Глава друга
Я жила з татом та дідусем , в люблячій проте неповній сім` ї . Дитинство пройшло весело . Ми з моїми друзями Онікою , Ліндою , Артуром , Деном та Джимом грали в різні ігри , видумували всілякі розваги , а у вечері ми приходили до мого дідуся Крафорда , у нього завжди були для нас гостинці . Сідали позручніше на подушки, які ми розкидували на підлогу , і під тріскіт деровини ,яка горіла в каміні ми з захопленням слухали його історії.
Після смерті матері пройшло 18 років і згодом померла іще одна дорога для мене людина — мій дідусь .
Крафорд був дуже розумним і талановитим чоловіком , але про його геніальність я розповім вам згодом.
У шкільні роки , я не вирізнялась красою, а навпаки чула від своїх однокласників образливі слова . Відмінницею я теж не була , проте завжди вивчала те , що цікавило мене . Закінчивши школу я зрозуміла , як важливо обрати по житті те , що лежить до душі . Тоді я вступила до інституту мистецтва , на художній факультет . Мої друзі Оніка з Ліндою , Артуром , і Деном поступили на музичний факультет — їм дуже подобається грати на гітарах , барабанах , а ще писати пісні і виконувати їх .У них це виходить просто фантастично . А Джим пішов на фізико — хімічний — він любить ставити научні експеременти , та ще він для себе поглиблював знання географії.
З дитинства пройшло багато часу , все змінилось , як і моя зовнішність з гидкого каченя , на привабливу , але не зважаючи на це у мене не було хлопця . Я не прагнула починати стосунки , оскільки вони мені здавались не цікавими , та й навіщо вони мені? У мене були веселі друзі з якими у мене було багато пригод , люблячий і турботливий батько .Чого іще можна було хотіти від життя? Я була цілком щасливою .
Ось настало літо , а це означало ,що розпочались літні канікули і не потрібно було цілими днями сидіти за навчанням , можна було в кінець — кінців зібратись всією компанією і відпочити від навчальних буднів.
Усі зібрались у мене на дні народженні . Тільки це було сюрпризом . Коли зранку я прокинулась від болю в животі , я пішла до ванної кімнати привести себе в порядок . Я була сонною з очима не виспаної китаянки , а на голові ууу... як Вавилонська вежа . Трішки постоявши тримаючись двома руками за рукомийник , я зібралась з силами почистити зуби , вмити лице і прийняти контрастний душ для бодрості . Вийшовши з душу , я була замотана в рушник , скажемо так не при параді і тут в одну мить з різних кутків кімнати вискочили гості зі словом “ Сюрприз”.В двох словах , я вийшла з душу .
Коментарі