Коханка.
Я взяла тайм-аут, щоб розібратися в собі. Але через деякий час ти почала нудьгувати. До того ж така ситуація занадто скидалася на поразку, а ти не звикла програвати. Я кинула тобі виклик. А ти не любила легких перемог. Через деякий час ти зв'язалася зі мною і зробила вигляд, що нічого страшного не сталося, так легке непорозуміння. Ти дала зрозуміти, що все як і раніше добре, а ти мені дуже і дуже рада. Ти прислала мені додому квіти, подзвонила і запитала, а що у мене на ці вихідні? І що я взагалі б хотіла?
Я зрозуміла, що настав мій час.
- Давай де-небудь зустрінемося. Мені здається, нам треба поговорити.
Ти погодилася занадто легко, я навіть чула, як ти з полегшенням зітхнула, мені здається, ти очікувала більшого опору. «Даремно радієш, - думала я.- Тепер все буде по-моєму ....»
Я вибрала ресторан і повідомила тобі. Ти не заперечувала, ти знову впевнена, що все у тебе під контролем. Як і всі ж самовпевнені «королеви»...
До цього вечора я готуюся особливо ретельно. Нічого не залишається поза моєю увагою, я продумую кожну деталь свого вигляду, я хочу бути сексуальною і загадковою одночасно. Зворушливо ніжною і неприступно красивою. Я спеціально купую нове вбрання (все як ти обожнюєш) для цього випадку, благо у мене в запасі три дні. Вбрання як зміїна шкіра облягає моє тіло і стікає вниз гладким сексуальним потоком. Я повільно проводжу по тілу руками зверху вниз і задумливо дивлюся в дзеркало. Світле волосся укладене вгору, зелені очі блищать світлом впевненої в собі стерви, не нафарбовані червоною помадою губи додають ще більше брутальності та уні-сексуального характеру... Мені здається, я ніколи не була така красива, як сьогодні... Мені здається сьогодні щось та обов'язково має вирішитися...
Я приїжджаю на таксі, запізнюючись рівно на 10 хвилин, і коли я заходжу в ресторан, ти вже там. Я повільно йду через весь зал до твого столика і бачу, що ти не зводиш з мене захопленого погляду... Потім ми сидимо, чекаємо замовлення і мовчимо... Я повільно, задумливо проводжу пальчиками по келиху з ромом, вгору і вниз, підношу його до губ і дивлюся на тебе... Ти майже не п'єш, задумливо і захоплено дивишся на мене, і мені здається, вирішуєш в розумі якусь складну для тебе задачку...
Нарешті, ти приймаєш рішення, наче прокинувшись від своєї задуми, ти весело говориш:
- А пошли потанцуем...
У залі вже давно танцює кілька пар, музика звучить томлива і ніжна, м'яко і гортанно співає співачка французькою, навіваючи смуток і мрійливість одночасно. Ти ніжно обіймаєш мене в танці; залучаєш ближче до себе. Наші очі зустрічаються і я тону у твоїх... в них світиться ніжність, вони сповнені бажання... Ти нахиляєшся до моїх волосся та шиї і шепочеш:
- Как же ты вкусно пахнешь...
Я мовчу, кокетливо опускаю очі, і я ледь помітно посміхаюся.... Потім я знову піднімаю на тебе очі, наші губи зовсім близько, ти повільно-повільно нахиляєшся, наші губи зливаються... Це так ніжно, по тремтячому і пристрасно, що у мене завмирає серце. Ми зупиняємося, ми більше не танцюємо, ми просто стоїмо, тримаємося за руки і дивимося одна на одну.
Потім ми не змовляючись, повертаємося і виходимо з ресторану. Я на ходу кидаю на стіл гроші. Замовлення ми так і не дочекалися...
На вулиці ми сідаємо в твою машину. Я на передньому сидінні. До самого твого будинку ми мовчимо, потім ти зупиняєшся, повертаєшся, дивишся на мене, мовчиш. Я теж мовчу, слів немає. Я відчуваю, як ми обоє хвилюємося, атмосфера стає все більш напружена, здавалося, навіть повітря починає дзвеніти. Я повільно одним пальчиком ковзаю по твоїй руці, піднімаючись знизу вгору, мої пальці проникають під короткий рукав твоєї сукні, я відчуваю ніжну гарячу шкіру з тильного боку твоєї руки, як же мені хочеться поцілувати її там..., і в цей момент я дивлюся на тебе, і моя ручка завмирає... ніби в очікуванні.
Ми починаємо несамовито цілуватися, твоя рука нетерпляче ковзає по моїх стегнах, забирається під сорочку, потім і в штани, пестить і гладить мене між ніг. Ми не можемо відірватися одна від одної, мені важко думати, але я відчуваю, що ти чогось чекаєш. Я на силу відстороняюся від твоїх нетерплячих, жадібних губ, перекладаю дихання і хрипким від бажання голосом плутано говорю:
- Звичайно, я пам'ятаю… про каву... і про все інше... І зараз невчасно... Але ти повинна вирішити. І тоді я готова запросити тебе на чашечку кави..!
Як не дивно, ти розумієш з півслова, хоча дико збуджена зараз. Ти притягуєш мене до себе і жарко шепочеш мені на вухо:
- Я хочу всегда быть с тобой... А ты?
Я відповідаю тобі поцілунком. Ми квапливо піднімаємося в квартиру, ми майже не розмовляємо, пристрасть спалахує в нас жарким полум'ям, дійти до ліжка здається нам занадто - надто довгим дійством... Ми жарко цілуємося і пестимось прямо в коридорі. Ти притискаєш мене до стіни, моя сорочка вже задерта, тріщать під пальцями шовкові трусики. Але все це я чую і відчуваю, немов крізь пелену. Бажання заповнює мене і рветься на зовню...
Ми все-таки добираємося до ліжка і падаємо на нього... Летить в сторону, який заважає нам одяг... ми відкриті і розкриті, оголені і жагучі... Ти вриваєшся в мене з усією пристрастю довго стримуваного бажання, і я приймаю тебе, м'яко і ніжно обволікаючи і обхоплюючи всім своїм тілом, кожною його клітинкою і частинкою.
Ми так тісно, так близько поруч, але нам хочеться ще, нам здається цього мало, ми просто хочемо проникнути одна в одну, перетекти, злитися, розчиниться в пристрасті і бажанні одна в одній.
Ти пристрасно цілуєш і пестиш мене, мені здається не залишається жодного місця, не обласканого тобою, твоїми руками і губами. Я плавлюся як віск під твоїм гарячими і жадібними ласками. Щемливе відчуття захоплення і ніжності народжується десь глибоко всередині, піднімається з глибини мого приголомшеного жіночого єства, заповнює мене від голови до п'ят, змушуючи стогнати і схлипувати від насолоди, захоплення і ніжності. Світ вибухає феєрверком фарб і відчуттів, всі звуки стають далекими, ми одні в усьому світі... Все крутиться, і мені хочеться плакати від щастя, цілувати тобі руки і клястися в коханні...
Та не роблю різких рухів, мовчу не говорячи нічого, я просто подумки вирішила, що ти годишся мені однозначно тільки у коханки і не більше того!
Ну і нехай! Просто будь собі моєю коханкою…