Ми йшли далі, ми пройшли ліс, минули якесь справжнє болото. Ми просто йшли. Ми не вимовили жодного слова. Мені було боляче на душі. Важко, противно. Я хотів плакати. Думаю і друг мій єдиний відчував щось схоже. Ми йшли далі.
Я ніяк не міг зрозуміти, де ми знаходились. Пейзажи були мов штучно зробленими. Та і вся ця наша подорож. Спочатку здавалась реальною, але потім. Тепер, більше мені ці безкінечні пустища нагадували саме поля Асфоделей. Як раз всіх цих мерців не можна назвати поганими. Багатьох з них, але і добрими вони також не були. (я гірко посміхнувся собі під носа). «Що взагалі таке це добро, та зло… такі розпливчаті поняття. Не дарма у Аїда цілий суд існує, для вирішення того, куди потрапить душа». Тож, все це мені нагадувало саме Асфоделеві поля. Можливо Харон все ж таки трішки збрехав? Можливо ми зараз єдині живі у царстві мертвих? Не знаю…
Нам ще не один раз зустрілись місця бою, здавалось, що вся планета тут, це велике побоїще. Я зупинився.
- І заради чого це все? Чому стільки людей пало просто так? За для якої мети вони страждали??!
- Заради перемоги…
Ох уж ці перемоги...
Якою ціною зазвичай їх сягають.
Перемога в війні, або навіть просто у спорті.
Стільки зусиль, втрат, розчарованій.
Ох, перемоги - солодкий то дар.
Але чи варті вони того болю.
Перемігши самотнім залишися - сам.
Страждають серця, зникають життя всіх героїв.
Війни - то ігри богів.
І сотні тисяч забули, що таке мир.
То слово "перемога" вже здається пустим.
Але Ніка, обіймаєш ти крилами світ.
Ніко, врятуй нас від боротьби
За світло вуст твоїх чарівних.
Врятуй, і не змушуй йти
по головах друзів своїх
Будь ласка, богине..
Я розридався, без сил опустився на траву, та була високою, майже по пояс, тож усівшись я бачив перед собою тільки м’яку зелень. Дарвін опустився поряд. Я сидів і тупо дивився вперед – на траву.
Потім мені й сидіти стало важко, тож, я ліг. Перед моїми очима попливли десь далеко в вишині маленькі білі хмари. Я лежав, десь на руці своїй помітив декілька крапель крови, не моєї. Мабуть, то була кров, одного з воїнів, в котру я забруднився, підходячи ближче до них, та роздивляючи їх зброю. Мені було дуже погано. Трохи нудило. Я нічого не помічав, навіть Дарвіна.
Краплі крові застрягли в траві
Моє тіло лежить,
Пустий погляд спрямован до верху.
Кров проникає у землю,
Грозові хмари закрили все небо.
Перша крапля дощу впала на мене вночі.
Це були мої останні думки, перед тим, як я відключився від світу.
Tῇ ἐπαύριον
(Наступного дня)
На вулиці був зовсім ще ранок – годин п’ять чи шість. Для мене не звично, прокидатись в такий час, так ще й без будильника … Я взяв до рук телефон, на головному екрані висіло повідомлення від Дарвіна: «Привіт! Слухай, ти б тільки знав, що я сьогодні бачив у сні!!»