Темниці Агадену
Синій камінь
Цвинтар
Бийте в барабани
Імена і ставки
Зрячі
Червона накидкаІІ
Храм пророків. Попіл
Скляна гора
Дзеркальна вода
Кола на воді
Ворота
Раптовий блиск
Дві сторони
Буревісники
Кам'яна діва
Епілог
Буревісники

Херека

Атілла ривком засадив її до себе у сідло. Херека не зронила ні слова, перед очима в неї виступили незнайомі символи. Дівчина,мовчки, трималася за вершника.

Вони повернулися до замку на світанку. Херека тупо розглядала свої долоні.

Вона збожеволіла, почула Херека зі усіх сторін.- Якби вона не привезла Атіллі меч Ареса він відрубав би їй голову.

Алінійя привела її до кімнати, біля дверей Херека, раптом, сказала:

Йди, побудь із дітьми.

Видіння було розпливчатим. Чоловіки одягнені у біле зустрічають Атіллу, але з чим? Блискавка розрізала небеса. Атілла захоплює чергове місто?

Символи на руках пекли наступного ранку дівчина сиділа за столом з обпаленими руками.

Херека підійняла догори меч.

- Фаярт,- тихенько сказала дівчина. Зброя спалахнула.

Йди в шатер,- Атілла був розлючений. Троє із його людей лежали мертвими. Ядра влучили в середину третього загону війська ворога. В третього солдата у самому центрі загону відірвало руку, та шістнадцятирічний не відступав.

Йди в шатро!- Атілла іще раз заштовхнув її. Херека влетіла всередину. Меч згас.

-Ця битва дуже важлива для Атілли-прозвучав голос шаманки у її голові.

Вдих-видих.

Із палатки вилетіла величезна птаха й закрила крилами армію Атілли. Кулі ворожого війська не в змозі пробити броню.

Херека видихнула й перші два ряди перетворилися на попіл.

Одна птаха розшкрябала правому солдату обличчя. Він впав на коліна.

В ніс Хереки вдарив аромат свіжевикошеної трави.

Могутні крила відкидали високо могутні ядра. Атіла зчепився з одним із воїнів, демони- найманці.

Марія

Воїн зайшов за нею у воду, рухатись він міг лише корпусом. Марія кинула клинок у воду. Супротивник ж спробував перерізати їй горлянку. Марія ж встигла вхопити за лезо та крутанула ліворуч. Воїна скосила направо, він розтис пальці і ніж лишився у Марії у руці. Він вдарив її в ліве плече. Дівчина ж розвернулася лівою стороною вдарила його з правого боку із такою силою що воїн впа на коліно.

-Земля дає тобі рівновагу- Анкара розповідала це спокійно.- Розгубиш рівновагу не зможеш зібратися докупи.

Над головою підіймався туман, Марія розглядала військав Вурака. Він попросив на допомогу іще дві сотні солдат, їхня броня була непробивна, а очі скажені. Армія програвала.

Марія направилися у шатер Харела, де вона, вчергове, зіткнулася із батьком.

Орден Дракона вчергове перметнувся до Вурака, вони не довіряють Колевбивці. Вони скоріше посадять на престол Вурака.

Харел подивився на неї спідлоба й розрівняв свої вуса

Проекція-ніколи не була сильнішою із її сторін, але від пулі рятувала. Королева відкинула стрілу і та вдарилася об стіну будинку.

Тікайте,- спокійно пролунав голос Марії. Діти побігли чимдалі. Королева ж підійняла руку. Пісок, який до цього мирно лежав у неї під ногами, здійнявся вгору. Воїни із Братства Чорних зміїв опустили свої руки. Піщана стіна не розбивалася.

-Рівновага,-прозвучав у голові голос Анкари.

-Пий,- Гудрун простягнула їй уже четверту чашку чаю.

Ковток свіжої води розгладив усередині думки. Королева взяла подругу за руку й в голову одразу ж прийшло усвідомлення, що вона повернулася додому.

Марія спустилася в камери одного із в*язнів Харела.

Ти і є один із вбивць,- дівчина поправила на поясі клинки, за її спиною клацнули замки. Чоловік незадоволено зашипів.

-Вийди за межі кімнати,-воїн налякано розглядав Королеву Мечів.

Вимітайся!-тон не викликав правдивості намірів.

В*язень зашипів очі стали зеленими. Ікла виступили назовні. Довкола розступалися Тіні-Демони.

© Марія Відьма Галича Лепетан,
книга «Віддзеркалення».
Кам'яна діва
Коментарі