Глава сімнадцята
Мій супроводжуючий пішов на радикальне рішення , щоб роботи теж не скористались його винаходами йому прийшлось знищити лабораторію підірвавши її . Рідини в кулонах від мігрувань у просторі ставало дедалі менше тоді треба було не привертаючи до себе уваги дістатись другого кінця міста до старого закритого монастирю . Там мала знаходитисьінша машина часу . Ви запитаєте : “ Навіщо йому іще одна машина часу , проте як ми бачимо з досвіду в житті всяке буває “ . Щоб не ризикувати і не тратити часу на дорогу , ми з Стефаном використали телепортуючу рідину до кінця і опинились у закритому монастирі . Двері як завжди були зачинені , тому ми скористались запасним входом . Пробравшись крізь дерева та кущі , які оточували будову ми почали витягувати каміння зі стіни ,щоб простелити собі шлях . Потрапивши до середини я побачила кучу красивих образів і розписаних стін , лавочки по дві сторони моностиря і величезні три вінкна в мозаїці зі скла , а з правого боку нова машина часу . Щоб знову не накликати біди я хутко вставила акумулятор для активування бо інших варіантів не було . Коли портал активувався із сльозами радості від того , що мені пощастило зустріти таку людину , як Стефан я попрощалась з ним . А на прощання ми обійнялись , він мені дав лист та ліки для батька і я відправилась у свій час . Розплющивши очі я побачила дідусеву лабораторію і зрозуміла , що повернулась . Я поспішала в аеропорт , щоб пошвидше потрапити до батька в лікарню . Вже потрапивши до Альпів , по дорозі я помітила , що навколо коїться щось незрозуміле . Маленький хлопчик , що проходив біля мене став дуже швидко дорослішати . Стало зрозуміло , що наслідки про , які мене попереджав Стефан справджуються . Мені прийшлось пришвидшити свій темп ходи , бо я розуміла , що тепер у тата ще менше часу і я можу не встигнути його врятувати . Біжучи я потрапила до його палати , побачивши , що батько і Лінда в порядку , я була безмежно щасливою .
Коментарі