Лів проливний дощ. Двірники на лобовому склі працювали в режимі максимум, але не рятували ситуацію.
На дорозі вже встигли зібратися великі калюжі з дощової води і робили її ще слизькою і небезпечною.
Саманта як могла проклинала мерзенну осінню погоду в Англії, яку вона ненавиділа всією душею.
«От би зараз опинитися на якомусь прекрасному пляжі Іспанії» думала вона, а в душі мріяла як би швидше опинитися на своєму робочому місці.
Раптом, у бічному дзеркалі, Саманта помітила темну машину, що явно їхала на швидкості, що в кілька разів перевищує швидкісний ліміт.
Саманта розгубилася і забарилася, не знаючи що робити знизити швидкість або якось спробувати пропустити вперед машину, яка наближалася до неї на неймовірно швидкій швидкості.
Але їй не довелося нічого робити, машина і так обігнала її легко, і зникла за поворотом.
- З глузду всі з'їхали сьогодні, чи що, - вигукнула Саманта, - треба було номер запам'ятати і піти з ним прямо в поліцію, щоб цьому козлу, права відібрали на пару трійку років - гнівно сказала вона.
Проїхавши ще хвилин сім, і загорнувши за поворот, вона все ж таки пригальмувала не повіривши своїм очам. У кюветі, перевернувшись колесами вгору, лежала та сама чорна машина, що недавно обігнала її на великій швидкості.
Цієї секунди Саманта пошкодувала що недавно, з такою злобою посилала всі можливі прокляття у бік цієї машини та її водія.
Не секунди не думаючи про можливі наслідки, вона вийшла з машини та побігла у бік аварії.
- Так, - думала вона - сподіваюся машина не вибухне поки я тут !!! - а потім додала - а вони взагалі вибухають чи це лише у фільмах показують.
Схопившись руками за двері машини сказала - Боже, що я роблю!!! - І потягла на себе з усієї дурниці.
Двері на подив з легкістю відчинилися і Саманта просто застигла з відкритим ротом не в силах сказати хоч слова.
У салоні машини було пусто. Сем озирнулася на всі боки. Так, картина не з приємних ... дощ ллє з шаленою силою, а з перевернутої машини йде пара або дим - Саманта так і не зрозуміла, що це.
На брудній траві під ногами вона бачила невелику калюжку крові, що перемішалася з брудом і дощовою водою.
До горла підступив блювотний рефлекс, і назовні вийшла ранкова кава, яку Сем випила натще. Вся блузка бежевого кольору набула мокро-коричневого кольору, а спідниця неприємно прилипла до стегон.
Але це вже не було так важливо.
Саманта побігла за телефоном до своєї машини, але різко зупинилася... за півметра від неї, в кущах, лежало тіло чоловіка.