Почуття мої гарячі,
Мені про кохання шепчи.
Може бути, закричи,
Головне не мовчи.
Може бути, побурчи,
До почуттів віддай ключі…
Чомусь згадую, як виходжу з дому, і бачу тебе. Ти стоїш і чекаєш мене, дивишся і мовчиш. Я відчуваю, що мені терміново треба присісти, і опускаюся на лавку.
Сиджу і дивлюся на тебе у всі очі, яка вона - знайома і чужа одночасно. Хвилююся, губи відразу пересохли, я тихенько облизую їх, починаю проводити з нею мову.
- Ну привет малышка! – говориш ти своїм низьким голосом, і серце в мене різко прискорює темп. Я пам'ятаю твій голос!
Потім я встаю, підходжу до тебе, близько, близько і дивлюся тобі в обличчя знизу вгору, я ж маленька. Губи у мене самі відкриваються, і я поправляю волосся, щоб вони не заважали дивитися на тебе.
Ти нахиляєшся і обережно цілуєш мене в губи. Ледь торкаючись, немов боїшся порушити цю тендітну ниточку поглядів, що простягнулася між нами...
- Ну что, куда пойдем, Юта Радуга?, - кажеш ти і посміхаєшся глузуючи з мене. Я дивлюся на тебе у всі очі… твоя посмішка... я забула її... Яка вона?
Ми йдемо в якесь дурне кафе, що поруч з моїм будинком. Я прошу тебе взяти мені склянку пива, сама швиденько хуярю в WC, мене трясе, ти стоїш і дивишся на мене, проводжаючи поглядом, помітно як ти роздягаєш мене очима і тебе випрямляє, ну і блядство – я ж навіть не пам’ятаю наш той п’яний секс! І від цього пиво – зовсім щось не п'ється. Потім ти опускаєш руку під стіл, і береш мене за руку, вона лежить на моєму коліні.
Я відчуваю, яка вона тепла і ніжна, твоя рука. І мені стає трохи спокійніше. Вона вся якась велика і сильна, я відчуваю її тепло, хоч і не торкаюся до неї.
Ми виходимо з кафе, і беремо таксі. Ми все ще поруч, але не разом, знайомі, але немов чужі. Я тихенько роздивляюся тебе з-під вій, щоб бодай щось пригадати. Відчуваю, як горять щоки.
В таксі ми сідаємо разом, поруч, на заднє сидіння. Ти зовсім близько. Я відчуваю твоє тепло. Ти простягаєш руку, і притягуєш мене до себе за плечі. І я раптом так гостро відчуваю, як ти мене хочеш! Ссукааа звідки в мені стільки без захищеності і ніжності??? Хоча мені явно подобається таке відчуття! Ловлю себе на думці, що мені добре зараз бути такою без захисною, відчуваю як від цього якогось бена збуджуюсь.
Я повертаю голову, і дивлюся тобі в обличчя. Наші губи зовсім поруч. Один гарячий вдих і видих, і ми зливаємося в жадібному, пристрасному поцілунку. Здається він триває вічно. У мене солодко починає паморочитися, - отвал башки, моя рука сама ковзає по твоїй потилиці, утримуючи неї, не даючи тобі відірватися від моїх губ...
Я відчуваю, як твоя рука лягає мені на груди, ніжно стискає їх, гладить, великий палець ковзає по ліфчику, потім гладить шкіру, вона горить... Я відриваюся від твоїх губ, мені жарко, дихання переривається.
- Хочу тебя, моя маленькая,- хрипло говориш мені на вухо, і серце в мене ніби хоче вискочити з грудей. Я мовчу, не можу тобі нічого відповісти – у мене голосу немає…
Я беру твою руку і кладу... на свої ноги... Я відчуваю крізь тканину, які пальці гарячі... Ти шепочеш мені:
- Они тоже... хотят... тебя…
Голова їде, я вже зовсім погано міркую, внизу живота солодко ниє, і між ніжок волого і гаряче... зовсім.
Твоя рука ковзає по моїй нозі... вище під сорочку, шкіра горить під твоєю рукою, і мене охоплює тремтіння. Ніжки самі стискають мою дівчинку, вона пульсує там внизу, і я мимоволі подаюся назустріч твоїй руці.
Моя ручка тихенько пестить твоє тіло, ти цілуєш мене в шию, біля вуха і я чую, як ти теж важко дихаєш. У дзеркало заднього виду я бачу, як дивиться на нас таксист і які в нього очі, але мені геть по херу.
Твоя рука підіймається зовсім високо мені під сорочку, інша ковзає під резинку трусиків, відсуває її, і проникає всередину. Там волого і гаряче. Я мимоволі міцніше стискаю ніжки. Стискаючи твою руку, не пускаю її далі. Ти ніжно цілуєш мене в губи, шепочеш на вушко:
- Ну пусти, девочка моя... я хочу... тебя...
Я розслабляюся, ніжки трохи розсуваються, твої пальці ковзають всередину, гладять, пестять. Інша твоя рука пестить груди під мокрою пожмаканою та з видертими ґудзиками сорочкою, голова пливе, дихання перехоплює, твої пальці там внизу потрапляють на гостре і солодке місце, хвиля насолоди накочує на мене раптово і сильно. Я різко вдихаю повітря, всхлипую, задихаюся, і світ на якийсь час перестає існувати.
Я чую, як ти шепочеш мені на вухо:
- Тише, моя девочка... тише…, повільно приходжу в себе, повертаюся, відчуваю, як ти мене обіймаєш... Моя рука все ще лежить на твоїй спині. Я відчуваю, яка ти вся напружена, як струна, гаряча та пристрасна.
Я піднімаю голову, дивлюся тобі в обличчя, твої очі затуманені, в них бажання. Я повільно сповзаю з сидіння на коліна, неслухняними руками розстібаю тобі джинси. Твоя загадка рветься на зовню, вона гаряча і мокра.
Я нахиляюся, і припадаю до неї губами, жадібно цілую і пещу її, гладжу руками, знову цілую. Впускаю свій язик в середину, їй вже тісно там. Я обхоплюю її губами і смокчу, рухаю через зімкнуті губи, пещу її мовою.
Вона дуже гаряча, вже тверда, тремтить там в роті, я починаю рухати її трохи швидше, ласкаво обхоплюю її всю губками.
Чую твоє гаряче, часте дихання, ти вся напружуєшся, здригаєшся і знову здригаєшся, і я відчуваю в роті смак твого вулкану... трохи солонуватий... ти стогнеш... ледве чутно... і відкидаєшся на спинку сидіння.
Потім ми приходимо до тями, ти піднімаєш мене до себе на сидіння, цілуєш ніжно в губи і шепочеш:
- Спасибо, малышь! Ты – прекрасна.
Автомобіль гальмує.
- Все, приехали… - говорить таксист з задоволеною пикою (неначе він щойно побував на чиємусь із нас місці) і пильно, як голодний вовк на здобич дивиться в дзеркало заднього виду
І як на прочуд дивно, мені не відчулось нічого зайвого, ну типу не було відчуття використаної сучки, а навпаки сподобалось, це була неймовірна сексуальна подорож вулицями міста, «Секс і місто» - такий собі дубль з їбучого американського серіалу про похоть пАдруг, що прагнуть подібних розваг!)
© Юта Радуга, 2019