабуть, більше, ніж усе, що ти володієш, якщо на те пішло.

Її слова повисли в повітрі, капаючи отрутою, перш ніж вона розвернулася на підборах і пішла в залитий дощем ліс. Невблаганна злива промочила її одяг, пробираючи до кісток. Вода просочилася в її бюстгальтер, змусивши її соски затвердіти під вологою тканиною.

Не збентежившись, Ребека рушила вперед, зосередившись виключно на пошуку притулку від бурі.

Ребека пірнула в печеру, її очі повільно звикали до тьмяного світла, що проникало через вхід. Повітря всередині було прохолодним і сухим, довгоочікуваний перепочинок від зливи зовні. Вона рушила глибше в печеру, її кроки луною відбивалися від кам'яних стін.

Раптом за нею виникла велика постать, і Ребека різко обернулася, її рука метнулася до кобури пістолета. Але це був лише Семюель , його широке тіло заповнювало вузький прохід. У поспіху він не помітив її, що стоїть так близько до скелястої стіни.

Неправильно розрахованим поштовхом він проштовхнувся повз неї, змусивши Ребекку спіткнутися і відступити назад. Її голова болісно тріснула об невблаганний камінь, зірки вибухнули за віками. Приголомшена, вона похитнулася, її зір розплився з обох боків.

- Обережніше, Грейсоне.

Коли вони заглибилися в печеру, совість Семюеля нарешті взяла гору. Він знав, що йому треба вибачитися за свою необережну поведінку, хоч би як йому було неприємно визнавати свою провину перед Ребекою.

- Слухай, мені шкода, - хрипко сказав він, його тон був незадоволеним. - Я не хотів так сильно врізатись у тебе. Мабуть, я не звертав достатньої уваги.

Ребека закотила очі, не намагаючись приховати свій скептицизм. Вона різко зупинилася, обернувшись до нього обличчям у повній темряві. Навіть не бачачи його чорт, вона могла відчути незручність.

- О, визволи мене від цього, Грейсоне, - усміхнулася вона, її голос сочився сарказмом. - Ти вибачаєшся зараз тільки тому, що твоє дороге его трохи зачеплене.

Розчарування тяжким тягарем лягло на плечі Ребеки, коли вона оглянула порожню печеру.

- Ну, це була та ще дика погоня, - пробурмотіла вона, штовхнувши камінчик. Він покотився по підлозі, відбившись від стін. - Схоже, ми даремно витратили час, прийшовши сюди.

Як по команді, раптовий порив вітру пронісся по печері, несучи з собою солодкий, нудотний запах чогось квіткового. , не вирвався з її губ.

- Апчхі!

Вона прикрила рота рукою і тихенько закашлялася, а очі її сльозилися.

Крізь водянистий зір Ребека миттю побачила грон яскравих рожевих квітів, що розташувалися в ущелині неподалік. Їхні пелюстки, здавалося, світилися в тьмяному світлі, випромінюючи п'янкий аромат, від якого в неї паморочилося в голові.

- Тьху, що за чорт... - видихнула вона, обережно ступивши до квітів. Ще один чих струс її тіло, змусивши відсахнутися. - Апчхі!

Коли вона відновила рівновагу, Семюель вийшов із тіні, вираз його обличчя був нечитаним у темряві. Він прочистив горло, його глибокий голос прорізав страшну тишу.

- Знаєш, тут страшенно холодно. Напевно, нам варто пошукати спосіб розпалити вогонь, трохи зігрітися.

- Я вважаю, це гарна ідея

Ребека погодилася, її зуби злегка стукали, коли вона потирала руки, щоб зігрітися. Волога від її одягу просочувалася в шкіру, змушуючи її тремтіти. Вона насторожено дивилася на рожеві квіти, все ще відчуваючи вплив їхнього сильного аромату.

- Але спочатку давай підемо від цих чортових квітів, - сказала вона, невизначено вказуючи на ці неприємні квіти.

У міру того, як вони просувалися глибше в печеру, шукаючи потрібні матеріали для багаття. Мерехтливе світло смолоскипа відкидало зловісні тіні на стіни, змушуючи її шкіру поколювати від занепокоєння.

Коли Семюель запропонував зробити перерву, щоб відпочити і перегрупуватися, Ребека охоче погодилася.

Ребека притулилася до валуна, її виснаження на мить затьмарило дискомфорт від її попереднього падіння. Коли вона скинула свій рюкзак, хвиля сонливості наринула на неї, погрожуючи стягнути її під воду. Але під втомою кипіло інше тепло, скручуючись все тугіше з кожною миттю.

Семюель був зайнятий збиранням трута та розпалювання, його рухи були ефективними та відпрацьованими. Ребека спостерігала за ним, її погляд ковзав по сильних лініях його спини, по вигин м'язів під сорочкою, поки він працював. Несподіване бажання охопило її - первісна потреба заявити на нього права, відзначити його як свого.

Вона ледь помітила потріскування полум'я, коли Семюель розпалював вогонь, надто зосереджений на дражливому вигляді своїх широких плечей і на тому, як його волосся злегка вилося на потилиці.

У Ребеки перехопило подих, коли Семюель нахилився, щоб влаштувати розпалювання, його джинси туго натяглися на твердих кулях його дупи. Її пальці сіпнулися від бажання простягнути руку і торкнутися, заявити, що ця ідеальна округлість належить їй.

Тихий стогін зірвався з її губ, перш ніж вона змогла його зупинити, і Семюель випростався, кинувши на неї запитальний погляд.

- Все гаразд, Бекс? - спитав він, його голос був забарвлений занепокоєнням.

Ребека проковтнула, намагаючись заспокоїтись. Вона кивнула уривчасто, не в змозі зустрітися з ним поглядом.

- Д-да, добре. Просто... втомилася, мабуть.

Але поки вона говорила, туга всередині неї ставала все наполегливішою, первісний голод, що потребує задоволення.

Непомітно для Семюеля , розум Ребеки кидався від недозволених фантазій. Адреналін від їхнього близького контакту, у поєднанні з таємничим ефектом рожевих квітів, змусив її кров співати від збудження.

Її погляд повернувся до задньої частини Семюеля , і вона уявила, як встромляє нігті в ці пружні щоки, поки вона жорстко скаче на ньому, його товстий член занурюється глибоко в неї. Ця думка надіслала поштовх задоволення прямо в її серці, і вона прикусила губу, щоб придушити схлип.

У її одурманеному хтивістю стані думка про змагання з Самуелем як мисливці відійшла на другий план. Все, що мало значення, - це первісне бажання заявити на нього права, поєднатися з ним і наповнити свою матку його насінням.

Очі Семюеля розширилися, коли він відчув тяжкість голодного погляду Ребеки, її погляд, що свердляє його, наче фізичний дотик. Його обличчя спалахнуло, і він поспішно відвів погляд, прикидаючись, що зосереджений на вогні.

Але він не міг ігнорувати електричну напругу в повітрі, те, як тіло Ребеки, здавалося, гуло від ледь стримуваної енергії. Коли він ризикнув ще раз подивитись, вона вже відверталася, її профіль був маскою крижаної зневаги.

- Щось не так? - спитав він, і в його голосі пролунало замішання. Він ніколи не бачив Ребекку такою, такою мінливою та непередбачуваною.

- Нічого! - виплюнула Ребека, її голос сочився отрутою. Вона стояла нерухомо, спиною до нього, руки стиснуті в кулаки з обох боків. - Просто... просто дай мені спокій, гаразд? У мене зараз немає часу на твою нісенітницю.

Він насупився.

- Бекс, давай, поговори зі мною, - натиснув він, простягаючи руку, щоб ніжно повернути її обличчя до себе. - Що відбувається?

Але перш ніж він встиг помітити її реакцію, Ребека рвонулася вперед, її губи врізалися в його рот у лютому, вимогливому поцілунку.

- Ммм! - пробурмотів він, інстинктивно обхопивши її обличчя руками і відповівши на поцілунок, приголомшений силою її обіймів.

Здивування Семюеля швидко змінилося шоком, коли Ребека розірвала його сорочку, гудзики розлетілися на всі боки. Її пальці поралися з тканиною, що залишилася, поки вона не зірвала її, оголивши його груди прохолодному повітрі печери.

- Заради Бога, Бекс, що з тобою трапилося? - Видихнув він, хоча серце його билося від страху і захоплення.

Але Ребека не звернула на нього уваги, її очі сяяли з дикою інтенсивністю. Вона схопила його за передню частину штанів, її нігті вп'ялися, коли вона притягла його ближче.

- Трахни мене!- прогарчала вона, її голос був хрипким від бажання.

Перш ніж Семюель встиг відповісти, Ребека розгорнула його і штовхнула на землю, м'яка ковдра пом'якшила його падіння.

Семюель з рохканням ударився об покриту ковдрою кам'яну підлогу, його розум кружляв від агресивного наступу Ребеки.

- Беккі... - Він зітхнув, намагаючись осмислити ситуацію. Хвилину тому вони спокійно сиділи біля вогню, а наступної вона вже практично зривала з нього одяг і вимагала сексу.

Незважаючи на абсурдність всього цього, Семюель відчував, як його тіло відповідає на близькість Ребеки . Його пульс стукав у вухах, коли він упивався її виглядом, скуйовдженим волоссям і криво одягненою сорочкою, картиною неприборканої, первісної потреби.

- Ти впевнена у цьому? - хрипко спитав він, коли його руки рушили до гудзика джинсів, готові виконати її вимогу. - Ми не повинні...

- Я впевнена.

У Семюеля відвисла щелепа, коли Ребека грубо розстебнула його блискавку і стягнула з нього джинси, залишивши його голим нижче за талію. Він лежав там, відкритий і вразливий, поки вона впивалася видом його стоячого члена з хижим блиском в очах.

- Чорт забирай, Беккі, - прошепотів він, наполовину в благоговінні, наполовину в трепеті. Він ніколи не бачив її такою - такою розкутою, такою поглиненою чистою, тваринною пожадливістю. Це було водночас і страшно, і хвилююче.

Ребека не відповіла, надто зосереджена на поточному завданні. Вона жадібно облизала губи, коли повзла по ньому, осідлавши його стегна. Семюель відчував жар, що походить від її єства, навіть через бар'єр її штанів.

Семюель різко вдихнув, коли Ребека вмостилася на ньому верхи. Він схопив її стегна, впиваючись пальцями в податливе тіло, намагаючись зберегти контроль.

- Беккі, почекай, - почав він, але вона обірвала його палким поцілунком, її язик вдерся в його рота з наполегливою наполегливістю. Він застогнав у поцілунок, не в силах чинити опір натиску відчуттів.

Афродизіак у повітрі, здавалося, посилювався з кожною миттю, посилаючи щупальця розплавленого тепла по венах Семюеля . Його член пульсував майже болісно, ​​прагнучи поринути глибоко в гостинне тепло Ребеки .

Коли вона нарешті перервала поцілунок, вони обидва важко дихали. Зіниці Ребеки розширилися від бажання, щоки спалахнули, а очі гарячково блищали.

Дихання Семюеля збилося, коли Ребека потяглася між їхніми тілами, пораючись із застібками власних штанів. Одним швидким рухом вона спустила їх униз і відкинула убік, залишившись голою нижче пояса.

Його погляд застиг на стику її стегон, де з-під акуратної копиці темних кучерів виглядали блискучі рожеві складки. Мускусний аромат її збудження наповнював повітря, змішуючись із п'янким ароматом квітів-афродизіаків.

- Ти вся мокра, - промимрив він, зачарований свідченням її бажання. Нова хвиля хтивості обрушилася на нього при думці про те, щоб ковзнути в це слизьке тепло.

Ребека уривчасто кивнула, її груди здіймалися з кожним уривчастим вдихом.

Семюель напружився, коли Ребека розташувалася над ним, головка його члена наполегливо підштовхувала її вхід. Він проковтнув, розуміючи, що повинен покласти край цьому божевілля... але, допоможи йому бог, він також цього хотів. Хотів її.

- Беккі... - Він зітхнув, голос був напружений від зусиль стримати себе. - Ми не можемо цього зробити. Не так...

Але Ребека була поза розумом, загублена в серпанку власної відчайдушної потреби.

- Ох, бляяя, - простогнав Семюель , його голова відкинулася назад, коли Ребека повністю поглинула його.

Ребека відкинула голову назад з гортанним криком, насолоджуючись вишуканим розтягненням та повнотою від того, що її наповнює товста довжина Семюеля . На мить решта втратила значення - ні змагання, ні суперництво, тільки первісне задоволення від з'єднання з іншою людиною найінтимніше з усіх можливих.

Вона експериментально спонукала стегнами, насолоджуючись чудовим тертям члена Семюеля , що тереться про її чутливі внутрішні стінки. Насолода іскрилося вздовж її нервових закінчень, підштовхуючи її вперед. Схопивши його за плечі для рівноваги, Ребека почала рухатися всерйоз, скачаючи на ньому із самозабуттям.

- Так, о боже, так, - скандувала вона, її груди підстрибували з кожним сильним поштовхом униз. Непристойний ляпас плоті об тіло рознісся печерою, переривається їх взаємними стогонами і зітханнями. - Так добре, так глибоко...

Пальці Семюеля вп'ялися в стегна Ребеки , коли вона стрибала на ньому з дикою пристрастю, його власні стегна здригалися, щоб зустріти її скажені рухи. вела його до завершення.

- Беккі, я близько, - пробурчав він, ледве в змозі сформувати зв'язкові слова крізь серпанок юрби, що затьмарила його мозок. - Якщо ти продовжиш це робити, я...

- Зроби це, - скомандувала Ребекка, задихаючись, сильніше притискаючись до нього. - Наповни мене, Семмі. Дай мені свою сперму. Зроби мене своєю!

Її брудні слова довели Семюеля до ручки.

Ребека відкинула голову назад з криком екстазу, коли Семюель викинувся в неї, затопивши її матку своїм гарячим насінням. Її власний оргазм обрушився її у хвилями, інтенсивні скорочення видаювали з нього кожну краплю.

- Так, так, ТАК! - Закричала вона, дико звиваючись на ньому, поки поштовхи трусили її. Сльози текли по її обличчю, сльози звільнення, розпачу та чистої потреби.

Коли останні поштовхи вщухли, Ребека безвольно звалилася на груди Семюеля , виснажена і тремтяча.

- Це було неймовірно, - пробурмотів Семюель , гладячи вологе від поту волосся Ребеккі

Перш ніж Семюель зміг повністю усвідомити, що тільки-но сталося між ними, Ребека піднялася з його колін і повернулася. Вона встала рачки, представивши йому свою дупу з безсоромною невимушеністю.

- Я хочу більше, - заявила вона, озираючись на нього з-під напівприкритих повік. - Я хочу тебе у своїй дупі.

Семюель моргнув від подиву, але його член смикнувся з відновленим інтересом до перспективи.

- Ти певна? Це може бути трохи занадто, враховуючи...

- Ні, я певна, - твердо перебила Ребекка. - Я ніколи цього раніше не робила, але хочу спробувати з тобою. Будь ласка, Семмі.

Її голос упав до благаючого ниття, коли вона спокусливо поворухнула задом.

Неохоче посмішка торкнулася куточку рота Семюеля . Як він міг відмовити у такому проханні?

- Ну гаразд.

Семюель став навколішки позаду Ребеки, оцінюючи провівши руками по гладких кулях її дупи. Він розсунув її щоки, оголивши зморщений рожевий бутон її ануса. Він рефлекторно стиснувся під його поглядом, змусивши його член нетерпляче підстрибнути у відповідь.

- Розслабся, Беккі, - м'яко наставляв він, обводячи кінчиком пальця напружений м'яз. - Просто дихай і дозволь собі відкритися мені.

Ребека кивнула тремтячим голосом, намагаючись дотримуватися його вказівок, навіть коли нерви тріпотіли в її животі. Вона довіряла Семюелю, знала, що він подбає про неї.

Повільно, ніжно Семюель притис кінчик пальця до стійкого кільця м'язів. Він потер невеликі кола, додаючи рівномірний тиск, поки палець не ковзнув усередину. Ребека ахнула від чужорідного відчуття, інстинктивно стискаючи навколо вторгнення.

- Все нормально.

Семюель заспокоїв її, терпляче чекаючи, поки Ребека звикне до відчуття, коли його палець проникає в її незайману дірочку. Коли вона знову розслабилася, він почав рухати пальцем уперед і назад, розтягуючи її дедалі ширше.

Через кілька хвилин він додав другий палець поруч із першим, розсуваючи їх, щоб ще більше її розслабити.

- Так добре, - захникала вона, вже звикли до недозволених відчуттів. - Ще, будь ласка...

Семюель підкорився, зігнувши пальці, щоб погладити ребристі стінки її прямої кишки. Ребека голосно завила, її незайманий клітор пульсував у такт ритмічним рухам його пальців.

Семюель витягнув пальці з розслабився проходу Ребеки, давши їй час перевести дух.

Ребека скрикнула, коли він проник у неї, початкове розтягування обпалювало, але швидко переросло в інтенсивне задоволення, коли він поринав все глибше і глибше. До того часу, як він досяг дна, повністю заповнивши її, вона важко дихала і впивалася нігтями в підлогу.

- Блядь, ти така вузька, - простогнав Семюель , зупиняючись, щоб дати їй звикнути до значного вторгнення. - Я не хочу завдати тобі болю...

- Не будеш, - затамувавши подих, пообіцяла Ребека.

Сему не потрібно подальшого заохочення.

Він повільно відсторонився, протягаючи жорсткий стовбур свого члена вздовж чутливих внутрішніх стін Ребеки . Коли всередині залишився тільки кінчик, він знову різко смикнув стегнами вперед, занурюючись по ручку одним потужним поштовхом. Ребека завила в екстазі, її недосвідчені м'язи жадібно стиснулися навколо нього.

Задавши ніжний, але наполегливий темп, Семюель почав входити та виходити з чіпкого каналу Ребеки. Кожен ривок уперед вибивав іскри за її віками, підживлюючи вогонь, що розгорівся внизу живота. Вона хитнулася назад, щоб зустріти його удари, загубившись у вишуканому терті.

Простягнувши руку, Семюель обхопив важкі груди Ребеки, перекочуючи жорсткі вершини між пальцями. Електричні розряди пронизували її серце, коли він щипав ніжні суцвіття, посилюючи задоволення, що походить від того місця, де вони з'єднувалися.

- Так, саме там!

Ребека ридала, терлася об поршневу довжину Семюеля . Подвійний натиск на її соски і дупу швидко наближав її до ще однієї вибухової кульмінації. Кожне нервове закінчення палало від відчуттів, кожна клітина гуділа від електричної енергії.

Семюель відчував, як вона стискається навколо нього, як її тіло напружується, коли вона піднімається все вище та вище. Він подвоїв свої зусилля, врізаючись у неї все сильнішими поштовхами, грубо пощипуючи її соски.

- Давай, крихітко, - хрипко зажадав він. - Витисни мій член.

Брудні розмови у поєднанні з невпинним стукотом виявилися надто сильними для перевантажених почуттів Ребеки. З рваним криком вона розбилася вщент, тремтячи в конвульсіях, коли найсильніший оргазм у її житті пронизав її.

Її спазматичні стінки стискали Семюеля, немов лещата, брижами проходячи по його стовбуру, поки вона хльостала навколо нього рідина. Ритмічне здавлювання безжально доїло його, викликаючи його власний вибуховий фінал.

- Ох, бля ...

Семюель заревів, востаннє вдаривши по будинку, коли він вивергся глибоко в тремтливі глибини Ребеки. Товсті нитки сперми пофарбували її внутрішні стінки, відзначивши її безповоротно, як його.

Вони залишалися замкненими разом, поки поштовхи прокочувалися по них, здригаючись і задихаючись в загальному блаженстві.

- Ось так, - тихо сказав він, цілуючи спітніле плече Ребеки. - Тепер усе заповнено.

Ребека впала на м'яку ковдру, зовсім виснажена і задоволена. Вона потягла Семюеля за собою, прагнучи заспокійливої ​​ваги його твердого тіла, накинутого на неї.

- Це було... неймовірно, - мрійливо пробурмотіла вона, уткнувшись носом у вигин його шиї. - Я ніколи не думала, що це може бути так приємно.

Семюель тихенько посміхнувся, обіймаючи її та притискаючи до себе.

- Радий, що зміг допомогти тобі відкрити нове задоволення, - злегка піддражнив він.

Ребека хихикнула.

- Так тобі й треба, раз ти такий жеребець, - грайливо парирувала вона. - Мені здається, ти мене зламав. Все болить, але у кращому розумінні.

Коли їх подих сповільнився, а серцевий ритм повернувся до норми, Семюель задумливо насупився. Перекинувшись на бік, він підвівся на лікті і запитливо глянув на Ребекку.

- Я повинен спитати, Беккі, що викликало все це? - м'яко спитав він. - Не те щоб я скаржився на результат... Але це здається раптовим, враховуючи, наскільки ти зазвичай сором'язлива і нерішуча. Щось сталося, що змусило тебе зірватися?

Ребека почервоніла, відводячи погляд, коли збентеження затопило її. Як вона могла пояснити хвилю хтивості і агресії, що збиває з пантелику, і яка охопила її раніше?

- Я справді не знаю, - тихо зізналася вона. - Я просто... Я побачила тебе, і раптово все, про що я могла думати, було торкнутися тебе, спробувати тебе на смак, мати тебе всередині себе. - Вона безпорадно знизала плечима, все ще не в змозі зустрітися з ним поглядом. - Це було схоже на клацання перемикача, і я більше не могла контролювати себе. Мені шкода, якщо я налякала тебе.

Семюель підняв її підборіддя пальцем, змушуючи Ребекку подивитися на нього.

- Ей, нічого подібного, - м'яко дорікнув він. - Тобі нема за що перепрошувати пробачення.

Легка посмішка торкнулася губ Ребеки.

- Ну, я думаю, я не можу звинувачувати тебе в занепокоєнні, - визнала вона. - Але, щиро кажучи, я думаю, що це було просто стримуване розчарування, що виплеснулося назовні. Я була так збуджена останнім часом, напружена і дратівлива. А потім побачила тебе, який виглядав таким гарячим і сексуальним...

Коли Семюель притис Ребеку до себе, його раптово осяяло. Його очі розширилися, і він різко сів, дивлячись на барвисті квіти, розкидані по підлозі печери.

- Квіти! - вигукнув він, повертаючись до Ребеки. - Ті дивні, екзотичні речі, які ми знайшли біля входу до печери, - вони, мабуть, витрачають якийсь афродизіак. Це б пояснило, чому ти так бурхливо відреагувала на мене, без жодного попередження чи провокації.

Ребека моргнула, обмірковуючи його слова. Коли вона окинула поглядом яскраві пелюстки, розкидані всюди, рум'янець залив її щоки.

- Боже мій, ти думаєш, це правда? - Прошепотіла вона, і в її голосі змішалися жах і веселощі. - По суті, ми просто займалися сексом із купою наркотиків поблизу...

Семюель усміхнувся, відмахнувшись від свого хвилинного занепокоєння.

- Навіть якщо це так, кого це хвилює? Це призвело до неймовірного досвіду, і я не скаржусь. Ймовірно, нам слід бути обережнішими в майбутньому, але зараз давай просто насолоджуватися післясмаком.

Він нахилився, щоб захопити губи Ребеки в ніжному поцілунку, його руки блукали по її вигинах. Перервавши поцілунок, Ребека дражливо провела своїми затверділими сосками по боці Семюеля , змусивши його здригнутися.

- Ну, якби не ці квіти, я б навіть не глянула в твою сторону, - промуркотіла вона, її голос був хрипким від безперервного бажання. - Так що не розслабляйся поки що. Якщо що, нам слід бути напоготові, гадаючи, які ще сюрпризи приготувала нам природа.

Семюель прикинувся ображеним, театрально приклавши руку до грудей.

- Вибачте? Я в шоку, в повному обуренні, мила моя. Навіть без магічної сили квітів, ти була б пластиліном у моїх руках.

Ребека закотила очі.

- О, будь ласка, позбав мене від свого его. Ти можеш думати, що ти містер Сексі, але для мене ти просто дратівливий конкурент. Завжди намагаєшся перевершити решту, включаючи себе. - Вона посміхнулася, жартуючи з його роздутого почуття власної важливості. - Подивись правді в очі, Сем, без цих квітів ти був би просто ще одним хлопцем, якого я терплю велику частину часу. Азарт погоні, напруження завоювання... ось що змушує мою кров бігти швидше, а не твоя гадана «неперевершена чарівність».

Двоє закоханих лежали, сплетені на ковдрі, насолоджуючись наслідками їхньої пристрасної зустрічі.

- Знаєш, Беккі, - почав він повільно, - я думаю, нам час вивести наші відносини на новий рівень. Не лише фізичний, а й емоційний. Що ти скажеш на те, щоб спробувати зробити це офіційно між нами?

Серце Ребекі пропустило удар від цієї пропозиції. Вона не очікувала, що Семюель так скоро торкнеться теми зобов'язань, особливо враховуючи їхню бурхливу історію. У грудях у неї затанцювала тінь страху - чи вона готова до такого залучення?

- Я... я не знаю, Сем, - ухильно відповіла вона, її голос був ледь голоснішим за шепоту.

Стівен зрозуміло кивнув, відчуваючи хвилювання Ребеки.

- Ніякого тиску, гаразд? Я зараз не кажу про кохання, шлюб або щось подібне. Просто...партнерство. У всіх сенсах, окрім романтичного. - Він провів пальцем її підборіддям, його дотик був ніжним і заспокійливим. - Подумай про це - ми вже добре працюємо разом, як у ліжку, так і поза нею. Ми доповнюємо одне одного, підтримуємо одне одного. Чому б не формалізувати це та не подивитися, куди це нас приведе?

Ребека обдумала його слова, її початкове побоювання змінилося почуттям хвилювання. Ідея злиття їхніх життів глибшим, осмисленішим чином привернула її. З несміливим кивком вона погодилася.

- Добре, - тихо сказала вона. - Давай спробуємо. Партнери... подивимося.

© Lothwen Elanor,
книга «Збірка еротичних історій Неонові ночі».
5. Радість у день прання
Коментарі