Частина 1
На годиннику була сьома ранку, ми з Ешлі снідали на кухні.
-Як учора пройшла зустріч одногрупників?
-Якщо чесно так собі.
-А що сталося?
-Там просто був мій одногрупник, якого я на дух не переношу. - та що вже там, я його просто ненавиджу.
-Зрозуміло. До речі, мені вчора дзвонила Еліс, казала, що персні знову зникли.
-Мені вона теж вчора дзвонила, я ще забула їй передзвонити.
-І що ти думаєш щодо перснів?
-Впевнена вони незабаром знайдуться. Напевно, я віднесла їх в архів і забула там. - знаю відмазка дурна, але в той момент мені нічого іншого на думку не спало.
-Може бути й так.
-Знаєш, що мені не дає спокою, так це те, що Лінсванду вдалося втекти, і тепер він знову почне проводити ці свої збори. У мене кров у жилах холоне від однієї думки про те, що ці фанатики роблять, проводячи жертвопринесення.
-Та якщо чесно мені досі не віриться, що люди в 21 столітті таке творять. Хоча я це бачила на власні очі.
Ми з Ешлі ще трохи поговорили про цю секту і загалом про справу, а потім закінчили свої збори і вирушили на роботу. Наш з Ешлі робочий день четверга пройшов приблизно так: моя сестра нескінченно пропонувала версії про те, куди міг попрямувати Лінсванд після втечі і як нам його знайти, у перервах між роботою з документами. Я ж увесь день займалася експертизами, і, звісно, не забула сказати всім, що персні знайшлися. Пояснюючи це тим, що забула їх в архіві. На секунду мені здалося, що він віддав мені персні зовсім не з доброти душевної, а щоб підставити мене. Адже персні вдруге таємниче зникають із сейфа, пароль від якого знаю тільки я, і наступного дня після їхнього зникнення я приношу їх назад. І все-таки він мерзотник, чортів мерзотник. І як тільки я могла колись прийняти його за нормальну людину. Як тільки я могла взагалі вляпатися у всю цю історію, як же я могла. Все ж він мав рацію, коли сказав, що мені терпіти його до останнього подиху, або його, або мого. Цікаво за які такі гріхи я змушена розплачуватися? Розплата, не інакше, по-іншому це просто не назвеш. Гаразд, потрібно перестати думати про нього, а інакше я просто з глузду з'їду. Після робочого дня втомлені ми з сестрою повернулися додому і сіли вечеряти.
-Потрібно буде з'їздити в будівельний.
-З'їздимо. А то наша квартира і до цього була так собі, а після потопу взагалі жах. Подивишся на всі боки й повіситися хочеться.
-Повністю з тобою згодна. О здається мені дзвонять. -сказала я і взяла телефон у руки.
І знову незнайомий номер. Ну от що йому знову потрібно? Я вийшла в коридор і відповіла на дзвінок.
-Алло.
У відповідь лише тиша, а потім:
-Якщо вам дороге життя, залиште цю справу. -говорив не він, це був якийсь не знайомий мені голос.
-Мені моє життя загалом не таке вже й дороге, а хто зі мною говорить?
Після сказаних мною слів той, хто мені телефонував, кинув слухавку. Цей голос не належав йому чи Лінсванду, чи іншій знайомій мені людині.
-Дурдом. -говорила я, повертаючись назад на кухню.
-Хто дзвонив?
-А чорт його знає.
-У якому сенсі?
-У тому сенсі що дзвонив якийсь незнайомець. І сказав, як мені здалося, дуже дивну фразу.
-Яку?
-"Якщо вам дороге життя, залиште цю справу".
-Цікаво. І що ти думаєш?
-Ну я думаю, що цьому є два пояснення. Або в психіатричній лікарні хворим на голову по роздали телефони з сім-картами, і вони розважаються, або це злочинець.
-Якщо це і злочинець, то незрозуміло за якою справою. Ти ж на день працюєш із десятками доказів у різних справах.
-Це так, але мені все ж здається, що я знаю, по якій це справі.
-Персні?
"Персні" - саме таку умовну назву для справи про вбивство Фаббрі та Сальв'єне ми з колегами обрали.
-Саме, з імовірністю 99.9 % це так.
-І що нам тепер робити з цим?
-Побоюватися кілерів.
Почувши це, Ешлі запитально підняла брову.
-Та заспокойся ти, я жартую.
-Класні жарти, головне, щоб вони не стали реальністю. І нас не почали переслідувати.
Ех Ешлі, як же добре, що ти не уявляєш собі, що таке, коли тебе переслідують. Як же все-таки це добре, моя люба сестро.
-Так головне, щоб вони не стали реальністю.
Повечерявши, я пішла в душ, а потім пішла спати, Ешлі ж просиділа ще годину на кухні, роздивляючись якісь документи.
Частина 2
-Хто тебе найняв?
У відповідь він мовчав.
-Ну нічого, зараз ми тебе доведемо до відділку, і ти все нам розповіси.
-Ти в мене на такий строк сядеш, що ти навіть уявити собі не можеш.
Затриманий так само мовчав.
-Слухай сюди мовчун, цей день перетвориться для тебе на кошмар, як і всі наступні дні, це я тобі обіцяю.
За хвилин так сорок до цього:
-Ну нарешті, я думала, ти ніколи вже не вийдеш із ванної. -сказала сестра, коли я зайшла на кухню.
-Я була там усього п'ятнадцять хвилин.
-Якісь у нас із тобою різні п'ятнадцять хвилин, у мене вони тривають півгодини, а в тебе п'ятнадцять хвилин.
-Ми з тобою такі різні.
-Дуже.
-Гарна сьогодні погодка.
-Так, ранок п'ятниці, за вікном спека, пташки співають. Так добре.
-Добре, що в нас скоро відпустка.
-Ага, як поїдемо в Ліворно. Відпочинемо від цього всього.
-Але, на жаль, зараз ми вирушимо не в Ліворно, а на роботу.
-Знаєш, що я зараз згадала?
-Що?
-Як ми з тобою в дитинстві мріяли про те, як станемо поліцейськими. Точніше, як я стану інспектором, а ти криміналістом.
-А все чому? Тому що наша мама, приходячи додому, розповідала про те, як вона ловить злочинців.
-Так, комісар Лучіана Грейс була найкращою у своїй справі.
-Шкода, що нашої мами вже немає з нами.
-Дуже шкода, сестро. Впевнена, вона б пишалася нами.
-Вона б пишалася. - "тобою" - подумала я.
Після всього того, що було в моєму житті, не думаю, що моя мама пишалася б мною, але вона точно пишалася б Ешлі. Ми з Ешлі різні, дуже різні, дуже-дуже сильно різні.
-Ти пам'ятаєш якою вона була? Такою сонячною, життєрадісною і такою, такою доброю.
-Я пам'ятаю. -промовила я і по моїй щоці покотилася самотня сльоза.
Я завжди буду пам'ятати, як вона розповідала про роботу, я завжди буду пам'ятати, як ми з нею гуляли, я завжди буду пам'ятати її і завжди буду пам'ятати про неї, я буду пам'ятати. Після всього, що вона для нас зробила, я не маю права забути хоча б про один момент, проведений разом із нею, я не маю права забути її голос, я не маю права забути про неї. Думка про те, що я більше ніколи не побачу найближчу і найдорожчу мені людину, розривала мені душу і серце. Але я повинна продовжувати жити, я повинна жити сьогоденням, але чомусь живу минулим. У минулому добре, там спокійно і там я щаслива. Тоді життя було кращим, яскравішим і воно було ніби справжнім. А зараз усе просякнуте фальшшю, зараз немає нічого, крім фальші.
-Нам потрібно збиратися на роботу.
-Так треба збиратися.
За хвилин сорок ми вийшли з дому і попрямували до відділку.
-Мне вчора передали деякі документи, зараз пройдемо, я тобі покажу. Там одна цікава деталь у справі Жакки.
-Нагадай будь ласка, що там за справа? А все я згадала, я вчора ще робила експертизу у цій справі.
-Там така цікава історія виходить, він начебто як... -Ешлі не встигла договорити, бо я несильно штовхнула її в бік.
-Праворуч на даху. -прошепотіла я, повернувши голову до сестри.
-Що вже? О боже.
Що ж там праворуч на даху? Те, про що вчора ввечері я мала необережність пожартувати. Кілер, чортів кілер.
-Вирішуй швидше або наші колеги будуть розслідувати вже наші вбивства.
Ешлі блискавично дістала Beretta 92 і повернувшись вистрілила. Вона влучила йому в плече. Від отриманого поранення найманий вбивця відійшов назад. Ми ж забігли в будівлю і побігли на дах, піднялися ми за хвилину не більше, адреналін бив ключем.
-Стій на місці або отримаєш кулю в ще одну частину тіла. -говорила Ешлі, спрямовуючи зброю на кілера, який уже хотів тікати. Найманець мабуть зрозумів, що втекти йому не вдасться, і завів руки за голову.
-Чорт, у мене немає наручників.
-Так давай прострелимо йому коліно, точно нікуди не втече.
-Не маєте права. -заговорив той, хто хотів відправити нас на той світ дві хвилини тому.
-Ах ось як, не маємо права. Ти щойно нас ледь не пристрелив, скажи спасибі, що я влучила в плече, могла б і вистрілити в твою порожню голову.
-Ти подивися, як людей убивати так нормально, а тут значить страшно стало.
-Хто тебе найняв?
У відповідь він мовчав.
-Ну нічого, зараз ми тебе доведемо до відділку, і ти все нам розповіси.
-Ти в мене на такий строк сядеш, що ти навіть уявити собі не можеш.
Затриманий так само мовчав.
-Слухай сюди мовчун, цей день перетвориться для тебе на кошмар, як і всі наступні дні, це я тобі обіцяю.
-Ти чуєш? -запитала сестра мене.
-Так. -а чули ми звук поліцейської сирени, люди викликали поліцію почувши постріл.
Через хвилини дві на дах піднялися поліцейські, які й затримали кілера та надали йому допомогу (у нього все-таки куля в плечі).
-Але ж ми могли не помітити його.
-І цей ранок став би для нас останнім.
Ми сестрою дійшли до дільниці і, зайшовши в будівлю, пішли в кабінет інспекторів.
-Вгадайте, що з нами сталося. -говорила Ешлі, коли ми заходили в кабінет.
-Ми вже знаємо.
-Новини так швидко розлітаються.
-Бідолашна людина, може він просто на даху стояв. А ви його підстрелили. -Олівія як завжди у своєму репертуарі.
-Просто стояв? Разом зі снайперською гвинтівкою?
-Олівія, передбачаючи всі твої наступні запитання з цього приводу, кажу тобі наступне: не дочекаєшся.
-Ой можна подумати.
-Тобі б не завадило.
Весь наступний день пройшов більш-менш нормально (порівняно з ранком). Що стосується кілера, ми перенесли його допит на наступний день. Також ми з сестрою не забули розповісти колегам про вчорашній дзвінок.