Субота, сьома ранку, ми з сестрою сиділи на кухні та снідали.
-Тобі заварити кави? -запитала мене сестра.
-Так, дякую.
-Якесь у мене передчуття дивне.
-Роуз, мені здається, дня дивнішого, ніж учора, придумати складно. -встигла вимовити Ешлі, перш ніж у неї задзвонив телефон.
-Хто там?
-Сільвіо.
-Якщо Сільвіо дзвонить о сьомій ранку, значить десь уже сталося вбивство.
-Доброго ранку... Та годі... Адресу скинеш?.. Добре, ми скоро будемо... -договоривши, сестра вимкнула дзвінок і поклала телефон на стіл.
-Ну що там, кого вбили?
-Ти, не повіриш. Лінсванд знайшовся.
-Верніше знайшлося його тіло, я вгадала?
-Так, ти все-таки мала рацію, коли казала, що якщо ми його і знайдемо, то вже в бездиханному стані.
-Я прямо-таки екстрасенс. Потрібно було з тобою посперечатися на що-небудь.
-А до речі, якщо я не помиляюся, мама розповідала, що в нас у роду була якась ворожка.
-Чому ж була? Тітонька Доротея досі жива, їй здається 85 років, і вона донині таро розкладає.
-Точно, як я могла забути.
-Так як же ти могла забути. Ну гаразд нам час збиратися і виїжджати.
Ми закінчили свої збори і, вийшовши з дому, сіли в мою машину.
-А яка адреса?
-Via Archimede 23.
-Їхати будемо півгодини десь.
Ми приїхали на місце призначення приблизно за 25 хвилин і, припаркувавши машину біля п'ятиповерхівки, зайшли в під'їзд.
-На який нам поверх?
-Третій.
Ми піднялися сходами на третій поверх і, знайшовши потрібну нам квартиру (двері були відчинені , а зсередини квартири лунали голоси наших колег), зайшли до приміщення, де, власне, і сталося вбивство.
-Доброго ранку. -привіталася Ешлі
-Доброго ранку, якщо, звісно, можна так висловитися. -говорила я, заходячи у вітальню, де на підлозі лежало тіло чоловіка, з яким ще зовсім недавно я говорила про нашого спільного знайомого.
-Доброго. -сказали Данте, Сільвіо та Еліс.
І до речі, він казав мені, що Лінсванд поїхав чорт знає куди. Набрехав?
-Еліс, давай почнемо оглядати труп. -промовила я, надягаючи медичні рукавички на руки.
Я і моя помічниця підійшли до тіла і присіли навпочіпки поруч з убитим. Із серця у Лінсванда стирчав клинок, а на шиї виднілася странгуляційна борозна. Спосіб убивства ідентичний до способу вбивства Фаббрі та Сальвьоне.
-Спосіб убивства точно такий самий, як і в перших двох убивствах.
-А хтось сумнівався?
-Слухайте, мені здається, що спосіб убивства щось означає. -сказала я, обертаючись до колег, які в цей час займалися обшуком.
-У якому сенсі? -задав мені питання Данте.
-Пом'ятаєте те жертвопринесення, якому ми завадили, затримавши Лінсванда?
-Так.
-Так от, Лінсванд же збирався вдарити ножем у серце того хлопця. Так само, як і наш убивця вдаряє ножем у серце своїм жертвам. Ще Лінсванду дуже потрібні були персні...
-А наш убивця занурює персні своїх жертв у їхню власну кров. -доповнив Данте мої слова.
-Це помста, найімовірніше смерть за смерть.
-Але навіщо тоді душити своїх жертв перед тим як встромити їм клинок у серце?
-Мабуть убивця не міг стримати свою ненависть і накидався на своїх жертв. Душив їх, а потім і встромляв клинок у серце.
-До речі, а ви вже знайшли перстень?
-Та ось він. -промовив Сільвіо, простягаючи мені грипер із закривавленим доказом.
-Відмінно. Еліс із трупом уже все зрозуміло, можна забирати в морг.
-Добре.
-І ось ще клинок, поклади його до решти доказів.
-Не втрачаєш надії на те, що залишилися відбитки пальців?
-Треба ж врешті-решт сподіватися на краще.
-Роуз у тебе телефон дзвонить. -сказав Данте і передав мені мою сумку.
-Спасибі. -подякувала я Данте за те, що той передав мені сумку.
Я витягла телефон із сумки і побачила, що дзвонить незнайомий номер. "Мені це так щоразу подобається" подумала я, то дзвонять і погрожують, то дзвонять і не дають життя. Вийшовши в коридор, я відповіла на дзвінок.
-Якщо ви знову збираєтеся мені погрожувати, кажу одразу ваш кілер сидить у відділку з простреленим плечем.
-Оригінальне, однак привітання Розі. -все-таки цього разу дзвонив він.
-А це ти, ну для тебе в мене одне привітання. Пішов до біса.
-Грубо.
-Приймай мене такою, яка я є. -договоривши я почула його сміх.
-Приймаю. А й прийми мої привітання.
-Що за привітання? Зачекай, ти що більше ніколи не з'явишся в моєму житті? Це ж справжнє свято.
-На це можеш навіть не сподіватися. Вітаю з тим що ти і твої колеги все-таки знайшли зниклого Лінсванда
-Ага, дякую.
-Нема за що.
-У мене питання.
-Задавай.
-Ти мені сказав, що Лінсванд поїхав чорт знає куди, а сьогодні його знайшли мертвим у нашому рідному Римі. Питання: як так вийшло?
-Мабуть, він повернувся в Рим, коли зрозумів, що перснів отримати не зможе. Я ж великодушно віддав їх тобі.
-О так ти такий великодушний. Якби я не обставила все правильно, подумали б, що персні вкрала я. Можливо, ти просто хотів мене підставити?
-Ні в якому разі, Розі, як ти могла про таке подумати.
-Звісно, як же я могла подумати про таке. Ти ж найдобріша і найбезкорисливіша людина у світі.
-Так приємно чути такі слова про себе, особливо від тебе.
-Якби зараз я не стояла за кілька метрів від своїх колег, я б про тебе такі чудові слова сказала, що в тебе дар мови б відняло.
-Шкода, що ти можеш сказати їх просто зараз.
-Дуже шкода.
-Розі, а не могла б ти розповісти мені про того кілера з простреленим плечем, про якого ти згадала на початку нашої прекрасної розмови.
-Звісно ж... ні.
-Чому ж?
-А тому що це не твоя справа.
-Ти така потайлива.
-Ага. Ну гаразд, мені вже треба йти, тож прощавай і будь ти проклятий. -договоривши, я відключила виклик і повернулася на місце вбивства.
Приблизно годину ми займалися обшуком місця злочину, після цього ще годину ми ходили по сусідах і розпитували про вбитого. Як з'ясувалося, сусіди не знають про вбитого зовсім нічого. Ні те, хто він такий, нічого іншого. Що стосується обшуку, єдине, що нам вдалося дізнатися про вбитого, - це те, що за знайденими документами Лінсванд купив цю квартиру рік тому. І більше нічого.
-Ну що збираємося? -запитала Ешлі, важко зітхнувши, і подивилася у вікно у вітальні.
Щойно Ешлі глянула у вікно, вираз її обличчя змінився. Було повне відчуття того, що вона побачила там якогось привида, який спокійно розгулював серед перехожих.
-Роуз, Данте, можна вас на секундочку.
-Що вже сталося? -запитала я і разом із Данте підійшла до вікна.
-Вам не здається знайомим той хлопець?
-Який ще хлопець?
Подивившись у вікно, я побачила його, того незнайомця з готелю, де було вбито Моніку Фаббрі.
-Це ж наш незнайомець, що втік. -вимовив Данте, і ми всі втрьох, переглянувшись, блискавично вибігли з квартири і побігли на вулицю.
-Пропоную розділиться. - прокричала Ешлі.
Ми з Данте її почули і розбіглися в різні боки. Незнайомець, що втік, помітив нас і кинувся бігти. Але мені вдалося не випустити його з поля зору, він був досить далеко, але я все ж змогла його наздогнати. І коли я була практично в нього за спиною, я схопила його за плече і повернула до себе обличчям.
-І знову здрастуй, давно не бачилися.
-Руки за голову. -з-за спини хлопця почувся голос Ешлі, яка направила на затриманого пістолет, а до мене підійшов Данте.
-Ви не маєте права. -волав усе ще незнайомий нам хлопець.
-Ах ми не маємо права, а ти маєш право брехати на допиті?
-Якому ще допиті?
-Тому самому, на якому ти збрехав, що чув крики Моніки Фаббрі, і збрехав з приводу свого імені. -говорив Данте, надягаючи на затриманого кайданки.
-А може ти і є вбивця?
-Ні я не вбивав. -миттєво вигукнув хлопець.
-Зараз ми доставимо тебе у відділок і вже там розберемося, ти вбивця чи не ти. Може ти подільник?
-Я вам повторюю, я нікого не вбивав.
-Справді? Зараз ми повіримо тобі на слово і відпустимо. Ти ж так вселяєш довіру.
-Та що ви за люди такі?
-Звичайнісінькі з плоті й крові.
Ми довели затриманого до під'їзду, там на нас уже чекали наші колеги.
-Все-таки спіймали?
-Зловили, каже він не вбивця.
-Говорити він може що завгодно, у відділку розберемося.
-А й до речі, у нас же ще кілер.
-Точно, може це ти й найняв кілера? Якщо ти не знав, він зараз у поліції з простреленим плечем.
На наші слова затриманий мовчав. Ми розсілися по машинах і поїхали до відділку, за півгодини ми доїхали (нам вкрай пощастило, що не було заторів). На жаль допит нашого незнайомця довелося перенести на завтра, як і допит кілера. Розтин тіла Лінсванда провела Джанін, і за підсумками нічого не знайшли. Усе, як і в попередніх убивствах. Але була одна щаслива подія. На клинку я виявила відбитки пальців, нарешті. Це теж саме що зірвати джек-пот, але, на жаль, за базою даних відбитки не проходили. Проте, це наш найголовніший доказ. Спіймавши вбивцю, ми зможемо довести те, що саме він скоював убивства. Весь наступний день минув у межах норми, експертизи, розтини і всі інші мої обов'язки були виконані.