- Привіт, вибач ти не з сьомого ге класу?
- Пф ще питаєш, мої батьки б нізащо не перевели би мене у самий гірший клас у школі
- А зрозуміло дякую.
*Ну дякую тату !*
- Привіт, а ти не з сьомого ге класу?..
- Так а що? Знову не до друзі Стівана ?
- Ні я просто нова в вашому класі але мені не дали розкладу..
- Боже знову ці "новенькі" приїжджають зі своїх міст і ще й тут вихваляються
- То я не одна яка тут із міста?..
- То ти також з міста? Тримайся від мене подалі містянко.
- А як же розклад ..
Так я і зрозуміла що ця школа серйозно найгірша, вже нічого не кажучи про мій клас.. Це окрема тема..Ну що робити, прийдеться мені ходити по всіх кабінетах шукаючи свій клас. А знаєте, було б логічно піти за тим придурком, але я подумала про це дуже пізно. Чудово! Вже дзвінок на урок. Треба бігти шукати свій клас.
- Добрий день, вибачте я шукаю сьомий ..
- Сьомі класи на четвертому поверсі, а тепер попрошу вас вийти шановна панночка в нас тематична контрольна!
- Я вже виходжу виходжу.
Ну що я вам скажу, я прийшла на четвертий поверх і офігіла там кабінетів зо сорок! Може якби ті двері були підписані що тут сьомий клас тут одинадцятий, але ж корова надто тупа для такого. А я тепер як та Сліпа із серіалу повинна відкривати ті двері що би дізнатись де мій клас.. Чекайте, це не той дибіл? Ля він
- А ну стій !
- Альо що ти робиш?! Тримай дистанцію містянка!
- Де бліна наш клас?!
- Я тобі нічого не зобов'язаний казати.
- Ти що дивний?! Я не можу знайти клас!
- Це твої особисті проблеми, так все залиш мене у спокої бо я все розповім директору!
- Тій корові?
- Агов це моя Мати лавку прикрила містянка!
- Ви схожі, навіть дуже. Але дивно що ти вийшов з тих дверей. Серйозно , що за містика?
-ТАМ ТВІЙ КЛАС ТІЛЬКИ НЕ ЧІПАЙ МЕНЕ!
-Піди булочку з'їж, і нерви зникнуть.
- Я проігнорую цей булінг зараз в мою сторону, але в наступний раз містянко тобі це так не минеться!
- Ага
-Доброго дня вибачте за запізнення.
- Я вибачаюсь, а хто ви?
- Айві Ельтман.
- Мені ця інформація нічого не дає.
- Вам та коров.. тобто директорка нічого не казала за мене ? Я новенька.
- А, містянка ? Казали нам за одну хамку таку.
- Дякую вам за таке уточнення її слів за мене, я сяду добре?
-І справді хамка, всі ви містяни такі!
- Так ми такі, ми ще кусаємось ви не знали?
- А ну сіла і закрила свій рот негайно!
- А постояти можна? Сидіти сильно просто як на мене. Так же заснути можна.
- Тобі тут що цирк?! Я пішла по директорку !
- Тримайте
- Що це?!
- Трава для корови, я з собою прихопила. Передайте ній від мене привіт, добре?
Після цього я побачила як її рука піднімається... Я зрозуміла її наміри і швидко відреагувала.
- Ая-яй. Вам не соромно піднімати руку на учнів?
- Щ-що?...
- То я сяду? Дякую.
Насправді я була у шоці з цього. По типу що? Жіночко двадцять перше століття, а ви ще й досі б'єте учнів? Це Tumach..Звісно що після цього вона не пішла до директорки. Але з'явилась нова проблема. Її синочок навчається у моєму класі, і він може ній доповідати що до мене...