Перші чорні серед нас
Привид міста 
Всі дороги ведуть в
Справді швидка допомога
Пекельна поїздка
Початок дослідження
Дах почав рух
Бої мутантів
Переїзд
Освоєння нового місця
Напад на бездушних
Напад клубу "Страус"
Церква мутантів
Поїздка по припаси
Пора на обстеження
Кінець зими
Розвиток нового міста
Чемпіонат на звання найсильнішого
Знищення жуків
Бої мутантів
ВСТАВАЙ! ВСТАВААЙ! ВСТАВАЙ!

(Багато голосів)

Що за хрінь?

(Макс замітив що з його торсу зняли весь одяг і лишили в одних штанах з взуттям)

Бийся!Бийся!Бийся!

(Народ , які мають чорні плями по всьому тілі)

Ну прекрасно , фанатики.

(Макс тихо попід себе оглядаючи приміщення)


Макс зрозумів , що це шкільний спортзал , але сильно відрізнявся від того , що був у школі , де він проводив експеременти. Його швабрами випихнули на невелику арену. Навпроти нього було ще 4 невеликих кліток , де могли ховатись , як і люди так і монстри. Йому кинули під ноги кусок скла з намотаним одним кінцем ізолентою. Такий собі ніж на мінімалках. Хрінь повна , але якось треба викричуватись. Спочатку до мене через невелику сітку заліз , який незрозумілий фанатик з повністю чорною головою. Очі в нього світились червоним. Хоча в більшості монстрів вони були просто білі. Це дивно , але може він під речовинами. Я встав у позу для бою на ножах. Той фанатик мав при собі швабру на кінцях яких були два ножі прив'язаних. Банально , що померти можна , але близько важко буде підійти. Той псих почав наче списом пробувати мене пробити , але він забуває , що я не з його стада і те що в нього швабра. Я взявся за швабру там , де прив'язувались ножі і потягнувши її вдарив психа ногою. Той одразу швидко стрибнув і став на ноги. А я цього і чекав , щоб одразу перерізати горлянку. Так і сталось. Мене почали називати Ейсом. Тепер я зрозумів хто це всі такі. Не фанатики. А гравці Кс:го. Ті дуже токсичні гравці. Діти не розумні. Все зрозуміло. Але не думаю , що вони б додумались , до того щоб з швабри зробити таку зброю. Добре , що я в дитинстві на палках бився , як рицар чи монарх китайський. Потім відкрили ще одну клітку , а труп закрили і закинули в найбільшу клітку , де з явним хрустом почали їсти труп. З другої клітки вийшло щось подібне до пса. Але сильно відрізнялось від нього. З панцерем з пластин , три пари очей , шість лап по чотири кігті і по двоє суглобів у кінцівках. Паща відкривалась , як у змій. Хвоста не було , але от слину всі остерігались. Я теж почав її остерігатись. Деякі з токсичних малих виліз на огорожу і хотів вдарити мене ногою. Я схопив його кинув поперед монстра і вбив. Тіло відкинув монстру. Монстр став на труп і почав на мене гарчати. Я відійшов на певну відстань і той почав їсти тепле тіло. Всі обурюватись і хотіли з саморобного лука вбити монстра. Я витягнув одного ножа і кинув у живота того хто стріляв. А я надіявся попасти в голову. Тоді той монстр заховався , але мене не атакував. Тоді вони випустили , якогось жука. Жук видно був не самим веселим. Одразу почав атакувати своїми гострими кінцівками. Став на самі сильні лапки і більшість панцира перелізло на живіт і жук сам змінився трохи у вигляді і статурі. Він змінив своє тіло , так щоб могти мене перемогти. Я не сильно довго думав Тому одразу почав крутити шваброю. А сам вдарив його ногою в панцир трохи зрушивши з місця і знайшовши невелику щелину вдарив туди шваброю з ножами. Жук не показав жодної емоції. Лише зламав ручку швабри , а саму не витягував. А мене теж вдарив ногою. Мене таки добре відкинуло. Мені прийшлось трохи посидіти поки організм зможе оцінити ситуацію. Я ледве встав завдяки палиці , що лишилась. Прийшлось , щось вигадувати , щоб перемогти. Коли жук замахнувся я відчув той ритм , який відчув при першій зустрічі того монстра , що заліз в університет і з тим мутантом з людей. Я вдарив його у суглоби в лапках на яких стояв і той змінив свою форму назад більш подібну жуку. Я встиг витягнув частину швабри з лезами і помістити між пластинами поки ті не закрились. Витягнувши другого ножа з голови швабри я палицею почав вбивати в середину жука залишки від зброї. Але ритм ще був. І швидше всього не через жука , а від останнього монстра. Навіть той собако подібний сховався. 


Макса , щось надто довго немає.

(Колян)

Його ніде немає. Мені робиться не пособі від такого.

(Іра)

Ну тоді давай я з Миколою сходимо пошукаємо?

(Катя)

А я що тут робити буду?

(Іра поставивши руку на талію)

Я сам піду. Плюс треба визначити чи може Одін по запаху найти.

(Колян взяв мачете , яке встиг сам зробити з арматури)

Ну тоді давайте швидше , а ми щось приготуємо може.

(Іра)

Яка ти добра душа.

(Колян до Іри)

А я?

(Катя)

Ох я би сука сказав би в рифму , але ви як не як дівчатка. А ти теж хороша. По своєму.

(Коля взявши Одіна на плече і дає понюхати носки , які лишились від Макса. Одін трохи відійшовши від запаху почав показувати крилами куди потрібно повернути і йти)

Ну я тебе послухаю Одін.

(Коля починає повільно бігти)

Мутант! Мутант! Мутант!

(Діти знову кричать в унісон)

Ну злякайте мене.

(Макс з ножем в руці)


З останньої клітки вийшов Парковий Крокодил з людськими ногами і долонями.


А ви вмієте лякати.

(Макс трохи присівши)


Мутанту дають велику саморобну сокиру з циркулярної пили.


Да ну вас нахрін.

(Макс починає бігти на мутанта і поки той не підняв сокиру використав її як трамплін і схопився за кільце для баскетболу і заліз чим вище)

ЗЛІЗАЙ!

(Діти)

А хрін вам.

(Макс стрибає з кільця тільки за арену в сторону. Мутант одним ударом нищить огорожу і починає бігти за Максом усіх вбиваючи. Діти , то одразу розтупились і були готові допомогти мутанту , але тільки мутант замахнувся , як саморобну сокира впала за спиною разом з долонями. Макс одразу , як на таран вдарив мутанта плечем і той впав на сокиру. Серед дітей був високий чоловік в плащі і попід стелею вже літала досить велика пташка. Чоловік зняв плащ і кинув Максу . який вдягнув його і був готовий битись. 


За 3 хвилини до того...


Так Макс в цій школі?

(Колян до Одіна)

"Пташка покивала головою"

От до чого життя не готувало , то з пташкою розумні розмови вести.

(Колян забігає під градом стіл з простих гілок у школу)


До Колі підбігають різні діти і старші класи , але його простота і сильні удари виносили всіх. Не любив він якось себе показувати сильно крутим. Він надягнув плащ на повну і відправив Одіна ще раз знайти Макса. Той поки летів вбивав деяких дітей , які заважали і підлетів до одних дверей. До того моменту він витягнув мачете і зайшовши у спортзал побачив , як Макс сидить на кільці для баскетболу і стрибає з нього. Мутант , який пробігав був сильно повільним і злим , щоб замітити чужого. І Коля поки той замахувався сокирою пройшовся по не акуратним швам між руками і долонями і руки самі відпали.


А я вчасно.

(Коля заховав мачете)

Не те слово.

(Макс повністю надягнув плаща)

Ну все вам срака лошари.

(Діти , які і без того постійно були злі)

Голими руками?

(Макс)

Ну як хоч.

(Колян вдарив одного малого поки той пробував замахнутись) 

Ну це буде легко.

(Макс тримаючи за шию декількох малих , як щит)


Колян трохи посміявся і не церемонився з дітьми , бо і так сильно багато собі дозволили. Макс обережно трохи пританцьовуючи відкрив клітку з тим монстром , що був подібний до собаки. Якщо можна так сказати собака відносно радісно побачила Макса. Колян сказав Одіну забрати собаку до дівчат , щоб вилікували і приглянули. Одін швидко зрозумів команду і взявши собаку полетів. Поки той говорив до Одіна , то якийсь малий встиг вдарити його палкою між ноги. Колян став злішим і одним ударом зробив з дитини Волан де Морта. Макса це теж розлютило і він вже перестав гратись. Тільки такий токсичний пробував вдарити кулаком , як він його ловив і вивертав усю руку. Після моральної компенсації і наведення страху Макс знайшов і забрав усі свої речі. Після чого Макс з Коляном почали йти назад і в них завелась дивна розмова. 

Ти коли з тим Горо з мортал комбат згорівшим бився ти пам'ятаєш що було?

(Колян)

Ні. Наче голова на початку бою заболіла , а після того перестала. Ти ж знаєш , що після того буває. Мені пам'ять , як завжди відбило.

(Макс)

А я чогось бачив , як ти став наче скажений абориген.

(Колян)

Я розумію , що веду себе дико , але ж бляха не настільки.

(Макс)

Але абориген у пов'язці був набедреній.

(Колян)

Дякую за відповідь без запитання. Ти добряче мене знаєш Микола ти такий.

(Макс)

Я тільки не можу зрозуміти чому я це бачив.

(Коля)

Я маю здогад.

(Макс повністю серйозно)

Слухаю.

(Коля вже без жартів)

Кров. Все через їхню кров. Дівчата ще не вбивали їх. А ми , як мінімум по одному і могло бути таке , що невеликі каплі могли попасти на нас. Вони мають у крові щось таке , що пробуджує таке безумство. Я точно не зрозумів , бо мало часу і ресурсів для вивчення. Але це єдина зачіпка.

(Макс)

Зрозуміло. А як Одін так вийшов?

(Колян)

Я пробував змішати м'язи з різними речовинами і сумів вивести з м'язів певну субстанцію , яка служить певним мутагеном для всього. Але я ще всього не знаю. Це треба буде досліджувати.

(Макс)

Зрозуміло. Ти її десь заховав?

(Колян)

Так. В одній з парт хімічному кабінеті.

(Макс)

Там немає.

(Колян здивовано)

Твою мать.

(Макс так само здивовано)

© Євген Мазурок,
книга «Навала Чорних».
Коментарі