- Отже, давайте підіб'ємо підсумки: я заміжня за одним з верховних демонів, за мною ганяється добра половина колег мого чоловіка, з причин наявності у мене відьомської сили, що дісталась від батька-демона. Маю надію, я нічого не пропустила?
Всі дружно кивнули.
- І таки шо нам з цим робити?
Меф несміливо подав голос:
- Щоб відчепились від тебе, непогано було б знайти твого батька. Тоді мої демонічні колеги нарешті заспокояться і підуть задовольняти своє хворе самолюбство в камері тортур в його компанії.
- А ти так і радий його здати. - Я заледь стрималась від того, аби не дати йому запотиличника. Хоч він ще той паскудник, але це не привід ось так здавати його іншим паскудникам.
- Як на мене, ти проявляєш занадто багато людяності у непідходящий момент. - буркнув Лад.
- Ось тебе зараз зовсім ніхто не питав. - скривилась мама.
- Давайте тільки не будемо сваритись, окс? - я примирливо підняла руки вгору. - Основне, що нам треба вирішити - де ми розмістимо всю цю братію і що будемо робити далі.
- Ну, взагалі, ми самі можемо розміститись, - кахикнув Ас. - Ми ж міфічні істоти, а не малі діти,чесне слово.
А от цей момент я з поля зору якось випустила.
- Тому, з вашого дозволу, - продовжив демон, - ми залишимо вам Раці, а самі спробуємо влаштуватись. Ви так само зможете розраховувати на нашу допомогу і підтримку. - Він посміхнувся.
- Що ж, добре. - я посміхнулась. - Тоді до зв'язку.
- Так, пані.
І Асмодей разом з братами зникли з видимого простору.
Якось паскудно зізнаватись самій собі, що мої уявлення про світ надприродного досить зашорені і базуються переважно на низькопробних історіях про попаданців. Треба підтягнути знання в цій галузі, а то мене переполовинять - я й не помічу.
- Окей, наші повстанські війська рідішають, але ми не втрачаємо ентузіазму. Мамо, коли ти востаннє спілкувалась з цим... індивідом?
Вона скривилась.
- П'ять років тому, коли тобі потрібен був дозвіл на виїзд за кордон. В правовій термінології немає поняття "колишній чоловік-демон-придурок".
Ми вдвох розсміялись. Лад і Меф вирішили тактовно (чи радше тактично) промовчати.
- І де він зараз?
- А хто його зна. Певний час він служив. - мама зіперлась на спинку крісла. - А що з ним зараз...
На столику поповз, завібрувавши, її телефон. Кинувши на нього швидкий погляд, вона миттю його схопила. Вираз її обличчя був далекий від спокійного.
- Це він...