Саманта не знала, скільки вона просиділа не ворухнувшись у своїй машині, просто витріщаючись в одну й тугішу точку.
Прокинувшись, вона подивилась у бік кущів. Чоловік лежав не рухаючись, у тій самій позі, в якій вона його залишила. Його очі були заплющені.
Саманта вийшла з машини і побігла до нього.
"Все-таки, клятву Гіппократа, ще ніхто не скасовував ...", - подумала вона.
Підбігши до нього, вона однією рукою погладила його по обличчю.
- Гей, ви ще живі? - Тихо сказала вона, - Як ви хочете щоб я вам допомогла .... Я просто не розумію ... - Гей, ви чуєте мене?!
Пару секунд нічого не відбувалося, але потім, Саманта помітила, що його повіки почали повільно відкриватися.
- Слава Богам!! - З полегшенням скрикнула Сем.
Чоловік повністю розплющив очі.
- Якого біса, ви так кричите, - простогнав незнайомець.
- Вибачте, я просто тішуся, що тепер мені, не доведеться через вас сідає у в'язницю, тому що навмисно залишила вас вмирати!
- Рано радієте, такий шанс у вас ще буде, якщо ви не відвезете мене туди, куди я вам скажу!
Подумавши, і усвідомивши що їй все ж таки доведеться йому допомогти, Саманта погодилася. "Ну не дзвонити ж знову в службу порятунку, тоді вони точно мене закриють за хуліганство", - подумала вона.
- То добре, куди мені треба їхати? - вже рішучіша, сказала вона.
- Стривайте трохи ... спочатку, вам треба допомогти мені встати, і посадити мене в свою машину.
- А самі ви встати не можете? - сказала Сем, повільно оглянувши його з ніг до голови.
Чесно зізнатися, чоловік був у гарній фізичній формі, років йому було близько сорока, високий, темноволосий з гарними рисами обличчя. Єдине, що бентежило Саманту, це гордовитий і відштовхуючий погляд темно-карих очей.
- Може, ти вже перестанеш на мене вирячитися, і допоможеш мені нарешті встати?! – нервово сказав чоловік.
Саманта почервоніла до вух, і швидко простягла йому руку. Незнайомець схопився за неї і спробував підвестися. Але нічого не сталося.
- Блін, як же боляче ... - простогнав він, - Так не піде ... обійми мене за талію, і потягни на себе ... тільки повільно, а то я від болю можу свідомість втратити, і тобі доведеться тягнути мене на спині, - сказав він, і невелика усмішка з'явилася на його блідих губах.
- Гаразд… - сказала тихо Саманта, і нахилилася до нього.
Дві тонкі руки обійняли міцне торс, і повільно почали тягнути його на себе. Тіло було тепле й міцне, можна було навіть відчути рельєф м'язів через промоклу на крізь сорочку, і Сем уловила себе на думці, що була б не проти, побачити, що там під нею ховається.
Після того, як чоловік став на ноги, він перекинув здорову руку на плече Саманти, і спершись на неї, вони пішли до машини.
Далі справа пішла легше, вони сіли в машину і Саманта увімкнула обігрів.
- Не треба, вимкни негайно, тепло розширить судини, і я втрачатиму кров у два рази швидше, - роздратованим голосом сказав він.
- Вибачте… я не подумала…
- Забудь ... - сказав він, прикривши очі і зробивши глибокий вдих і видих.
За кілька секунд, розплющивши очі, він почав говорити чітко і швидко:
- Так, тепер слухай уважно ... приблизно хвилин через десять, я відключуся, але мені треба тобі сказати деяку інформацію, яку ти повинна запам'ятати, і зробити в точності так, як я тобі скажу, зрозуміла?!
- А у мене що, є інший вибір?! - приреченим голосом сказала Сем.
- Думаю що ні…. - Сказав незнайомець, без сорому розглядаючи її обличчя.
Саманта машинально почала пригладжувати своє промокло від дощу волосся. Вони від природи були руді і прямі, але в особливо вологу погоду вилися на кінчиках, як сьогодні. Намацавши шматки налиплого бруду на волоссі та обличчі, вона голосно зітхнула.
- У вас цікавий колір волосся, - сказав чоловік, що сидів навпроти.
- Так дякую…. Він дістався мені у спадок ... від дідуся ... він родом з Ірландії - соромлячись, сказала Сем.
Чоловік нічого не сказав, лише затримав свій погляд трохи довше, ніж прийнято, розглядаючи її обличчя.
І знову заговорив, сухим і наказним тоном:
- Вам треба відвезти мене до міської лікарні на околиці міста. Заїхати на заднє подвір'я, туди де знаходитись пральня, та зателефонувати одній людині. Телефонувати треба за цим номером телефону, - він продиктував його в слух, - Краще запишіть, щоб не забути.
Саманта записала номер у свій телефон.
- Як його звати?
- Не знаю... Вам лише треба зателефонувати йому, і сказати два слова
"є робота" і що ви чекаєте його внизу, у пральні.
У нього вже заплітався язик, і Саманта ловила кожне його слово, боячись щось пропустити чи забути.
- А якщо він мене не послухає, кине слухавку чи взагалі не відповість? - Запитала Саманта, тремтячим голосом.
- Тоді я помру, - прошепотів незнайомець і вимкнувся.