І знову Осінь ... Скільки їх було ... а скільки ще буде ... і у кожної Осені свої прикмети ... жовтіють і червоніють листя, які малюють химерні візерунки на асфальті, і небо, що чорніє від хмар, і пробиває між ними сонячний промінь , немов, підморгує і обіцяє, що все повернеться ... і весна, і літо, і знову вона ... Осінь ... але тільки тоді, коли переживемо зиму ... світлу, пухнасту, ту, яка іскриться!
Вона прийшла непомітно ... Плавно прогулявшись «під ручку» з вереснем, умивши землю зливами та теплотою сонця, вона, в жовтні, величаво вступить в свої права ...
Осінь - це коли від різнобарв'я листя на деревах неможливо відірвати очей, а в цей час по небу пливуть незвичайної краси, немов полуничний зефір, хмарки, дивлячись на які просто не можливо не повірити в казку та диво!
Осінь це не тільки пора року ... це стан душі, коли хочеться переосмислити прожите і запланувати майбутнє ...
Осінь ... вона така різна ... Вірніше, вона така, яку ми самі хочемо її бачити ... Для когось вона похмура, дощова, вогка, а для інших затишна, оксамитова або дзвінка кришталевими дзвіночками перших ранкових заморозків ...
Осінь різна ... як жінка ... Осінь - Жінка ... Вона може бути яскраво - жовтою серед соковитої зелені, з білими капроновими бантами, букетом гладіолусів і шкільним дзвоником ... а ще яскраво - помаранчевою, з букетом кленового листя, в кріслі на останньому ряду кінозалу під час перегляду фільму, не важливо якого, з трепетним дотиком пальців рук і першим поцілунком ... вона може бути пожухлою, втомленою, що присіла на самотню лаву в похмурому осінньому парку ... А ще ... ще вона може бути зрілою, темно-рубінового кольору, немов справжнісіньке вино, мудрою, глибокою, що відбулася, але ... з молодою душею, яка мріє, що летить, що живе з надією ... надією як на найкраще, те, чого поки не сталося ...
Я відчуваю по справжньому свою напевне першу Осінь! Я оживаю! Я живу! Нарешті я починаю жити і відчувати по справжньому душевно!
Я впевнена, що попереду у мене ще багато – багато золотих, чудових, яскравих, теплих, чарівних, сонячних та позитивних Осеней, що як хвилюють серце і душу, так і таких, що надають мені таке легке смислове значення - ЖИТТЯ!
©Юта Радуга 2020