الشخصيات
Part 1
Part 2
ذكرياات
ذكريات
Part 5
Part 6
Part 7
Part 8
Part 9
Part 10
Part 6
عند بيلا ......
بيلا : بقى كداا خليك جمبي عطول ( بصوت بسمة😂) اخص ع الناس الندلة
بسمة بغل : اخرسي بقى مش كفاية اني اتخمد لما طلعتي انتي ويوسف لوحدكو من غيري
بيلا : لا ي شيخة ... اوعك تنسي اني بنت عمتو يعني يوم ما يفكر يتجوز هيطلب مني ادور على عروسة
بسمة بعيون قطط : حبيبة قلبي بيلا ايه القمر دااا يا ناس 😍
بيلا : دلوقتي ايه القمر دااا ..... والله انتو ناس ولاد تيييييت😂
بسمة : المهم عملتي اي اتصالحتو
بيلا : مش عارفة لما اتصلتي تقريبا هوا اتجنن وقام زي المجنون
بسمة بعصبية : جن الي يركبك ي حقيرة 😠😂

ملاحظة : طبعا هما ميعرفوش مين واقف ورا البااب😂😂😂😂
وفجاة انفتح الباب بقوة
يووسف :سمو عليكو 😂😂
بيلا وبسمة من صدمة صراخهم جاب الي في الحارة تانية 😂😂😂😂😂
بيلا بزعيق : انت يا حيوان يا ابن الجزمة في حد يدخل كدااا 😠😠
بسمة بوداعة : بيلا عيب عليكي الله .. تفضل يا يوسف البيت بيتك
يوسف بنظرة انتصار ل بيلا 😎 ... تسلميلي يا بسبس 😍
بيلا : عليا ضمان انكو تنين مجاااانين ... اوعي كداا خليه ينفعك ي جزمة ... سلااام
يوسف بحب : ازيك.. عاملة ايه دلوقتي
بسمة : تمااام اوي .. شكرا ليك بجد على
يوسف مقاطعا : داا واجب عليا
بسمة بخجل : تسلم يارب ... ربنا يخليك لطنط
يوسف : يخليني بس لطنط 👀
بسمة بخجل: ويخليك لينا
يوسف : قصدك ليا مش كدا
بسمة باحمرااار اوي ( ايه الكسوف داا متتكلمي يا هبلة 😂😂😂) : ايوة يخليك لياا 😍
.................................ً............................

في الحفلة عند خالد ورزان
خالد : رزوون
رزان بسكر : اي ايوة
خالد بحب : متيجي اروحك
رزان بعدم واعي خاالص :ل لا مش عاوزة 
خالد : يا قلبي انتي شربتي كتير خلاص
رزااان : اووف .. اناا مش عاوزة اروح عند عمي ..
خالد : في ايه ... ليه هوا هيعملك ايه
رزان : هوا سبب في كل الي انا في من يوم وفاة ماما وبابا
خالد بتفكير : خلاص تعالي عندي وانا هتصرف
رزان : انت الوحيد الي بتحبني .. ونا مش قادرة احبك
خالد بحنان : كل الناس بتحبك لانك كويسة ..

............................................................

في الجامعة
بسمة : يلا يا موكوسة
بيلا : اتخمدي
بسمة : هنتاخر ودكتور هينفخنا
بيلا بمكر : لا متقلقيش دلوقتي محاضرة يوسف ومش عاوزة احضرها
بسمة بهلع : الله يخرب بيتك ... حرام عليكي دا هيموتني
بيلا : قولي كداا ... ايه الي حصل بعد ما مشيت
بسمة : هقولك بعدين ... يلا
بيلا : مش هنروح غير لما اعرف كل حاجة
بسمة وهي بتنفخ ماشي .... وقالتلها كل حاجة حصلت
.............................................................

رزان : ايه داا .. انا فين
خالد : انتي في ببتي
رزان : حصل ايه
خالد بحب : بحبك ... بحبك
رزان : خالد لم نفسك وقولي انا بعمل ايه وفي اوضتك
خالد : ابدا امبارح كنتي سكرانة وطلبتي تيجي معايا هنا
رزان : وو انت نمت فين
خالد : في صالون على الكنبة الي برة
رزان : خالد ممكن اسالك سؤال
خالد : طبعا اتفضلي ي روح خالد
رزان : هوا بتعمل معايا كدا ليه ... يعني كل الناس بتبعد عني وبتشوفني اني صايعة و
خالد مقاطعا : متتكلميش كدا عن نفسك دا اولا ... تانيا بعمل كدا لانك كويسة من جواا
رزان : بس كداا
خالد : ولاني بحبك
رزان بدموع : انا اسفة اوي 😢
خالد وهوا بيحضنها : بحبك
رزان : اوعدك اني هتغير
خالد بهيام : يلا قومي اغسلي وجهك عشان نفطر ونروح الجامعة
رزان باحراج : خالد انا مش عاوزة ارجع عند عمي ... ممكن تشوفلي شقة .. لانهم سبب في اني اكون زي ما انت شايف
خالد : ومين قلك اني كنت هسمح انك ترجعي تاني هناك ... شقة لوحدك لأ  اعتبري الشقة دي شقتك .. و يلا بلاش كسل 😘
.............................................................

انسة بيلا ... انسة بيلا
بيلا : افندم مين حضرتك
محمد : انا محمد الي كنت مع خالد ايام الخناقة
بيلا بعصبية : اهاااا قول كدا بقى وعاوز ايه حضرتك
محمد باحراج : عاوز  اعتذر منك على الي حصل بجد انا ندمت
بيلا بتفكير : خلاص ماشي بس بشرط
محمد : انا تحت امرك
بيلا : تبعد عن البتاع الي اسمو خالد وتهتم بدراستك
محمد : حاضر .. بجد شكرا
بيلا : العفو
محمد : ممكن نبقى صحاب
بيلا بضحك : ههههه اوك 😂😂
محمد : سلام
............ً............................ً.....................

© Yasmine Abdullah,
книга «صدفة».
Коментарі