Перші чорні серед нас
Привид міста 
Всі дороги ведуть в
Справді швидка допомога
Пекельна поїздка
Початок дослідження
Дах почав рух
Бої мутантів
Переїзд
Освоєння нового місця
Напад на бездушних
Напад клубу "Страус"
Церква мутантів
Поїздка по припаси
Пора на обстеження
Кінець зими
Розвиток нового міста
Чемпіонат на звання найсильнішого
Знищення жуків
Дах почав рух

Сьогодні щось не спокійна ніч. Макс ще нічого не повідомив і не подзвонив. Надіюсь його дослідження позитвні більше. Ввечері я замітив , як багато людей в похожому одязі були неподалік і ховаючись пересувались. Добре що я з дівчатами підготувались і встигли перенести у автобус більшість потрібних речей , щоб тікати звідти. Ми сильні , але кількість всеодно має перевагу. 

Алло. Як дослідження?

(Колайдер)

А. Зараз гляну що там робиться з тим що досліджую на данний момент.

(Макасін проснувшись)

Ну?

(Коліандр)

Срака. Все хріново. Швидко їдьте сюди до мене.

(Макс замітив яйце птаха . яке в момент стало достатньо великим і відкрите)

Зрозуміли. Дівчата в автобус.

(Коліно до дівчат)

Що там?

(Іра знервовано)

Якщо не приїдемо не дізнаємось.

(Колян забирає останні речі і готує пастку для тих хто хотів напасти)

Я тоді за руль.

(Катя взявши ножа побігла до автобуса)

Ти теж іди до неї. А я тут все підготую швидко.

(Колян прикриває гараж)

Агов ти. Я тебе добре пам'ятаю. Це ти в той день вів автобус. 

(Один з тих хто напав на автобус)

Справді? А я тебе не запам'ятав.

(Колян з посмішкою потягнув за шнур)

А де твій друг , який був з нами у салоні?

(Нападників виходить все більше)

Він зараз займається наукою. А от те що він вивчає.

(Коля відкриває двері і звідти вибігає великий монстр , який в основному сидить на будинках)


Коля і Макс спіймали його і завдяки голко терапії змогли паралізувати його. А Колян потягнувши шнур витягнув усі голки. Коля одразу почав тікати , а монстр побачивши людей почав нападати і вбивати їх. Колян поспіхов забіг у автобус і той рушив закривши двері. Тільки автобус показався на дорозі , то інший автобус почав їхати за ними. І це замітили ті хто жили у школі неподалік де було надто багато людей. Автобус доїхав до місця знаходження Макса швидше ніж задумувалось. Колян з дівчатами одразу забігли всередину і помітили , як щось подібне до птаха їсть пошматованні куски тіла. Колян трохи злякався. Але помітив табличку і напис :"Я живий пташку не чіпай краще м'яса їй дай , щоб подружитись , а тими хто за вами їде я розберусь". На столі лежав більш менш звіжий кусок м'яса. Колян взяв його і підійшов достатньо близько до пташки. Вона відчула запах свіжого м'яса і підстрибнуло до Коляна. Він помалу годував пташку і гладив її. Пташка почала прижиматись до Колі і він прийняв її. Дозволив застрибнути на плече. Але вийшовши з темноти він замітив , яка пташка насправді. Розмір її був , як в орла , а може і більший , але на диво досить легка. Мала по 2 ока по сторонам , які слабо світились салатовим. Але з одного боку ока не було. Коля назвав птаха Одін. Сам птах мав різкі форми крил і тіла. Одразу було видно його 4 крила і два ряда зубів на дзьобові. Пір'я в нього було мале , але дуже густе. Сам він вів себе досить спокійно , але міг і стати агресивним. Колян чухав його потилицю і було видно , як вів отримував задововлення від таких ласок. Хвіст птаха був довгим і покритий гострим і твердим пір'ям. Інколи міг наставити хвоста , як скорпіон і вжалити когось , але чи мав він отруту чи ні невідомо. Колян замітив через вікно , як Макс з арбалетом чекав на другий автобус. Тоді він з дівчатами спокійно пройшлись по школі і замітили клас , де вся дошка розписана максовим почерком і цифрами. Колян сфотографував дошку і взяв зошит. Кожна сторінка була написанна дуже дивно. Оскільки дослідження були розкинуті і не була зрозуміла послідовність. 

Він як не як псих. Смішний і наший , але психопат.

(Колян закривши зошит пішов оглянути інші класи)

Тобі щось зрозуміло?

(Іра пробує прочитати максимально не розбірливий почерк Макса)

Як лікар , який не давав клятву заявляю. Цей почерк ґвалтує мої очі. 

(Катя протираючи очі)


Макс прицілився з арбалета і був готовий стріляти по тим хто вже їхав у іншому автобусі з трупом того монстра. Як виявилось вони вирішили під'їхати до своїх і допомогти. З 20 з чимось людей їх лишилось 6. Макс попав у водія і той в'їхав у будинок не подалік від Макса. Останній розлабився почав вертатись , але почув якесь важке дихання і наче хтось пробував вилізти з автобусу. Звідти вилізло двоє хлопців більш менш цілих на вид , але мертвих. Та чорна кров монстра зробила їх живими мерцями ціль яких вбити Макса. Також звідти виліз один напів обрізаний. Лише грудна клітка , голова і руки і теж повністю чорний. Рухались вони повільно , але коли бачили Макса скаженіли і бігли нападати. Макс витягнув міні катану і порізав їм важливі органи , але ті і так були мертві і їх це не брало. Обрізанний схопив Макса за ногу. Останній вдарив обрізанним по іншому такому зомбі і ще окремо відкинув від себе похожого зомбі. Тоді з важким ричанням з автобусу виліз останній. Він був дуже худим , але було видно . що цей мав розум. Він тримав 4 палиці в чотирьох руках. Ті палиці з однієї сторони мали довгі цвяхи. Той монстр не мав очей , але добре відчував де знаходиться Макс. Він наказав тим зомбі стати у коло якимось ричанням. Макс витягнув сокиру і  витягнув міні катану перед собою. В цей момент Колян бачив не Макса , а як якийсь абориген з перев'язаними очима і скаженною усмішкою повторює рухи Макса в абсолютно червоному просторі. Колян бачив те що сам не міг до кінця зрозуміти. Монстр почав нападати тими палицями , але Макс повністю з спокійним лицем відбивав кожну атаку міні катаною. Але монстр в момент викрутив свої руки так , що поки катана тримала більшу частину палиць , то та мала вдарити точно в голову. Але не дивлячись вгору він сокирою відрубав руку і відкинув у сторону. Монстра відкинули ногою у двох зомбі позаду , але Макс пригнувся і минув їх , а сокирою відрубав голови після чого вони впали. Головний монстр почав бігти замахнувшись зброєю і Макс кинув у нього обрізанного монстра. Той без задумів відкрив своє тіло і поглинув обрізаного. Тепер монстр мав ще дві руки і голову позаду. Макс прийняв знову свою бойову стійку і приготувався до бою. Колян помітив на диво спокійного Макса. Хоча під його маскою і окулярами відчувалось бажання вбити і хаос в голові. Наче в нього в голові поселився той абориген якого бачив Колян. Перед його очима не було монстра , а лише образ того аборигена. Він зібрався і затримав дихання почав тихо йти до монстра. Той не бачив його і не чув через вогонь від автобусу. Макс вігнав свою міні-катану у голову монстра і розкрутивши кинув його на землю і зламав шию викрутивши голову монстра і одразу відрубав сокирою. Через хвилину Макс почав бачити нормально і був у шоці що сталось з тими хто попав в аварію. Коли він вернувся в нього сильно боліла голова. Катя оглянула , але все було добре. Тоді Іра підійшла до Макса і обнявши раділа , що він цілий і живий. Потім Макс глянув у дзеркало і на мить помітив наче його очені закриті бинтами з намальованими очима , які були по всьому бинту. Тільки Макс моргнув , то все перед очима зникло. Проста галюцинація. Макс почав боятись , що у певний момент збожеволіє. Він починає думати , як з цим справитись і зупинити. Але хтось вдарив його ззаду по голові і почав кудись тягнути. Нажаль Коляна відволікла Іра , яка знайшла ще якісь записи Макса. Надіюсь не останні.

© Євген Мазурок,
книга «Навала Чорних».
Бої мутантів
Коментарі