Глава 1
Глава 2 частина 1
Глава 2 частина 2
Глава 3 частина 1
Глава 3 частина 2
Глава 3 частина 3
Глава 4 частина 1
Глава 4 частина 2
Глава 5
Глава 6
Глава 7
Глава 8
Глава 9
Глава 10
Глава 11
Глава 11

Курт перший зліз із мотоцикла і подав мені руку, щоб мені було легше злізти. Мої ноги одразу відчули як висока трава залоскотала мої голі коліна. Я зняла шолом і у цю мить вітер закрутив моє волосся.

Я не могла повірити своїм очам. Це було ромашкове поле. Густо всіяне, рамашкове поле просто посеред лісу.

– Боже…

Я не знала чи було відомо Куртові але ромашки були моїми улюбленими квітами у дитинстві. Всі мої дитячі спогади були у саду бабусі, де знаходилися сотні різновидів квітів, але найбільше я любила ромашки. Не згадувала про це відколи було модно любити більш ексклюзивні квіти, або навіть троянди, які мені часто дарували.

Квіти тягнулися до сонця, воно світило і гріло сьогодні відчайдушно сильно. Хоч і говорили, що погода сьогодні мала бути кепською, із проблем зараз була лише духота, а на небі не було жодної хмаринки.

Я пройшла трохи далі від мотоцикла, все ще тримаючи шолом у руці. Це місце вже стало моїм улюбленим. Жахлива грунтова дорога та швидкість на мотоциклі була нічим, якщо врахувати ті емоції, що я зараз відчувала.

Просто тут моя душа не наче повернулася у ті чудові моменти мого дитинстава, де я не мала жодної сумної думки, де проблем не існувало, а якщо і були, то все легко вирішувалося цукеркою, яку мама заховала спеціально для мене та нишком передала після обіду.

Сонце приємно обпікало шкіру, а вітер лоскотав її. Я поглянула у далину, просто навколо нас був ліс. Густий, темний ліс. Але це ромашкове поле було просто чудом для мене. Мої щоки боліли від широкої посмішки, а очі мабуть сяяли, я відчула себе дитиною. Щось у середині мене хотіло сміятися. Я сумувала за будинком у якому виросла, а це місце змогло нагадати про нього.

Я повернулася до Курта. Він підійшов близько до мене зі спини і тихо промовив, так наче міг мене злякати, або наче не хотів, щоб хтось ще міг почути, хоча тут були лише ми.

– Це ще не все. Закрий очі.

Я довірливо закрила очі, все ще широко посміхаючись. Він забрав шолом, який я досі тримала у руці, а потім взяв мене за долоні і почав вести, вказуючи де я маю бути обережна.

Ми йшли не довго і він контролював кожен мій крок, я обережно ступала, намагаючись відчувати куди він рухається. Трава лоскотала мої ноги а сонце пекло шкіру під шкірянкою. Ми пройшли у темніше і холодніше місце. Тут сонце явно з’являлося не часто.

Курт тихим шепотом контролював мої рухи і я прислухалася до його голосу. А потім почула звік води. А через мить Курт став у мене за спиною, та поклавши руки мені на плечі, промовив:

– Відкривай.

По шкірі пробігли мурахи, але вітра не було. Що може бути прекрасніше за поле ромашок у лісі, якщо у цьому лісі ще є маленьке озерце і струмочок, який стрімко біг у глибину лісу.

Озерце було чистющим, майже ідеальної форми, невеликих розмірів. Просто над ним височівся здоровезний дуб, а його коріння було занурене у воду, переплетене із іншими. Одне із деревин впало ідеально роблячи мостик, від однієї до іншої сторони озера.

Здавалося, що сонечко, гріло лише цей маленьку частинку із всього лісу. Я підійшла ближче, бажаючи доторкнутися до води. Я була впевнена, що вона тепла, просто наче з крану.

Мені хотілося вже залізти у це озерце і не вилазити доки не посинішають губи, просто як у дитинстві. Але це було не все.

Курт, спостерігаючи за мною, відійшов у сторону, до великого куща із червоними ягодами. Відійшов за його сторону і дістав з-за нього плетену корзинку розрисовану у дрібні квіти та ковдру у великий квадрат.

Він оглянувся, доки я із розкритим ротом розглядала місцину і обрав місце із сонечком, на густій травичці, недалеко від озера. Курт постелив ковдру і одразу всівся на неї, розкриваючи корзинку, витягнувши ноги у сторони.

– Попереджаю, з мене не кулінар і я мало, що вмію готувати, але дещо зміг я, а дещо інше Георгій із піцерії.

Я рзсміялася і підбігла до нього на ковдру сідаючи не подалік, допомогла йому розкласти порізані кусочки піци, сендвічі, виноград та нарізані яблука.

– Як бачиш, пригутував я лише сендвічі та яблука. – він засміявся і подвинув їх у сторону від центра, – Ще взяв нам випити, вода, сік, холодний чай, я за кермом тому не питиму, але ще є вино, якщо хочеш звісно.

Я розреготалася, коли він почав витягувати всі пляшки та пропонувати їх мені.

– Дякую, – я поглянула йому у очі і накрила його долоню, що тримала корзинку.

Його синющі очі поглянули у мої, заглянули так глибоко і так багато відкрили, що я не очікувала цього. Різкий погляд на мої губи і видих із ледь відкритих губ. Він облизав нижню губу, а потім знову поглянувна мене.

Я була дуже близько і дуже далеко від нього. Не можу навіть уявити, яка сила стримала мене від цього пориву доторкнутися до його губ. Можливо це був сором не знатися такою доступною, враховуючи скільки разів я його цілувала цього ранку. Можливо варто було і йому зробити крок, але я видихнула і відвела погляд у гору.

Маю зробити вигляд, що не розчарована, відсутністю поцілунка. Мені взагалі було байдуже.

Я відкинулася на ковдру, оминаючи місця де знаходилася наша їжа, розляглася зігнувши ноги у колінах. Юбка задерлася просто недалеко від його очей, але я не впенена, чи зробила це навмисно, та змінювати нічого не стала.

Нехай страждає.

Курт поглянув на мить на мої голі коліна та бедра, а потім різко піднявся на ноги. І почав роздягатися.

Скинув свою курточку, футболку, скинув конверси та зупинився на джинсах, коли я підвелася на локтях та зацікавлено підняла на нього погляд.

– Хочу трошки освіжитися, повітря задушливе.

А потім зняв і їх, залишившись лише у чорних боксерах і босими ногами пішов до озера, повернувшись до мене підкаченою спиною, всіяною родимками та накаченим задом, від якого мої коліна притиснулися один до одного тільки сильніше.

Тепер облизувалася вже я.

Він підійшов блище до озера. І почав поступово заходити у воду доки вона не дійшла його плечей, а потім різко розвернувся і почав плавати на спині.

Він плавав недалеко від місця де ми сиділи, тому я бачила його чудово. Богине, у мене перехопило подих, від побаченого. Я просто чудово бачила його голе тіло, яке було під тоненьким шаром прозорої води. Його шкіра сяяла від сонцем, і він… Богине, а повітря все ж таки задушливе, навіть дуже.

– Не хочеш зі мною?

З тобою хоч у маріанську впадину, тільки попроси. Але у моїй голові за мить промайнула згадка про білизну яку я сьогодні одягла. Дуже рада, що сьогодні вона все ж таки була на мені, хоча..

Якби не було, але по перше ця білизна була майже повністю прозора і біла, у воді її і помітно не буде. Бути у такому спокусливому вбранні, поруч із Куртом-Мать-Його-Гроу, це майже заповітне бажання, але сьогодні я дала собі обіцянку. Не намагатися надто відверто спокушувати Курта, вести себе максимально так, наче я не була закохана у нього весь підлітковий вік.

А купатися з ним у прозорій білизні наврядчи потрапляє під критерій цнотливості. Навіть якшо із закритими очима про це думати.

– Якщо проблема у купальнику – можеш одягнути на верх мою футболку.

Ти ж мій рятівник. Я вже майже обрала забути про обіцянку. Я підяналася на ноги та знайшла його футболку яку він кинув на кошик, де була раніше їжа. Чорна фотболка, яка пахне Куртом. Що може бути краще.

Я скинула його шкірянку, під якою вже майже розтеклася як морозиво, та почала розв’язувати корсетну частину зі спини. Коли майже скинула його, поглянула у сторону хлопця. Він повернувся у воді до мене спиною і навіть не намагався поглянути на мене.

Я швидко накинула його чорну футболку, звісно вона не прикривала бедра, але цього було досить, щоб не взадаватися повністю оголеною. Зав’язуючи волосся і високу гульку, а підійшла до берега.

Дуже добре, що я не зробила сильний макіяж, скоріше за все він би не пережив води. Мої ноги доторкнулися до води і Курт повернувся у мою сторону, йдучи до мене на зустріч.

– Маю попередити, я плаваю досить погано, у басейн залажу тільки із надувним колом, – я сміялась, доходячи у його сторону, майже по груди занурившись у воду.

Він підійшов достатньо близько, взяв мої руки і повів дальше у глибину, майже по горло.

– Це чудово, бо я вмію плавати лише спині і то буває може занести, – я голосно росміялася, коли почула ці слова від нього.

У його очах пригали вогники, а посмішка розповзлася на все обличчя. Якщо ми обоє помремо у цьому озері, то це не моя провина я сказала про це перша.

Вода була тепла, нагріта під сонцем, церез задушливе повітря дихати і справді давалося не легко, але це було супер. Я рідко плавала у природних водоймах і досить рідко заходила глибше талії.

– Вмієш на спині плавати? – Курт поглянув на мене, коли вода сягала мені майже по шию, а йому доходила до плеча.

– Наче б то так, – я міцно тримала його за руку під водою. Це був цілковито ніжний дотик, його пальці ніжно стискали мої, а великий рисував маленькі кружечки, ніжно поглажуючи.

Курт тримаючи мене за руку відійшов трохи далі, та ліг на воду спиною, його тіло знов убуло повністю видно, я бачила ту хтиву смужку волосся на його животі, що йшла просто під боксери, і швидко перевела погляд на його обличчя.

Волосся вже було мокре, деякі прядки покривали його лоб, а дрібні каплі описали все його обличчя. Хотілося провести по ньому пальцями, щоб прибрати ці крапельки. Очі були закриті, але він виглядав просто неймовірно задоволеним у цей момент.

Я намагаючись не думати що намочу волосся і зітру макіяж обережно лягла на воду, намагаючись не віддалятися від Курта.

О так, я дуже давно не плавала.

Мої очі піднялися і тепер ми дивилися на небо, густо обрамлене листям дерев. Сонце обпікало шкіру, а озеро ніжно пестило шкіру, малесенькими хвильками.

Я відчула як до моєї руки знову доторкнулися пальці Курта. Мені і справді подобалося, відчувати їх. Наші пальці переплилися і ми просто мовчки насолоджувалися тишею.

Це була приємна тиша, яка супроводжувалась шелестом листя та вискої трави, тихими хвильками та колвання наших тіл на них. Вода повністю намочила моє волосся, але я вже не думала про це. Я давно не відчувала стільки спокою.

Куртова голова трохи нахилилася правіше і я зрозуміла, що зараз він дивиться просто на мене. Я заплющила очі відучваючи як сонце обпікає обличчя, а потім обережно повернкла голову у цого сторону. Його сіро-голубі очі, дивилися просто у мої. Я відчувала себе героїнею якогось супер романтичного фільму. По моєму тілу побідли мурахи і я не думала, що це через прохолодну воду, яка залишалася на глибині.

– Ти дуже гарна.

Він промовив це так тихо. Але у мене перехопило подих, я так часто чула ці слова від будь-кого. Але завжди мріяла, щоб це сказав саме він. Саме Курт. І маю зголосити, що жодна моя мрія не була такою романтичною, ніж те що відбувається просто зараз.

По моїй шкірі знову пробігли мурашки і я точно знала, що це не через воду. Мені здавалося, що Курт підпливав до мене блище, можливо це його рука підтягнула мене блище, або підступні хвилі, але у мене перехопило подих.

Він повільно став на ноги, переводячи на них і мене. Я трималася за його передпліччя і відчувала наскільки воно міцне. Опинившись на ногах, я все ще була досить глибоко у воді, вода доходила вище моїх клчюць, але зріст Курта був таким, що він навіть стоячи на глибшій відстані все ще не занурився і по плечі.

Ми не зводили один з одного погляд. Одну руку він підняв та повільно наблизив до мого обличчя. Маленька волога прядка вибилася із мого пучка і він ніжно доторкаючись до мого обличчя завів її за моє вухо. Пальці ніжно спустилися нижче, повільно доторкаючись до моєї шиї, спускаючись по ній нижче. Мурахи по моїй шкірі забігали швидше. Подих перехопило, хоч я і знала, що на подвір’ї дуже душно, скільки я б зараз не вдихала повітря – мені б точно було завжди мало.

Його очі потемніли, стаючи сірішими. Вони слідкували за пальцями які продовжували тоненькими лініями ковзати по моїй шиї. Я не помітила, коли моя шиялегко відхилиласяу бік, відкриваючи йому більше.

Коли пальці однієї руки почали доторкатися моєї ключиці і трошки нижче під нею, просто де починалася його футболка, а інша спустилася на спину і підтягнула мене трохи блище, я відчувала, що вже починала задихатися, а мої груди підіймалися з кожним разом все швидше.

– Ти дуже гарна, Амаліє.

Цого губи сказали це приблизно у декількох міліметрів від мої губ. Я відчувала його дихання на них. Хоч він і здавався спокійним, але дихав він так само, які я – не спокійно і постійно збивався із ритму.

Я була дуже близько до нього, тому не стримавшись, перекинула руки йому на плечі, доторкаючись пальцями до його волосся. Щойно Курт відчув це, по його тілу ніби пройшов струм, різко відкидаючи підборіддя до гори, із рота вирвався черговий гучний видих. Його груди терлися об мої, з кожним цим рухом, я починала потребувати фізично знаходитися, до нього ближче.

Це було потребою. Він відчував щось схоже, тому що його рука, на моїй спині – перемістилася на мою поясницю та притиснула мене сильніше, а рука на моїй шиї м’яко стиснула мій затилок, притискаючи ще блище до його обличчя.

Наші ноги терлися, і у воді, він трохи припідняв мене, так, що я стала вище, майже доходячи його зросту. Мої ноги, шукаючи опору, обкрутилися вокруг його стегон.

Щойно я доторкнулася своїм тілом до його боксерів – Курт через стиснуті зуби тихо прогарчав. Моя серцевина була притиснута його члена. Я ледь не застогнала у голос, щойно відчула який він зараз.

Тільки трохи я порухалася на його стегнах сильніше, як його рука зі спини перемістилася просто на мою дупу і міцно стинула її.

– А ти любиш мене дражнити, чи не так?

Він сказав це дихаючи ніби дикий звір, просто у мої губи. Я відчувала, як вони труться об мої. Він поглянув на мене із певною злістю, своїм хтивим поглядом. Я лише облизала губи і коротко поглянувши на них, промовила:

– Люблю…

У цей же момент Курт зірвався і йго губи накрили мої у жорсткому глибокому поцілунку. Які ж самачні його губи, я перекинула руки сильніше і нахилила голову так, щоб його язик мав доступ до мого рота все більше.

Він володарував моїм язиком, облизував і кусав мене за губи. Я задихалася у цьому поцілуку. Наші рухи ставали все дикішими, ми терлися тілами немов вперше відчували щось подібне. Немов це було найважливіше у всьому блядсьому світі.

Я проводила руками по його голому тілу, по його грудям, по животу, по смужці волосся. Курт задихався кожен раз, коли моя рука спускалася нижче. Я задихалася від його рук, які були вже мабуть всюди.

Його пальці просунулисяміж нами, лягли просто на мої трусики. Легко натискаючи він одразу знайшов мій клітор, круговими рухами проводячи по ньому великим пальцем. Я відірвалась від його губ, відчуваючи, що зараз помру, якщо це продовжиться або зупиниться.

Його губи притиснулися до моєї шиї, легко прикусуючи, а потім ніжно цілуючи. Я втрачала розум просто у цей же момент.

Моя рука пройшла вниз по його тілу, задіваючи у низу преса смужку короткого волосся, і спустилася нижче. Стиснувши голівку члену у долоні. Курт ледь чутно простогнав мені у шию, а потім його губи спустилися нижче, просто на мою ключицю.

Він прикусив її сильніше, а його язик так повільно облизав те місце, що я вже не могла відчувати у цьому світі на стільки яскраво. Я відчула як його руки спустилися на мої стегна, притискаючи мене блище до себе, а потім вКурт не перестаючи облизувати мою шию почав рухатися у напрямку берега.

Я не зважала на це лише сильніше притиснувшись до нього. Різкий холодний вітер обдав по нашій вологій шкірі. Мурахи які не зупинялися знову почали активно бігати по моєму тілу.

Одна із мої долонь перемістилася на обличчя Курта, піднімаючи його від моєї шиї, та повертаючи до моїх губ. На мить ми поглянули один на одного.

Його сірі очі були туманними, неначе дим полонив його розум, губи червоні від моїх поцілунків та помади, дихання збите, а вся шкіра, як і волосся у каплях води. Я завжди вважала, що Курт до блядства гарний, але зараз. Це здавалося, просто неймовірним.

Я не знала як виглядала сама, мріяла, щоб він бачив мене так само як я його. Моя долоня сильніше спрямуваал його обличчя блище до моїх губ. Він ні на секунду не був повільним. Його губижорстко накрили мої, а руки міцно стискали мої стегна, які виглядали під футболкою.

Я не відчуала коли ми опинилися вже на березі, але відчула як моя спина доторкнулася до ковдтри, яку раніше він обережно вистелив для їжі. Цікаво, вона вже під нами, чи є шанс що вона врятується під нашими тілами? А базагалі байдуже.

Курт був просто надімною, просто між моїх ніг. Його руки перемістилися під футболку, підіймаючи її вище ніж вона була вже зараз. Але коли дійшла до кордону із моїм білим бютгалтером, він розірвав поцілунок і обреежно подивися на мене.

Я не мала нічого проти, тому легко і швидко кивнула йому, абажаючи як можна швидше повернутися до поцілунку. Він підняв і обережно стягнув її через мою голову.

Я відкинулася на ковдрі, залишивсь перед ним у одній білизні, просто як він зараз. Його очі бігали по всьому моєму тілу. Його руки тримали мене за талію, повільно поглажуючи її, а потім одна піднялася до моїх грудей, обернених у майже прозорий білий бюстгалер. Його беликий палець круговим рухом пройшовся по моєму соску, який горошинкою піднімався на бюстгалтері.

Куртове обличчя повільно нахилилося до мого живота. Я затримала дихання, відчуваючи, як він крихітними поцілунками почав доторкатися до мого живота.

Мої руки торкалися його тіла, я дивилася на його плчі, які здіймалися над моїм тілом і щось не людське пробуджувалося у мені до нього. Я знову повернула його обличчя до себе, я була готова благати його щоб він поцілував мене, але навіть не довелося.

Він вкусив мене за губу, коли мої стегна припіднялися і зарухалися на його членові. Він впирався просто у мене під двома шарами нашої нижньої білизни. Мене починало трусити від бажання. Ми терлися один об одного і від кожного доторку до мого клітора, я була готова кричати.

Я не хотіла лежати, коли скільки всього відбувалося. Піднявшись, я не припиняла доторкатися до нього всим тілом і не придумала інчого краще ніж сісти на його ноги, таким чином притискаючись сильніше до його члену і маючи більше можливості рухатися.

Ми прискорювалися все швидше і швидше, хрипко стогнучи він цілував мої губи.

Я так хотіла відчути його. Мені так потрібно було, що це бажання вирвалося із мене ледь чутним шепотом.

– Більше… будь ласка

Я відчула як він посміхнувся через поцілунок.А потім здавленим щшепотом, як і я, важко відповів:

– Я ж говорив, що все має відбуватися поступово… – він знову припав до мїх губ, але лише на мить, щоб потім продовжити: Я не брав перезерватив.

Мою душу і тіло пройняло жалем, я відчула ніби мене зрадили. Не маючи сили відповісти я лише вкусила його за плече. Він хрипко засміявся, а його пальці швидко перемістилися до місця де ми не могли перипинити тертися, та накрили мій клітор.

Мій стан швидко погіршився, я відчувала, як моя голова закипає, а стегна стискаються все сильніше вокруг Курта. Він рухався швидко, не змінюючи темп, я почала швидко хапати повітря гцбами піднімаючи обличчя до неба. Його губи знову припали до моєї шиї, а я почала стогнати під його пальцями, а врешті, моє тіло затремтіло і я відчула як вся обмякла у його обіймах.

Моя голова впада на його плече, руки обвисли, я дихала важко, і не мала навіть сили щоб кліпнути.

Приблизно через секунду, можливо, дві або двадцять, у небі блимнула блискавка, а на наші тіла полилися холодні каплі дощу. 

© Катерина ,
книга «Вибір без мого життя».
Коментарі