Інколи присутність людини поруч дарує внутрішнє тепло, якесь відчуття спокою і безтурботності. Це можна порівняти з морем, яке спокійне, а по ньому пливе човен ... з двома людьми. Нею та Ним, Нею та Нею, Ним та Ним, думаю в світі, якому ми живемо – це немає дуже сильного значення, якщо ви не гомофоб звичайно! Вони, човен, просто пливе, не треба нікуди поспішати, гребти. Вони розмовляють, без поспіху і всілякої суєти. Здається, що знайомі давно, їм здається. Вони одне одного в цьому не переконують, показуючи наскільки близько їх світогляд, схожість внутрішнього світу. Внутрішнього, тому що зовнішнього немає. Зараз немає. Це теревені ні про що і про все. Цей добрий, милий погляд в якому хочеться потонути як у морі... Очі настільки бездонні, що в них видно своє відображення, ніби вештаєшся у душі свого компаньйона.
Вони пливли насолоджуючись морським вітром і безтурботністтю, поки раптом різко не почав насуватися шторм ... їхній човен почав гойдатися з боку в бік, вони розгубилися. Що робити, що ж тепер буде? І тільки тоді вони осмілілись і наблизилися одне до одного ... Взяли та сплели свої руки, в той же час стало все зрозуміло, так тепло, так затишно, так файно до нестями на душі та на серцях. Піднявши разом свої очі заглянули в таке любиме блакитне море, поцілувавшись. Губи були гарячі, м'які і ніжні, боязкість подолали. Руки міцно обіймали спини. Він обіймав Її , Вона обіймала Її, Він обіймав Його, та яка в хєра різниця хто кого обіймав там, адже... Вітер стих. Шторму більше не було ... Пара пливла у човні. А в їхніх головах були думки про своє боягузтво і дурості, бо думали вони, що цього більше не буде ... хоч і сподівалися що помиляються. Так хотілося вірити, вірити в даний момент, що вони можуть помилятися ...
© Юта Радуга, 2019