''Селін''
«Шановні пасажири! Закінчується посадка на літак рейсу 3374 авіакомпанії «Ейр Франс» до Парижа. Прохання до пасажирів — негайно з’явитися на стійку виходу D6». Ласт-кол для пасажира, що запізнюється, повторюють знову і знову. Пунктуальні пасажири нервово роззираються: хто ж ця егоїстична потвора, через яку затримують увесь рейс? Аж раптом захекано добігає... Йому часто снився цей страшний сон: він спізнюється на літак, добігає в останню мить, і всі пасажири, що нетерпляче йорзають на своїх місцях, дивляться на нього з осудом і раптом вибухають сміхом: Костя, виявляється, зовсім голий! На тому він прокидався і з полегшенням чухав за вухом Фореста, свого джек-рассела, який тут же пружиною підскакував і вимагав прогулянки. Власне, ці прогулянки були основною радістю Костика, цього тихого, хоча й блискучого, айтішника у великій компанії. Двадцятисемирічний хлопець часто не знав, що відповісти на питання родичів: «Як там Париж?» Йому не мало значення: вигулювати Фореста бульваром Сен-Жермен чи вулицею Баумана в Дніпрі. Ще аскетичний Костя не встигав витрачати гроші, які заробляв. Тож на його банківський рахунок набігла чимала сума, до якої з цікавістю придивлялася Костикова мама на предмет покупки квартири його молодшому братові. Guilty pleasure для Кості було дивитися на ніч кіно, поїдаючи сирійський тейк-евей. Ґодар — Бунюель — Бертолуччі — Лінч. Ранок — обід — вечір — ніч. Усе просто і без сюрпризів. Аж поки одного дня в кондитерській на Сен-Жермен, просто під вікнами офісу, Костик не побачив її — дівчину в робочому однострої графітового кольору з іменним бейджиком «Селін». – Qu'est-ce qui vous ferait plaisir aujourd’hui? (Що вам сьогодні принесе задоволення? — франц.) «В гробу тебе бачити, в білих тапках, ось що!» — Костя вискочив з кондитерської, як ошпарений. Він став обходити ще недавно улюблену кондитерську десятими дорогами, аж навіть схуд. І, здається, потерпав від нестачі глюкози. Чортова баба! І після всього, що тоді було, вона посміла втілитися саме тут?! В єдиній пекарнікондитерській, де пекли булочки з маком, майже такі, як його бабця?!
©Ірена Карпа 2021
©Юта Радуга 2021
©Ірена Карпа 2021
©Юта Радуга 2021
Коментарі