А хочеш я розповім як все було, чи можливо, має бути ?
Все буде просто. Вона приїде. Я зустріну її на одній із місцевих зупинок чи на одному із вокзалів. Вона не знає як і я, що то буде за місто. Буде літо. Вона буде в тоненькому літньому платті, тому що вже буде тепло. Подивиться мені в очі і цьомне мене в щоку. Я буду трохи збентежена, ми все таки давно не бачилися. Я вже встигла забути яка вона. Ми заговоримо про всякі несуттєві речі. Я заберу у неї сумку. Розмовляючи про всяку нісенітницю, ми підемо ловити таксі, в дверях я притримаю її за руку і помічу, що вона зніяковіє і можливо почервоніє. Вона завжди зрадницьки червоніє. Коли хвилюється ...
У таксі ми сядемо на заднє сидіння, вона легенько обійме мене, а я підсунуся до неї, я відчую її запах, і вона почує, як у мене збилося дихання. Я покладу голову їй на плече, наші губи будуть зовсім близько і ми непомітно почнемо цілуватися, спочатку легенько, ледь торкаючись, але потім не витримаємо і почнемо цілуватися палко, жадібно, пристрасно.
Я засуну їй руку під одяг і ніжно стисну груди. Вона прошепоче, що я не в собі і спробує відсторонитися (можливо, швидше всього, що навряд чи) але я не пущу, я ж теж уже важко дихаю і відчую, як вона мене хоче. Нас вже буде злегка трусити, у мене стане хрипким голос і я шепну їй на вухо: «Потерпи, моя хороша, скоро вже приїдемо ...»
Вона розчаровано зітхне, трохи відсунеться від мене, обґрунтовуючи це своїм дивним для мене якимось там особистим простором, або щоб не заводитися і почне легенько погладжувати мене по коліну… Відчуваючи як під напругою трясе її пальці на моїй нозі, моя рука мимо волі підніметься по її оголених ногах вище коліна, під спідницю сукні, я відсуну пальцем легку резинку трусиків і почну повільно, ніжно погладжувати її там, між ніжок ... я відчую, яка вона там вже волога і гаряча. М’ята насилу втримається, щоб не застогнати, голова закинеться і губи самі прочиняться для поцілунку ... Вона поцілує мене і я тихенько, однією рукою зніму з неї трусики і як вистачить сил сховаю в сумку.
«Приїхали», - скаже таксист, пригальмує біля будинку і дивно на нас подивиться, коли ми будемо виходити. У під'їзді ми знову почнемо цілуватися, тепер уже жадібно, відверто і пристрасно, тому підніматися на другий поверх ми будемо довго. Потім я відкрию двері ключем і я побачу, як у неї трясуться руки і від цього я не потрапляю в замкову щілину.
Потім в коридорі ми кинемо сумку прямо на підлогу, я підійду до неї і жадібно вхоплю за стегна, підійму їй плаття і ввійду своїми гарячими пальцями в неї різко, сильно. Вона буде шепотіти мені на вухо зовсім захриплим, втраченим голосом щось нескладне, ніжне: «О божжже, дааа зай ...», буду цілувати її в губи жадібно, пристрасно, буду притискатися до неї всім тілом і вона буде відповідати мені також гаряче, цілувати мене у відкриті губи, впускати мені в рот свою м’ятну мову, пити мене …
Усередині їй буде жарко, тісно, гаряче. Вона буде притискатися до мене і з кожним разом хотітиме мого проникнення все глибше. Рухи мої стануть різкими, швидкими. Вона закриє очі і почне стогнати. Стегна її подадуться ближче до мене, щоб пригорнути її смачне тіло ще щільніше, тісніше. Я відчую, як всередині у мене все стискається, охоплює судорогами мої пальці, вона буде жарко і гаряче дихати і стогнати, насолода раптом стане нестерпною і вона зі стогоном закінчить ...
Потім ми будемо довго стояти. Приходити в себе, тихенько заспокійливо цілуватися, шепотітися. Ласкаво гладити одна одну. Потім я потягну її у ванну і ми будемо стояти під душем і поливати одна одну струменями води.
Трохи втомлені ми вийдемо з душу і завалимося на диван, голі і щасливі. У мене не буде фена висушити волосся і воно, підсихаючи, розпушиться і закриє моє обличчя пухнастою хмарою. Вона буде ворушити їх руками, і я буду сміятися. Мені буде подобатися які вони пухнасті і шовковисті.
Потім я почну тихенько цілувати її. Спочатку губи, обличчя, потім сяду нижче. Почну цілувати їй плечі, груди, живіт, гладити руками по шовковистому волоссю, сяду нижче і буду обережно цілувати ніжну шкіру біля паху. Я заведу її знову, почну важко дихати, спробую притягнути її до себе, але вона не дасть мені цього зробити, відведе мої руки, тихенько про шепоче мені: «Подожди...» продовжуючи мене цілувати легкими, ніжними поцілунками, вона нахилиться наді мною всім тілом, обережно, повільно притиснувшись до мого паху грудьми… потім я відчую холодний подих та точці відліку, я відчую ніжність, пружність, шовковистість її губ сповна. Вона почне важко дихати і збуджуватися сама від моїх рухів та стогонів, мої пальці триматимуть жадібно її за голову, але я старатимусь контролювати процес як найдовше…
Після піку я ляжу на неї зверху притримуючи свою масу на руках і почну цілувати її в губи, пристрасно, жадібно, її тіло мимоволі вигнеться. Їй дуже захочеться відчути мене сповна, ще трохи, пару моїх мокрих та гарячих рухів і ми знову летимо...
Вона будеш відчувати, як там всередині все стискається і моє статура торкаючись гладить її тіло. Зачіпаючи найгарячіші і хвилюючі місця. У неї попливе голова. І вона і я будемо знову важко дихати, стогнати. Чути стогони одна одної. Вона триматиме мене за руки, стискатиме сильно пальці, потім гладитиме мої груди і відчувати мою приємну вагу. Мої рухи стануть швидкими, пропасними, дихання переривчастим.
«Я хочу тебе» - видихну я, і вона відчує, що більше не може стримуватися. Я сильно притулю до себе її стегна, вона вигнеться мені назустріч. Я скрикну, і ми разом закінчимо і полетимо далеко на стільки, на скільки вистачить м’ятного екстазу її ванільного тіла…
Потім коли ми повернемося і придбаємо здатність дихати і говорити, я буду тихенько цілувати її і шепотіти не в голос, а просто в думках: «Моя… Хороша. Я люблю твоє тіло ... мені добре з тобою… »
© Юта Радуга 2020