«Я бережно держа и бешено кружа, я мог бы провести её по лезвию ножа…»
В.С. Высоцкий
Я йшла за тобою. Я не бачила тебе в темряві, просто йшла на твій голос. Десь вдалині світилося світло, але я все йшла і йшла по темному тунелю, з закритими або заплющеними очима. Нічого не заважало мені їх відкрити, але я боялася. Я боялася, що коли я їх відкрию, твій голос зникне і зруйнується та тендітна срібна ниточка, яка пов'язала зараз наші душі. Ти все говорив, я слухала тебе, і твій голос був єдиним, що мені зараз було дано, щоб йти в темряві назустріч тобі. Ти говорив, я просто, не замислюючись, виконувала твої слова, це було просто, хоча в цьому й не було нічого особливо приємного. Твій голос тримав, він вів мене, він немов взяв мене в полон, не залишаючи мені можливості на вибір.
Але одночасно це був солодкий і сумний полон. Так і перебуваючи в полоні пристрасті, я робила все, що ти просив, не залишаючи мені вибору. Я і не обирала. Просто робила і йшла. У цей момент, я просто безмежно довірилася тобі, поклалася на тебе і твій голос. Він був наповнений пристрастю, він був переповнений бажанням. У ньому не було ні краплі ніжності або теплоти, тільки пристрасть, обпалює, гаряча, всепоглинаюча пристрасть. Вона вела мене вперед. Я слухала її, вона горіла, охоплюючи, огинаючи мене з усіх боків, немов язики полум'я. Мова пристрасті облизувала мене, обпалюючи шкіру, змушуючи частіше битися серце, гаряче плутане дихання, позбавляючи мене голосу, розуму. Я вже давно не могла говорити, думати, просто йшла і йшла вперед.
Мені здавалося, що в кінці ти чекаєш мене, що я прийду до тебе, і ми, нарешті, з'єднаємо, якщо не наші тіла, то наші душі, зіллємося в цьому очищенному, пристрасному, жаркому полум'ї любові.
«Я бережно держа и бешено кружа, я мог бы провести её по лезвию ножа…»
Ти вів мене по лезу, іноді мені здавалося, що земля пливе з - під ніг, що вона крутиться .... пливе .. Ти вів мене по лезу і мені здавалося, оступися і ноги будуть поранені в кров ... та, що там ноги - душа буде поранена.
Я йшла по лезу ножа, як по канату, тримаючись за твій голос як за рятувальний круг, я знала, що зупинятися не можна. Якщо зупинитися, то втратиш рівновагу і впадеш, пропадеш.
«Посмотрите, вот она по канату идет ... чуть правее наклон упадет, пропадет, чуть левее наклон и ей не дойти ... Но осталось всего ...»
В.С. Высоцкий
Я йшла. Залишалося не багато. Я вся вже була в охопленні мовами твоєї гарячої пристрасті, які будили в мені бажання, розбурхували тіло, хоча і не зачіпали душу.
Твій голос наростав, він то кричав вгору, то падав до оксамитових, пристрасних, хриплуватих низів. Він обволікав і зачаровував, він вирував від пристрасті і оточував ореолом бажання.
Він щось вимагав від мене, я погано розуміла, свідомість пливла і плавилася, підкоряючись твоїм покликом містере. Я просто робила, те, що ти говорив. У мені не залишилося ні краплі опору, міркування і усвідомлення. Я просто йшла.
Залишалося не багато, я була повністю оголена, але не відкрита. Моя душа сховалася кудись глибоко всередину моєї сутності, шокована і налякана твоїм натиском і тим, що відбувається. Вона пішла в глиб, спостерігаючи за тим, що відбувається з боку, затамувавши подих, немов перелякана дитина, що спостерігає за дивними вчинками своєї мами.
Мені не було страшно, погано або неприємно, мені взагалі ніяк не було, мене не було. Я вся розчинилася в твоєму голосі, я просто чула поклик. І не могла, щоб не відгукнуться на нього, я сама хотіла цього.
Несподівано стало яскраво і світло, відчуття незвично загострилися, і я зрозуміла, правда десь самим краєчком свідомості, що ми прийшли.
Твій голос злетів в шаленій радості, хрипкій насолоді, шаленим натиском охоплюючи моє абсолютно доступне і безвольне істотство.
Він щось ще хотів від мене, але я вже не могла нічого, навіть рухатися. Я була перед тобою вся, і в той же час я перебувала як - би далеко і дивилася на все це із бокового ракурсу. Моя душа завмерла в солодкому жаху, чекаючи ... Виходу ...
Я несподівано відчула, що під ногами немає опори. Твій голос більше не тримав мене, я була вільна, і мені здалося, що я зараз злечу разом з тобою. Але ти злітав один, забираючи мою енергію, наповнюючись в цей момент моїм світлом, моїм диханням, вплітаючи тоненьку чисту ниточку моєї енергії в свій неприборканий і сильний, сяючий потік. Ти не взяв мене з собою. Я відчувала, як від мене тече до тебе ця тонка, ніжна, срібна ниточка, що живиться моєю любов'ю. Я віддавала тобі її. Я сама цього хотіла. Це була моя потреба ... що не тільки звільняється, а й спустошуюча ...
Потім я втратила тебе, вимкнулася, і знову усвідомила себе в часі, просторі і місці. Я сиділа, закривши обличчя руками, нічого не розуміючи, оголена і вражена. Ти був не зі мною. Через кілька хвилин ми переговорили з тобою, як, ні в чому, не бувало. Мій голос був здавленим, я не могла говорити, твій, навпаки, був веселий і легкий.
Потім ти пішов. А я залишилася, не в змозі усвідомити, що відбувається. У двері постукали. Я одяглася і відкрила.
-М'ят, з тобою все в порядку? - запитали мене, уважно дивлячись мені в обличчя.
-Да, конечно, все хорошо, простоооо… канат по ходу закончился …
©Юта Радуга 2020