Херека
Вона мовчки крокувала широким коридором, який освітлювала сотня факелів. Руки їй розв*язали “ за хорошу поведінку”, Херека бачила, як на неї подивляються десятки маленьких оченят. Діти дивилися на неї й ховалися.
Її завели у широку кімнату, на підлозі зображалося сонце охоплене полум*ям. Херека заплела своє яскраво- руде волосся в косичку й поклала на плече.
Марія
Королева Мечів стояла над могилою Наставниці. Надгробна плита не мала ні імен, ніяких написів. Така була її воля.
Велика Матір знає мене,- казала Анкара.
Наставниця прийшла до неї, вночі, тримаючи в руках мисливський ніж.
Час прийшов,- в очах Анкари не було жодного натяку на сльози. Твердою рукою та віддала їй ножа.
Я... не можу.- Марії ноги підкошувалися. Що тоді лякало її більше? Те, що вона зробить, чи те що буде потім?
Вона штрикнула Наставницю прямо в серце
-Велика Матір знає мене-сказала Анкара й заснула.
Ти мусила,-голос Тарена вивів її із трансу.
Час настав,- Королева Мечів, навіть не розтуляла рота.
Херека
Першою на кого наткнулася Херека була молода жінка років 25-27 на вигляд На ній були одягнені довга біла сукня та чорний плащ. Біля незнайомки стояли дві маленькі чорняві дівчинки.
Алінія,- служивий схилив голову.
Значить тебе привезли для Атіли,- вона оцінюючи її обдивилася.
Асайя,- жінка міцно притисла до себе дітей.
Старша Алнія короля. Пам*ятай своє місце.
Незнайомка обійшла її й пішла далі, звуки її кроків неначе кричав “ Ти ніщо, порожнє місце”.
Марія
Я сказала “ Не торкайся мене”- її голос, як завжди різкий. Вона рушила з місця. Тарену довелося побігти за нею, вона не озиралася. Просто бігла. Коли вона підвелася з-під Синього Каменю, вона стиснула, вперше, до болю його руку. На декілька секунд.
Нащо ти тут?- вона стискала зап*ясток мертвою хваткою.
Чорна кров. Це явище триває вже декілька тижнів. Хтось вбиває демонів, людей, перевертнів-левів та інших. Із них усіх витікає чорна кров,
Марія мовчала у відповідь, вона зосереджено дивилася на одну точку, його вже вона не чула й не бачила
Невже зараз?- Королева Мечів побігла і Тарен знову помчався за нею.