Херека
Херека розглядала свої руки, на них то згасав то загорався символ. Над кількома метрами, над підлогою, висів підсвічник..
Що ж зі мною відбувається.
Після повернення з цього місця, дівчина побачила привида матері.
Опівніч. Херека зчезла у невідомому напрямку. Вона не пускала за собою нікого. Із тих пір я ворожка розтанула у камені, Херека віддалялася ще більше.
Херека увійшла у його палатку, що слугувала царю домівкою у ці декілька місяців. Фаворитка одягнулася у яскраво-червону сукню. Волосся заклоте назад, нігті розфарбовані в тон до сукні, в очах, погляд хижака.
Херека сіла, навпроти нього на коліна. Простягнула йому руки кистями назовні.
Коли воїн взяв її за руки, в шатер залилося світло кольору міді. Шию її оповив напівпрозорий змій.
Херека помирала від спеки, служниці доливали Асайї води, Атілла пішов у розвідку.
Херека спустилася зі свого паланкіну. Сонце палило у голову.
- Ця битва значуща,- співрозмовниця-поправила шаль.
Марія
Марія розуміла, що зараз відбувається. Вони вб*ють малого.
Велика Матір захисти.
Сходило сонце.
Вдих-видих.
Із видихом із неї вийшло мідне світло. Воно вихором злетіло, до кулі, що тримав у руках хлопчисько.
Вдих-видих.
Коло із воїнів розступилося.Хлопчик вийшов вийшов й пройшов якомога далі. Та все ж таки, наостанок, їхні погляди зхрестилися.
На небі сходило сонце. Довкола закопували покійників. Харел уважно дивився на карту, двісті чоловік проти трьох тисяч.
- Юрій де Левера,- Марія розвернулася лицем до правого боку палатки.
Вона опинилася у холодній каналізації. Вологими стінами печери проповзали гадюки.
Марія спустилася сходами над лавою вулкану. Під ногами в неї затряслася земля. На Марію, не приховуючи осуду, дивилася гадюка. Дівчина перестрибнула через “гостю”.
Ламія розмахувала своїм хвостом.З усіх боків на істоту падали шматки від лави.