Таксі їхало містом, і на особливо крутих поворотах, Саманта розуміла, що явно перестаралася з коктейлями. Вона кілька разів просила водія зупинити машину, тому що блювотний рефлекс був настільки сильним, що терпіти його не було жодних сил. Таксист нічого не говорив, тільки дивився на неї з докором, і сподівався, що в неї все-таки є гроші, з ним розплатитися.
Доїхавши до будинку і віддавши таксисту, його чесно зароблені, вона з побоюванням вставила ключ у замок вхідних дверей, і повернула його двічі. Увійшовши всередину, будинок зустрів її тишею і напівтемрявою. Лише яскрава смужка світла виднілася з-під дверей кабінету чоловіка.
Зробивши кілька кроків, і майже діставшись сходів що веде на другий поверх, двері кабінету раптово відчинилися, і на порозі Сем побачила чоловіка.
Його обличчя не виражало жодної емоції. Він просто сухо запитав:
- Де ти була?
- Так, гуляла, - сказала вона, намагаючись виглядати і звучати максимально тверезо.
- Так, я бачу… і як прогулянка?! — сказав він, у його голосі чулися нотки розчарування та засудження.
- Втомилася і замерзла… - сказала вона, вже піднімаючись сходами, - піду, спати ляжу… завтра дуже багато справ!
- Завтра неділя! - сказав Сол, роздратованим голосом, і різко зачинив двері до свого кабінету.
Пройшовши до спальні, навіть не роздягаючись, Сем впала на ліжко, і за кілька секунд уже тихо сопіла в подушку.
Їй снився Гаррі - бармен із пабу. Біля нього, на барній стійці, стояв великий старовинний телефон. Гаррі як на автоматі, піднімав слухавку і простягав її Саманті зі словами:
- У вас є право на один єдиний дзвінок - будь ласка, не помиліться... - говорив він, зловісно посміхаючись, і одразу ж клав трубку назад, на телефонний апарат.
Уві сні Саманті так і не вдалося вихопити трубку з його рук, щоб зробити дзвінок.
Вона прокинулася близько полудня, з жахливим головою болем.
Кинувши, у склянку з водою таблетку аспірину, і залпом випивши його, вона встала під прохолодний душ, щоб упорядкувати думки.
Прокручуючи в голові вчорашню ситуацію, вона не відчувала жодної краплі сорому чи докорів совісті.
Була в цьому чоловікові якась загадка, яка не давала їй спокою. Це вже ставало справою принципу для неї.
Про те, що вона одружена, вона чомусь, зовсім не думала в цей момент. А особливо про наслідки, до яких може призвести, все це нерозсудливість.
Саманта подивилась на свій телефон. Ні пропущених дзвінків, ні повідомлень там не було.
«А може написати йому… вибачиться за вчорашнє? - подумала вона, - ні, не хочу здатися ще нав'язливішою ... вчора я і так показала досить .... », - хихикнула Сем собі під ніс.
- Чекатиму, поки він сам мені напише! Він же не може, не написати… правда? - Сказала вона, сама собі.
Але він, не написав, ні цього дня, ні наступного, і навіть за тиждень, від нього не було повідомлень. І надія на те, що він це зробить, зникала з кожним днем.
Дні проходили як завжди. Вдома відчувалося напруження, але Сем і її чоловік поводилися тихо, без сварок і взаємних закидів. Вони просто не хотіли, щоб Рорі щось запідозрила.
Десь через півтора тижні з того випадку в пабі, Саманта, у свою законну обідню перерву, подзвонила Робу сама, але він не відповів, і навіть не передзвонив.
Ця ситуація вже здавалася дивною, і Сем почала переживати - а чи не сталося чого?!
Але вона навіть не могла уявити, де і як його шукати.
«Знову піти до поліції?! - Подумала вона, - так ні, вони просто пошлють мене подалі, або знову в камеру посадять, як тоді ... »
Ця ідея її зовсім не спокушала, і вона відразу відкинула цей варіант.
Загалом, ідей у неї було – нуль. Ось де ви знайдете людину, яка працювала під прикриттям?! Та ніде! Звичайній людині напевно, не реально це зробити.
Залишається тільки, змиритися і сподівається, що він сам захоче її знайти.
***
Вже була середина грудня, коли Сем згадала, що ще не купила різдвяні подарунки для Рорі та Сола.
Вранці за сніданком, Саманта була цілком занурена в думки про те, що купити Рорі на Різдво.
- Я сьогодні, їду до Лондона, по роботі, - почав Сол, - приїду завтра до обіду.
- Так - так, добре, - сказав Сем, - я все одно сьогодні за подарунками збиралася йти, напевно до вечора буду по магазинах ходити, у пошуках чогось шаруючого.
- Ой мам, а можна я з тобою! - з надією крикнула дочка.
- Ні, це ж сюрприз!
- Ну, так не чесно, - сумно сказала Рорі, - тату, ну хоч з тобою можна поїхати?!
- Гаразд, - явно невдоволено сказав Сол, - я заїду за тобою після школи.
- Ура! - Закричала дочка, і втекла до себе, збиратися до школи.
У їдальні повисла тиша. Саманта бачила, що чоловік хоче їй щось сказати, але підбирає слова, щоб це не прозвучало прикро для неї.
- Можеш покликати додому якусь подругу, щоб не нудьгувати, - сказав він сухим голосом.
- Так, можливо, - сказала Сем, і пішла на гору, переодягатися.
Увечері, після роботи, у всіх магазинах була просто жахлива тиснява. Напевно, Сем була не єдиною, хто геть-чисто забув, що через пару тижнів Різдво.
Зайшовши, в один із найкращих магазинів їхнього міста, Сем пригледіла для Рорі просто чудовий подарунок – оксамитові рукавички та оксамитова жокейка для верхової їзди.
- Мені для дочки, їй дев'ять років, - сказала Сем продавцю.
- Звичайно мем, вам загорнути у подарункову упаковку?
Саманта кивнула головою і полізла в сумку за гаманцем. У її глибокій сумці були присутні як найнеобхідніші, так і найнепотрібніші речі, в рівних частинах. Вона пошукала у всіх кишенях, кілька разів діставала більші речі, клала їх на стіл, а потім назад, доки не знайшла, дещо на дні сумки.
Це був маленький зім'ятий папірець, з номером телефону, написаним рожевим фломастером.
Як вона тут виявилася? Сем думала, що давно її втратила. Правду кажучи, цей папірець їй і не потрібний був зовсім, адже номер Роба був уже записаний у неї в телефоні, та й у пам'яті теж.
Вона розгорнула її і придивилася.
- З вас, двісті п'ятдесят фунтів, мем, - прокричали в її праве вухо.
Від несподіванки папірець з телефоном упав за прилавок, до ніг надто ввічливого продавця.
- Якого біса, ви так кричите, - невдоволеним голосом, сказала Сем.
- Вибачте, просто це був уже втретє, як я намагався звернутися до вас, - зніяковіло, сказав він.
- Хмм ... не помітила, вибачте .... У мене там, дещо впало, за прилавок... Ви не могли б це мені повернути?!
- Та звісно, що це було?
- Просто, м'ятий шматок паперу…
- Еее…. Зараз подивлюся…. Ні не бачу…
- Як же так?! Дайте я сама шукаю…
- Не годиться, - суворо сказав він.
- Тоді пошукайте краще ... я вам все-таки, пристойні гроші плачу ...
- Ви поки що, ще мені, нічого не заплатили!
Саманта нервово закотила очі.
Заплативши за подарунок, Сем таки досягла того, щоб папір з номером телефону знайшли. Вона як на зло, впала в найдальший кут під прилавком, так що продавцю довелося трохи попотіти, щоб відкопати її.
Діставши її, він машинально розгорнув папір і сказав:
- Так це не просто папірець!!
- Чому ви так думаєте?! - Запитала Сем з цікавістю.
- Це ж чек ... ось тут адреса і телефон, місця де була здійснена покупка!
- Ви геній! Дякую, - з радістю гукнула Сем, - я вам залишу, чудовий відгук на вашому сайті.
- Дякую, мадам, ви дуже добрі! - сказав продавець, трохи почервонівши від збентеження.
Саманта вийшла надвір, і розгорнувши чек із номером телефону, почала читати що там написано.
Розібрати було не просто, тому що чек, неабияк потріпався.
Через хвилин двадцять, Саманта дізналася точну адресу, попередньо звіривши з картою міста із програми у телефоні.
Це був маленький ресторан та доставка китайської їжі на околиці міста.
І тепер постало питання - а що взагалі дає їй цю адресу?! Це ж не будинок і не квартира, це просто дешева забігайлівка.
Чи варто взагалі туди їхати?
Ну Сем, не була б самою собою, якби просто забула, про цей чек і про китайський ресторан, і взагалі - забила б на цю адресу.
І ось, вона вже в машині, їде на інший кінець міста, з однією думкою - знайти його.
Під'їхавши до будівлі ресторану, вона припаркувала машину на протилежному боці вулиці.
Що їй робити далі, вона не знала. З півгодини вона пильно вдивлялася в обличчя людей, які входили і виходили звідти.
«Я просто гаю час», - подумала вона.
І різко вийшовши з машини, попрямувала у бік ресторану. Зайшовши всередину, в ніс ударила суміш різких запахів, і їй одразу захотілося чхнути.
Тут було погане освітлення і дуже гамірно. Сем стояла біля входу і дивилася на людей. Здебільшого всі вони були азіатською зовнішності. Простоявши так хвилин десять, вона вийшла в повітря.
Саманта їхала сюди з такою щирою надією знайти його, а виявилося, що це вкотре, були просто її порожні мрії.
Сльози ринули з очей. Помітивши людей, які спостерігали за нею з цікавістю, Сем зникла за кут, у підворітті.
Трохи опам'ятавшись, Сем подивилася на всі боки. У темному кутку між будинками, вона помітила сміттєві баки, в яких було видно кілька пар очей, що світяться. Зліва від себе, вона побачила гвинтові сходи, що вела на другий поверх, над рестораном.
Зважившись йти до кінця, і зовсім не думаючи про те, що може чекати її там, вона полізла вгору сходами.
Дійшовши до другого поверху, Саманта вперлася в залізні двері.
Піднявши рішуче руку, щоб постукати - двері несподівано відчинилися самі.
На порозі стояв Роб і спокійно дивився на неї.
- Я думав, ти швидше за мене знайдеш, - з усмішкою, сказав він.
- А ти знав, що я тебе знайду?
- Ну скажімо, припускав… я тільки згодом зрозумів, що написав свій номер телефону на чеку…. я знав, що ти це помітиш, але думав, тобі не вистачить сміливості, прийти сюди.
- Сміливості чи дурості, ти мав на увазі?!
- Це дивлячись заради чого ти тут! - сказав Роб, дивлячись на неї пильним поглядом.
Саманта не відповіла. Вона розглядала приміщення, в якому знаходилася.
То була невелика студія. Меблі були не нові, але в хорошому стані. Єдине, чого тут не було, це ліжко. Замість неї на підлозі лежав двомісний матрац.
- То навіщо ти тут, Саманта?! - хрипким голосом сказав Роб.
- Ти знаєш…
- А вдома, на тебе не чекають сьогодні?!
- А чому, тобі це завжди, так важливо? - роздратовано запитала Сем.
- Не хочу ламати твоє життя…
- А якщо вона вже… вже давно зламана, га?! - гукнула вона.
Його очі чорні, як ніч, дивилися на Саманту, як хижак дивиться на свою жертву перед атакою.
- Роздягайся, - тільки й сказав він.