Передмова
Глава 1 Океанаріум. Початок
Глава 2 О сьомій годині ранку
Глава 3 Кімната 1
Глава 4 Друга кімната
Глава 5 Третя кімната
Глава 6 Ще залишився час
Глава 7 Відкриття
Глава 8 Життя в підводному світі
Глава 9 Перші відвідувачі
Глава 10 Перша година
Глава 11 Акваріум золотих рибок
Глава 12 Хижаки
Глава 13 Повідомлення Архипу
Глава 12 Хижаки

Компанія молодих чоловіків із шести осіб, які знайшли кілька годин тому, встигли пройти в третю кімнату, а це були найнебезпечніші морські істоти, від яких усі у вільному морському світі тікають і ховаються. Як у людському світі так і в морському є своя небезпека. Завжди потрібно бути уважним і дивитися навколо себе. Завжди поруч може бути хижак, якого потрібно остерігатися і якнайшвидше втекти будь-яким способом, щоб не бути схопленим. Хижаки чекають того, що хтось зробить маленьку помилку і потім хапають жертву помилки та відбирають життя. Це світ хижаків де завжди є небезпека так як у світі людей. Незвичайний світ у якому також є люди хижаки, які полюють на те, що їм потрібно. Іноді людина віддає велику кількість часу щоб зробити гроші, а хижаки потім у зручний для них спосіб відбирають чесно зароблені гроші. Потрібно завжди бути обережним. Хижаки руйнують світ добра і справедливості та беруть те, що не їхнє, а це тільки тому що їм так хочеться. Народжені щоб руйнувати. Порятунок від хижаків це уважність. В океанаріумі багато хижаків і вони перебувають у тертій кімнаті але як інші морські істоти перебувають у цілковитій ізоляції і ні хто ні кому не шкодить, а вночі всі разом розважаються. Життя як морське так і людське однакове і відрізняється тим що люди живуть на суходолі, а морські істоти у воді, і так було завжди. Хижак завжди роблять так, щоб хтось потрапив у біду, і вони роблять все, що їм хочеться робити, і живуть так, як їм хочеться.

Перший чоловік подивився на акулу у великому акваріумі:

- Ось це справжній хижак. Хлопці, дивіться, які в неї великі зуби.

Другий чоловік:

- Великі. Я тут подивився на акулу і дещо зрозумів.

Перший чоловік:

- Що ти зрозумів?

- Другий чоловік:

- Те що потрібно завжди бути собою і проживати своє життя та не потрібно витрачати зайвого часу на те, що ніколи не є частиною твого життя.

Перший чоловік:

- Так. Дуже часто і так завжди люди витрачають час на те, що не є їхньою частиною життя, і тому і я так думаю, що ці морські істоти набагато більше зрозуміли в житті, ніж люди. Вони знають хто вони і не витрачають час на те щоб не бути тими ким вони ніколи не були. Акула ніколи не стане золотою рибкою, а золота рибка ніколи не стане акулою. Ось що я хочу сказати. Потрібно бути собою і нічого не вигадувати і не змінюватись, адже я не стану золотою рибкою і не почну виконувати бажання, але це не гарна ідея, - чоловік посміхнувся, - тож, хлопці, треба прийняти себе таким, якими ми є насправді. Добрі люди, які хочуть, щоб це і світ став кращим, а не гіршим, і ми робимо все, щоб допомагати людям змінитися та стати собою.

Другий чоловік:

- Багато людей, хто став собою, вже змогли змінити цей світ і він завдяки їм став кращим.

Вони вже зробили цей світ набагато кращим і не думали про те, як їм стати кимось, а вони завжди були собою і йшли своїм шляхом, і ніколи не ставали хижаками і ними не були. Для багатьох хто хоче бути тим ким він ніколи не стане і не був завжди закінчується бідою.

Перший чоловік:

- Таким людям завжди всього було достатньо і вони робили все, щоб змінити світ і змінювали його на краще.

Другий чоловік:

- Не потрібно витрачати час на те, що не є твоїм і ніколи не буде. Потрібно знати себе і те, ким ти народився, і не шукати собі заміну і ставати іншою людиною. Не вигадувати собі інше ім'я.

Перший чоловік:

- Кожен має сам розуміти, хто він є і ким не потрібно бути, щоб прожити своє хороше життя і зробити багато добрих справ.

Другий чоловік:

- Це правильне рішення.

Перший чоловік:

- Хтось розуміє це раніше, а хтось пізно, але краще розуміти це раніше. Людина сама будує свій світ і сама його руйнує, коли хоче стати іншою і не тільки свій світ, а ще й світ тих, хто поруч.

Компанія з шести чоловіків оглянула третю кімнату і вони постійно про щось протягом ще години розмовляли. Їхні розмови ніхто не чув. Розмовляли про свої справи і своє життя. Ділилися своїми думками і були задоволені від побаченого. Їм сподобався океанаріум. Він дав їм велику кількість задоволення і не даремно витратили час і слова Пірата були чесні і не збрехав про те, що це зовсім інший світ і в ньому можна побачити та зрозуміти багато речей про життя і це місце приносить тільки одне задоволення.

За годину, коли вони подивилися на весь морський світ, що знаходиться під землею, і були приємно здивовані. Їхнє обличчя стало іншим, а почуття натхнення проникло в саме серце. Це те що їм було потрібно для справжнього відпочинку.

За десять хвилин усі разом з посмішкою вийшли з третьої кімнати і зустріли на виході Пірата і вже з зовсім іншим голосом і задоволеною посмішкою на обличчі. Хлопці подякували за приємний відпочинок і повільно піднялися сходами та були повністю задоволені відпочинком, залишили океанарієм.

Щойно чоловіки вийшли, як у цей час знайшли інших відвідувачів, а це були чотири дівчини. У кожної дівчини був різний колір волосся. На кожній дівчині був свій одяг. Вони тихо дивлячись на всі боки спустилися до Пірата і одна дівчина з чорнявим на голові волоссям простягнули руку з квитками, а Пірати з посмішкою взяв квитки і відірвав нижню частину на кожному квитку:

- Приємного вам відпочинку.

Усі дівчата тихо зайшли в океанаріум.

За дві години зайшли три сім'ї, і ще дві дівчини та один хлопець. Кожен із них хотів побачити дивовижний морський світ і кожен його бачив по-своєму і в кожного виникали свої думки.

© Олег Петренко,
книга «Океанаріум».
Глава 13 Повідомлення Архипу
Коментарі