Херека
Херека прийшла до тями від сильного поштовху в плечі. Дівчина впала на холодну землю ще вогку від вчорашнього дощу.
Позаду ляснув звук закритого замку.
Бідолашна, в тебе кров,- сказав незнайомий голос.
Де я?- запитання Хереки звучало надто тихо.
В темницях Агадену- сказав незнайомець, а через декілька секунд додав:- Чого не скажеш про мене...
Херека перевернулася на спину, намагалася розгледіти місце. Вона сама не знала. Її вихопили прямо з поля, де вони збирали пшеницю. За нею побігла менша сестра, але підковсзнулася. Херека подивилася на чоловіка, який прикривав руками лице.
По той бік камери чулося мерзенне гиготіння.
Куди нас нас везуть- Херека сперлася на стіну.
Нікуди.
Марія
Та ходи ж ти сюди!- зелоноокий блондин виставив вперед свої зуби-ікла, позаду стояла дівчинка років п*ятнадцяти, ще зовсім юна,ікла ще не прорізались, значить крові ще не куштувала.
Їй аж полегшало.
Що, правда, не зможеш? Аароне, ми ж з тобою не вперше так граємося,- Марія всміхнулася, а в білого очі кров*ю налилися. Він стрибнув на неї, та вона встигла відкинути його назад, Аарона проштрикнуло шматком стіни, чи тим, що від неї лишилося.
Марія неспішно розвернулася., те дівче зчезло, а кістки Аарона розсипалися одна за одною.
Вона спокійно прямувала з лівого боку, там знаходилися тюремні камери. Справа уламки від муру. Нічого не можна торкатися. Напружена тиша дзеленчала у вухах.
Під ногами щось зашипіло. Зелена гадюка. Марія стала на місці. Гадючка неквапливо проповзла.
Тихий кашель. Королева Мечів побігла туди, де колись розташовувалася сторожка, там лежав чоловік залитий кров*ю.
Королева мечів схопила його за плече, яке було липким від живиці. І зникла.
- За популярністю
- Спочатку нові
- По порядку