На день народження батьки подарували Вірочці ноутбук. Справжнього святкового сюрпризу не вийшло, бо напередодні дівчинка, випадково, почула розмову дорослих:
— Ноутбук - восьмирічній дитині?... Це - погана ідея. Їй треба якомого більше гуляти, спілкуватися, розвиватися, а не витріщатися у монітор, — почула Вірочка невдоволений голос бабусі.
— Не хвилюйтеся, Лідіє Миколаївно, якщо добре все організувати, то від цього подарунку буде більше користі, ніж шкоди, — намагався переконати бабусю тато.
Вочевидь марно, бо бабуся продовжувала ще щось казати таким же самим невдоволеним голосом.
Та Вірочку вже не цікавили розмови дорослих. Дівчинка поспіхом набирала у телефоні номер Льошика. Бо хто, як не найкращий друг, першим, по великому-превеликому секрету, має дізнатися радісну новину про ноутбук у подарунок на день народження!
* * *
В кімнату, де влаштували святковий стіл для дітей, тато нарешті вніс бажаний подарунок. Дзвінкий дитячий гомін стишився. Вірочка щосили старалася удавати здивування від несподіванки. І Льошик, як змовник, дуже силкувався підіграти подружці.
Мама фільмувала ту урочисту подію.
А бабуся стояла на порозі кімнати і посміхалася, спостерігаючи за онукою та її вірним другом.
«От вже артисти», — подумала Лідія Миколоївна, помітивши, що здивування дітей було вдаваним, а от радість — щирою.
І задоволена бабуся пішла на кухню за святковим тортом для малечі.
Льошик, як досвідчений користувач соціальних мереж, допоміг Вірочці дістати ноутбук з сумки і відкрив його.
Іменинниця урочисто натиснула на кнопку включення. І з тієї миті її життя змінилося. Вона стала щасливою власницею омріяного гаджету.
Лідія Іванівна церемонільно внесла в кімнату святковий торт. Але на неї ніхто не звернув увагу.
Вірочкиним гостям було не до десерту. Вони скупчилися навколо Льошика, який впевнено і вправно натискаючи кнопки гаджету, пояснював їх призначення. Кмітливому хлопчику батьки подарували ноутбук ще рік тому. І Вірочкин тато зауважив, що допитливий Льошик за цей час дечому навчився.
Та дітям, все ж таки, довелося відволіктися від електронної цікавинки. Адже у іменинників окрім задоволення отримувати подарунки, є ще і обов'язки. І Вірочка повинна була задмухати вісім запалених свічок і загадати бажання.
29.05.24