Від автора
📌Доброго дня, шановні читачі!
Перед тим, як зануритися у процес читання, дозвольте мені наголосити на важливому аспекті: у цьому розділі ви матимете можливість згадати будь-якого українського митця з платформи, чиє інтерв'ю ви бажаєте переглянути тут. Крім цього, я завжди відкрита в особистих повідомленнях до нових пропозицій, запитань для авторів, які візьмуть участь в проєкті.
Мої гості - це обрані перли Surgebook. Із захопленням проведу бесіду з ними!
Головною метою цього проекту є відзначити, що ці митці володіють неймовірним талантом та заслуговують нашої уваги.
З найкращими побажаннями,
Diana May
P.s. Приємного читання! ✨
Перед тим, як зануритися у процес читання, дозвольте мені наголосити на важливому аспекті: у цьому розділі ви матимете можливість згадати будь-якого українського митця з платформи, чиє інтерв'ю ви бажаєте переглянути тут. Крім цього, я завжди відкрита в особистих повідомленнях до нових пропозицій, запитань для авторів, які візьмуть участь в проєкті.
Мої гості - це обрані перли Surgebook. Із захопленням проведу бесіду з ними!
Головною метою цього проекту є відзначити, що ці митці володіють неймовірним талантом та заслуговують нашої уваги.
З найкращими побажаннями,
Diana May
P.s. Приємного читання! ✨
Коментарі
Упорядкувати
- За популярністю
- Спочатку нові
- По порядку
Показати всі коментарі
(5)
Від автора
Дуже зацікавила, вже біжу читати
Відповісти
2018-05-21 13:13:56
1
Від автора
Та не вже!
Відповісти
2018-05-31 10:36:04
1
Від автора
Вав.круто і цікаво👍👍👍
Відповісти
2020-10-31 18:37:56
2