Уроборос
Ідеальне чудовилько
Клітки
Птаха
Матриця
Мона
Мистецтво вражень
Треба
Безумці
Лялька
Дорослий
Хто ми і ким станемо
Реквієм
Маленькі люди
Що мертве, померти не може
Машина
Мережі
Безсоння
Моралфагу
Цвинтар
Про самотність
Море
Мораль
Ідеальне чудовилько

Коли маленьким діткам саме час спати, тіні під ліжками видовжуються, а щойно світло в кімнаті згасне, у тіней з’являються очі. Діти бояться того, що ховається в темряві. А в темряві палають погляди. Але коли мама поцілує і запевнить, що монстрів не існує, тінь заплющить свої палаючі очиська і знову стане легеньким присмерком. Батьки якось забувають сказати, що діти і самі можуть стати монстрами, для цього навіть не треба укусу вампіра.

Діти дорослішають, монстрів під ліжком стає все менше і менше, допоки не залишиться один, та й той стане лише байкою для власних дітей. Вони виростають сильними і красивими, справжніми королями звірів, а з усіх можливих страв найбільше полюбляють м’ясо своїх побратимів. Їхні зуби з легкістю роздирають плоть, а гострі язики просто створені для перемивання кісточок. Хижаки пробираються натовпом собі подібних, заглядаючи в кожну деталь, а в обличчях вони шукають слабкість, незахищеність. Страх – головна ознака жертви.

Людина може прожити без їжі тиждень, без води – чотири дні. Але в ізоляції від інших людей вона не витримає навіть 24 години. Говорить зі знайомими та про Інакше не можна. Це її наркотик і найефективніший спосіб отримати задоволення. А єдина ціль, заради якої живуть ці хижаки, і є задоволення. Звичайно, можливі і групи чудовиськ. Особливий вид зв’язків із обов’язковим тактильним контактом, перейманням досвіду і поділом здобичі. Групи більш ефективні, але навіть цей зв’язок не вічний. Жага м’яса дорожча за дружбу… Як і всі тварини, люди не усвідомлюють своєї тваринної суті. Самих себе вони бачать ідеальними і такими, з яких варто брати приклад. Будь-яка відмінність від них є ознакою слабкості. Ідеальна людина має їсти м’ясо, як і всі інші люди.

Монстри давно скинули шкури... Їм не потрібні гострі кігті чи прудке, дуже тіло. Чудовиська тепер стали неперевершеними і прекрасними, принаймні на власну думку. Їхня поведінка і зовнішній вигляд настільки ідеальні, наскільки вони тільки можуть цього досягти. І лише глибоко в зіницях цих прекрасних очей можна побачити палаючі погляди чорних тіней. Тільки зовсім не таких маленьких, як ті, що  живуть під ліжком.

© Joanna Black,
книга «Уроборос».
Коментарі