Ісекай
З новим ім'ям у нове життя
Перший іспит
Частина команди
Перший контакт
Найкращий стрілець
Таланти і здібності
Весь час був  у тіні
Фарби згущуються
Зіткнення
Реабілітація
Турнір
Вивільнення
Турнір
Початок цього дня був далеко не звичайним. Ранкову тишу перебивав галас міста, яке активно готувалося до турніру. На ринковій площі з'являлося все більше і більше торгівців з інших міст, відповідно й асортимент, який вони пропонували, був майже необмежений. Подейкують, що у "правильних"людей можна було навіть знайти заморські товари. Щоправда, спосіб їх отримання краще ніколи не уточнювати. Так безпечніше для всіх.

Жоден турнір не проводиться без арени, якої у Йошинорі не було. Він ніколи не брав участі у жеребкуванні з особистих обставин, але цього разу його надоумив Ізао. Мало було усім на нараді здивуватися від участі  Йошинорі у жеребкуванні, так він іще й переміг у ньому. Теоретично, Йошинорі міг віддати наказ на будівництво арени іще давно, раніше появи Мамору. Але постійні справи, та занадто добра душа не дозволяли йому примусити будівельників зупинити роботу над новими домівками та взятися за арену. 

Але це не значить, що Йошинорі не подобалася арена. Ясна річ, її наявність необхідна для подібних заходів, але як вона послужить потім ? Насправді варта міста давно просила щось на кшталт полігону для тренувань. Щось таке саме як  "школа" Ізао, але набагато більше.

Отже, за місяць арена була оперативно побудована не без допомоги Мамору і компанії. Ізао відправив їх на лісосічні роботи без інструментів. За його планом, це мало стати практикою над використанням захисних та наступаючих технік ВЕ. В результаті це стало справжнім поєднанням приємного із корисним й суттєво прискорило процес будівництва. Також було виготовлено інвентар для змагань: мішені, кам'яні плити та стрижні із каміноса.

Самі змагання проходять у 4 етапи. У кожну команду обирається 6 найвидатніших бійців клану. 

Під час першого етапу по двоє осіб з кожної команди роблять по 3 постріли із лука. Для ускладнення, поруч завжди знаходиться спеціальна людина, яка створює потоки вітру для змінення траєкторії стріл. 

Для другого етапу обираються інші двоє, які мають зруйнувати певну плиту із ряду п'ятьох плит. Суддя каже яка плита за номером має бути зруйнована, і за кожну плиту на команду нараховуються бали. Фактично лише першу плиту можна розбити із дотиком, усіх наступних торкатися не можна. Після цього етапу набрані бали втрачають свою цінність, адже серед двох команд переможе лише одна.

Нарешті, третій етап вимагає наситити стрижень із каміноса своєю ВЕ допоки він не змінить колір на білий. Для цього етапу обирається одна людина. 

До четвертого етапу може і не дійти, але якщо у третьому етапі буде нічия, то двоє учасників сходяться у бою із випадковими умовами, які вигадуються до змагання.

Окрім слави переможець отримує монету із прорізом у центрі, для виготовлення якої використовується той самий  перенавантажений метал із третього етапу. Річ у тому, що після подібних дій метал наче "прив'язується" до особи. У цьому світі не заведено змінювати свою зброю та обладунки, бо впродовж усього життя і користування вони "поєднуються" зі своїм володарем, і більше не відгукуються нікому іншому. Тому якщо справжній володар монети спрямує свою ВЕ до неї, вона почне сяяти. 

Програвший натомість отримує лише необроблений куб каміноса. Він має стати мотивацією для самовдосконалення та постійним нагадуванням, що лише кропіткою працею можна досягнути результату.

Цього разу на змагання приїхало 3 команди військових кланів 1 торгівельного та одна від землеробного клану. Для останніх двох такі змагання ніколи не закінчуються добре, але вони у жодному випадку не втратять нагоди показати себе.

[Тим часом у наметі 6ї команди]

- Як твої рани ? /Рюу

- Не хвилюйся, руки не відваляться. 

- Ти просто все ще носиш бинти . . . Все точно загоїлося ? / Рьота

- Лікарям так легше, я казав їм що все добре, але вони наполягають щоб я носив їх іще деякий час.

- Та не хвилюйтеся, команда сама обирає кого на який раунд виставити, головне не повторюватися. До тебе черга може навіть не дійти. /Тетсуя

- Але ж не можу я отримати нагороду нічого не зробивши ? Це було б не чесно.

- Між такими влаштовують змагання із випадковими правилами, так само якби обидві останні команди мали рівну кількість балів. / Седзо

- Отже, останній шанс для безкорисних . . . зрозуміло.

Галас поза наметом ставав все гучніше і гучніше. Голови кланів вже привітали публіку та зайняли свої місця.

До намету зайшов Ізао щоби попередити про початок першого етапу.

- Усі готові ? 

- Авжеж. / Усі

- Добре. Я багато разів це повторюю, і повторю це іще раз. Проаналізуйте ситуацію, зосередьтеся і перемагайте. Я в вас вірю. 

Вони покинули намет і вийшли на арену, де вже були підготовані мішені для першого етапу. Публіка тепло зустрічала усі команди поки дехто робив ставки.

Суддею цього турніру обрали відомого воїна який служив самому сьогуну, Хірано Такахаши. Він оголосив початок першого етапу та перегорнув пісочний годинник на 2 хвилини, щоби команди обрали людей.

- Тетсуя, ідеш зараз. Седзо, зможеш одразу скопіювати його техніку? / Рюу

- Я ніколи так швидко не робив, але спробую. 

- Розраховую на вас. Ми доведемо усім чого варті ! 

Усі на позиціях. Офіцер бойового клану створює вітер, від якого у деяких глядачів позлітали капелюхи.

Перший постріл. Другий. Третій. 

Клан списа - 4. Меча - 3. Лука - 6. Землеробний - 1. Торгівельний - 2. Команда Йошинорі - 5.

Седзо не влучив першого разу, але потім адаптувався до техніки Тетсуї та зустрічного вітру.  

За результатами першого етапу землеробний та торгівельний клани вибувають. Під супровід образливих вигуків своїх суперників вони покидають арену. Втім, для їх кланів більш важливим є ярмарок та продаж власних товарів.

Команди розходяться по своїх наметах, де Тетсуя із Седзо купалися у моменті слави. Тим часом арену підготовлюють до наступного етапу. 

Тим часом у високопосадового контингенту

- Гарних юнаків ти знайшов, Йошинорі. Та не думай що успіх триватиме вічно, хе-хе. 

Голова стрілецького клану, Даічі Шинобу завжди славився добрим гумором та жагою до змагань. Він був наймолодшим із присутніх, але йому виказували не менше поваги ніж іншим. Дехто навіть жартома називає їх із Йошинорі братами, через їхню доброту та щирість.

- Нічого, нічого,  мої хлопці почали тренуватися іще від кінця минулого турніру, я вам обіцяю, вони цього разу переможуть.

Голова списового клану, Акіхіро Сакурагава, азартна людина, йому дуже подобаються такі змагання, тому він завжди тримає своїх фаворитів підготовленими та часто сам займається їх тренуваннями.

У іншому куті голови торгівельних та землеробного клану обговорювали чергові постачання та ціни. Навіть не звертаючи уваги на змагання.

Між цих нудних розмов, та любителів спортивних змагань своє місце посідав голова клану Меча, Бішамон Асаї. Найпохмуріший з усіх присутніх. Хоч він і не давав жодних коментарів, але всередині він бажав, щоб його клан переміг за будь-якої ціни.  Так само як під час давньої війни із демонами. Але окрім кланової перемоги, він також хотів особистої, над Йошинорі.

На другий раунд виходять Рьота із Рюу. Кен та Мамору лишаються на лаві запасних. Від інших команд вийшли кріпкі шафи під 2 метри на зріст.

Суддя називає плити:

- Друга.

Усі зламали.

- Третя.

Стрілецький клан розбив 4 ту.

- Перша.

Плити синхронно розлетілися  вщент, а вболівальники напружилися. Іще дві плити лишається, а першої вже немає.

- П'ята.

Клану списа та стрілецькому клану не вдалося зламати плити, а решті ледве вдалося.

Суддя оголошує останній удар. Серед інших команд лише клану меча вдалося зламати свої плити. Черга дійшла до команди Йошинорі. 

Рюу вже суттєво втомився від таких прицільних ударів, це далеко не те, чому він приділяв багато уваги на тренуваннях, але й Кена зараз виставити він не міг. Він зібрався із думками, стиснув кулак і зробив свій удар, який хвилею вийшов поза плитою, лишивши її неушкодженою.

- Трясця . . . / Буркнув собі під ніс Рюу

Аби удар пройшов трішки раніше, то плита би зламалася.

Тепер все залежало від  Рьоти, або клан списа вийде у фінал або вони.

- Пане суддя / Почав Рьота/, у правилах не зазначено якою технікою мають виконуватися удари, це так ? 

- Наче ти звичайною зможеш ! Не тягни час ! / Почулося із трибун опонентів 
Одним лише жестом руки суддя наказав трибунам стихнути, аби усі могли чути його голос.

- Це вірно, учасники можуть використовувати будь-яку техніку, допоки вони не заходять за межу для удару. А тепер роби свій удар.

- Дякую, пане суддя.

Усі до нього ставали у звичайну стійку для рукопашної бійки і з неї робили свої удари, стискаючи своє ВЕ на початку, та звільняючи його на місці плити, але у Рьоти був свій план. 

Він вирішив повторити техніку "невидимого удару", про яку він дізнався із старої книги бойових мистецтв, яку йому колись подарував Ізао сенсей.

Рьота почав із кругового руху руками проти годинникової стрілки, концентруючи таким чином свою ВЕ у маленькій точці. Наступним рухом він стрімко виставив одну ногу уперед, вивільняючи рештки енергії та надаючи удару швидкості,  і випустив свій удар відкритою долонею.

На відміну від удару Рюу, після цього не лишилося ніякої ударної хвилі, навіть пил не піднявся. Клан списа вже був готовий радіти, а мечники вигадували як зараз будуть глузувати з невдахи. 

Суддя Хірано наблизився щоб перевірити плиту.

- Таку техніку не часто можна побачити, але правильне її виконання -- іще складніше. Твій удар розколов плиту маленькою тріщиною, і саме воно просуває вас у фінальний третій раунд. 

Трибуни зайнялися оваціями, а Рьота, як і його команда, із полегшенням видохнув. Він поступився силою заради точності і цього опинилося достатньо. Разом з Рюу вони із задоволенням покидають арену перед третім етапом, де їх команда буде битися за перемогу із кланом меча.

Початок для клану меча був поганий. Можна сказати, їм пощастило, що торгівельний та землеробні клани були менш влучними, але на це й був розрахунок. Вони ретельно досліджували своїх опонентів і чітко знали хто і де може поступитися. Лише єдина річ ніяк не вписувалася у їх точний розрахунок -- клан Йошинорі та його команда. Він ніколи не брав участі у таких турнірах, він не розповсюджувався про своїх чемпіонів, через що інші підозрювали відсутність таких. А тепер Йошинорі виставляє на турнір подаючих надії юнаків, яких ніхто не знає.

На арену виходять Кен від команди Йошинорі та Ден Асаї від клану меча. За наказом судді їм обом видають стрижні каміноса і за його ж командою починається фінальне змагання.

Обидва опоненти прикладають свій максимум зусиль аби бути першим. Кена переповнює лють і саме з її допомогою він скеровує усі свої сили у стрижень. В певний момент він відчуває, ніби його серце пропускає пару ударів, а потім його хтось б'є палкою по потилиці. В очах темніє, але не можна зупинятися, не можна підводити свою команду. Рюу довірив цей етап саме Кену, бо останній може за короткий проміжок часу видати максимальний заряд ВЕ. Це є  його основною тактикою бою, вкласти все у один рішаючий удар. Ізао довелося сильно постаратися, аби начвити Кена саме шукати потрібний момент, а не видавати свій максимум на початку.

Буквально 3/4 частини стрижня побілшало у руках Кена, але у Дена не вистачало лише декількох сантиметрів до кінця.

* Ось він, той самий момент ! 

У центрі арени водночас спалахнуло два яскравих вогника, їх стрижні були повністю насичені.

Публіка затихла перед очікуванням результату, але не нащадок великого, та головного клану меча Ден Асаї.

- Щож, ти добре старався, але я був швидше. Ну не хвилюйся, іще років десять, і може дотягнеш до мого рівня.

- З якого б це ?! Ми, взагалі-то  одночасно закінчили !

- Знай своє місце, плебею. Пане суддя, будь ласка, скажіть ви йому хто був перший.

Пану Хірано хотілося б поставити цього зверхнього павліна на місце, але це обернулося би клановими розборками і додало би нових проблем сьогуну, а цього точно нікому не хочеться.

- Ви обидва впоралися із завданням, при тому закінчивши водночас, як це і зазначив ваш опонент.  Сподіваюсь, вам вистачить розсудливості не ставити під сумнів мої очі. За результатами третього етапу переможця не було виявлено, отже, я оголошую четвертий та вирішальний етап турніру -- двобій між представниками команд !

 












© Данило Тимошенко,
книга «Стати самураєм у новому світі».
Вивільнення
Коментарі