Глава третя
- Як з`ясувалось потім - це була ідея тата , він зібрав усіх моїх друзів , щоб влаштувати мені свято . Вони були усі такі нарядні в платтях та костюмах .
Мені дуже сподобалось як , їхні голоси зливались в одне ціле . В цю мить в середині мене все перевернулось і пробрало до мурашок на шкірі, кожна їхня нотка немов торкалась душі . Дослухавши їхній концерт ми сіли за стіл . Усі по черзі піднімались з бокалом хорошого червоного вина і говорили тости та побажання . Коли усі страви були посмаковані за чашкою ароматної кави мені почали вручати подарунки . Оніка вручила мені свій подарунок першою — це була чорна блузка з пишними сітчастими рукавами які завужувались на зап`ястку та вільним бантом на шиї .Лінда була другою . Вона особа творча , як і я тому подарувала мені картину дуже знаменитої художниці Джозефіни Уоол зі збірки “ Казковий світ”. Артур з Деном і Джимом подарували мені спільний букет з рідкісних лілій вишневого відтінку , цвіту сакури і червоних троянд, і ще грецьку фарфорову вазу .Останній подарунок мені вручив тато : гроші і книгу замотану в старий пергамент і перев`язану мотузкою . Її мав віддати мені дідусь та через свій вік він не дожив до цього дня . Коли я отримала усі подарунки , ми з друзями переодяглись в купальні костюми і згадуючи дитинство розважались в басейні . День підходив до завершення , усі були втомлені та щасливі . Незважаючи на втому мої друзі все ж таки допомогли мені все прибрати.
Через півтора години ми впорались , усі валившись з ніг попрощавшись , сіли в машину Артура і поїхали до дому.
Коментарі