Дивний день трапився у мене тоді, коли повертаєш стрілки Старого Годинника З Маятником на три кола назад.
І великі, і маленькі, і зовсім невидимі жителі Дерева, перш ніж прокинутися, шукають Місце. Великі перестрибують з гілки на гілку, ті, що трохи менше, - з листка на листок, зовсім маленькі повзають всередині Стовбура. Але ніколи і нікому з мешканців не було зрозуміло, чому багато хто з нас покидають Дерево і йдуть на Землю. Все нові й нові, навіть ті, хто сміявся над іншими, хто залишили Дерево, йшли.
Я ж завжди переходжу через Хиткий Місток на Верхівку і прокидаюся там.
Зрештою, кожен прокидається з волі Там, Де Хоче.
Напевно, Там, Де Чи не Хоче заносив інших сюди ... А може, це було Те, Що Необхідно ... Я знаю, що з волі одного з них я тепер тут.
Впавши з хиткому містку в Озеро Лебединого Пуху, я подумала, що якщо щось не так, то все, що варто зробити, це вирішити, що ТАК ПОВИННО БУТИ.
- Так, - сказав Лебедячий Пух, - але навряд чи з тобою може трапитися щось, якщо у тебе немає ключів від того, що можна зробити висновок з того, що укладено за Вершиною Дерева.
-Так, - подумала я, - я ніколи не ходила далі Верхівки. Якщо я піднімуся вище і доберуся до Твердої Хмари, то Дерево сто відсотків перевернеться. Якщо я побачу Світ Свого Дерева вниз Вершиною, я, точно, зрозумію більше.
Подякувавши Лебединому Пухові, я вирушила до Твердої хмари.
Повітряні Сходинки з'явилися, як тільки я цього сильно захотіла.
-Так, - сказала Тверда Хмара, - ти зрозумієш більше, якщо піднімешся вище свого світу. Але, якщо ти будеш тинятися тут, то ти ніколи не побачиш того, що затуляє Велика слонова кістка.
-Так, - подумала я, - я зрозуміла, що Велике Дерево насправді таки малесеньке Дерево. Це не воно стирчить вниз Вершиною, це тільки я бачу його таким.
Варто було мені сказати це, як Тверда Хмара перетворилася в Довгу Повітряну Сходинку, яка вела прямо до Великої Слонової Кістки.
За нею я побачила Сонячний Будиночок.
Яскраве світло засліпило мене, а Промені Висоти зігріли, і навіть всередині стало тепло.
-Так, - сказала Велика слонова кістка, - ти зрозуміла багато. Ти б хотіла стати господинею Сонячного Будиночка, щоб прокидатися в світлі Променів Висоти щоранку?
-Ні, - подумала я, - те, що дійсно дорого, ніколи не виглядає дорогим, і Промені Висоти, що потрапляють на Дороги Землі, дорожче тих, що зігріли мене. Вони дорожчі, тому що роблять порошинки в повітрі видимими і красивими, гори на горизонті - великими, а людей - самим собою. Я зрозуміла багато, і тепер хочу прокинутися на землі, серед сухої трави і квітів, покритих ранковою росою. Я хочу прокинутися на землі, тому що там з великої літери пишуть тільки слова Життя і Любов. Я не забуду дерево, яке допомогло мені знайти шлях в даний ранок.
Але Я усе одно дуже хочу нарешті прокинутися на Землі ...
Прокинутися за для того, щоб на прозору голову чітко згадувати, подібні слова людини, яка дала мені шанс повірити в себе і тим самим допомогла мені народити нову версію себе:
«… а ти знаєш, можна бути правим, а можна бути просто добрим, якби там не було, усе одно доброта завжди права. Просто бути добрим і чуйним та перестати доводити всесвіту свою правоту…»
«…просто прагнути до того, щоб дбайливо ставитися до навколишнього світу. Не ми створили цей чудовий світ, не мені й не тобі його руйнувати і засуджувати, розумієш? А я усе одно буду дбайливо ставитися до всіх, хто мене оточує, навіть до будь-якого прояву цього світу, в якому я всього лиш гість…»
«…не варто мене недооцінювати тільки через те, що я мовчу. Я знаю більше, чим говоривши, думаю більше, чим виговорююсь, і мрію більше, чим ти бачиш, повір…»
«…ти повинна знати запах свого щастя сама, та воно не повинно мати присмак рожевої м'яти…»
©Юта Радуга 2020