«Ти послідовник Ісуса?
Я б сказав, є велика ймовірність того, що ти просто пропустиш це питання. Можливо, ти й прочитаєш його, але сумніваюся, що воно матиме велике значення або вразить тебе. Але можна, я поставлю тобі його ще раз? Це - найважливіше запитання, на яке тобі будь-коли доводилося відповідати.
Ти послідовник Ісуса?»
Фан - палкий прихильник. Сьогодні в Ісуса теж є чимало фанів. Вони ніби знають ПРО Нього все, але не ПІЗНАЛИ Його самого.
«Коли ми віримо в Ісуса, але не слідуємо за Ним, то стаємо тільки фанами, не більше».
Світ наповнений можливостями, а люди свободою обирати те, що хочуть. Багато людей хочуть отримати щось від Бога вірячи у Нього, але не бажають жертвувати чимось заради Нього. Вони думають, що відвідування церкви у неділю достатньо, щоб мати право називати себе християнами. Вони думають, що щоденна завчена молитва це є спілкування із Богом. Але стосунки із Богом це щось більше. Щось особистіше.
«Головною проблемою релігійних лідерів, з якими розмовляв Ісус, було їхнє лицемірство». Чи є різниця між тим, хто ти є насправді, і за кого себе видаєш?
Книга кидає виклик подивитися на своє життя, на істинні думки і переконання і побачити хто ти насправді. Ти хочеш знати про Бога чи знати Його? Це найважливіше, що є у житті. То ж, хто ти?
10/10