Перші чорні серед нас
Привид міста 
Всі дороги ведуть в
Справді швидка допомога
Пекельна поїздка
Початок дослідження
Дах почав рух
Бої мутантів
Переїзд
Освоєння нового місця
Напад на бездушних
Напад клубу "Страус"
Церква мутантів
Поїздка по припаси
Пора на обстеження
Кінець зими
Розвиток нового міста
Чемпіонат на звання найсильнішого
Знищення жуків
Початок дослідження
Це рука монстра , який будівлі займає?

(Колян)

Да.

(Макс тримаючи достатньо велику руку)

Чому вона не гниє?

(Колян)

Вона стала , як мумія.

(Макс)

І що ти хочеш з цим робити?

(Колян тримаючи руку)

Ну кістки витягну і якщо зможеш оброби пальці і надягни на рукавицю. Хочу мати таку собі рукавицю кістяну.

(Макс знімаючи шкіру і м'язи)

Нащо тобі м'ясо і так далі?

(Колян)

Піду досліджу в якусь лікарню.

(Макс зібравшись)

Не вийде всі лікарні стали опорними пунктами для військових. Це офіційна інформація , але що там робиться насправді мені важко сказати.

(Колян)

Тоді прийдеться піти в школу і там чим є тим і досліджувати.

(Макс взяв лише міні катану і м'ясо монстра)

Як швидко ти зможеш дослідити цього монстра?

(Колян)

Можливо за два дні. Але якщо на 3 день не вернусь , то йди у школу в якій ми обоє були.

(Макс)

Добре тоді. Будемо чекати хороших новин.

(Колян)

Ти головне до того часу зроби мені рукавичку.

(Макс прикриває ворота в гараж)


Макс з невеликою сумкою пішов непомітно до тієї школи. Вона не було сильно далеко , але на всяк випадок треба бути обережним. Макс дійшов до школи і зробив те що так давно хотів. Вибив вікно у школі і помітив її. Після того , як він вибив вікно , то відчув сильний запах гнилі. Він одразу зрозумів , що в школі сталось. Затримавши дихання він зайшов на другий поверх і трохи перевів подих. Після чого спустився і відкрив усі вікна на першому поверсі , щоб провітрити приміщення. Але згадав дещо , що говорив його батько. Тому обережно переніс усі трупи в один клас де закрив вікна на глухо так само з дверима. А після того відкрив вже вікна повсюди. Запах ще був через застигшу кров. Але Макс включив собі музику і почав прибирати. Тільки через 3 години він зрозумів нащо прийшов у школу. І взявши ключа від кабінету хімії він спочатку розтягнув шкіру і почав дивитись через світловий мікроскоп , що там і до чого. Взявши книги з біології і хімії він почав проводити дослідження. Частину м'яса в кислоти , луги , солі , основи і тому подібне. Дещо підпалював і вивчав структуру шкіри. За перші 4 години Макс визначив , що шкіра при певній обробці перестає реагувати на вогонь і навіть горіти , але тоді шкіра може порватись від любого великого натягнення. Навіть якщо накласти пару таких , то всеодно рветься. Шкіри сильно багато не було , щоб ще щось дізнатись. Реакція на луги скажемо так не бажанна. М'ясо затверділо так , що не зламаєш. Але м'ясо з середини подає невеликі імпульси скорочення м'язів. Що дивно. В кислоті ще за перші пару секунд м'ясо зникло , але всю кислоту перетворило у щось нове. Точно не кислоту. Макс закрив це у пляшку і сховав на всяк випадок. У солях м'ясо розбухло і розвалюється наче м'ясо хорошої прожарки. У основах нічого не сталось. Ніяких змін. Макс взяв каплю тої чорної рідини і підніс під мікроскоп. Своїм ліхтариком він налаштовував світло і коли побачив структуру рідини , то сильно здивувався і почав гортати книжки з біології і анатомії. І найшов лише похоже до того , що побачив. В кабінет залетіла поранена пташка. Макс взяв у шприц тої рідини і зловивши пташку вколов у неї. Через півгодини пташка стала більшої і почороніла після чого стала наче мутант. Та рідина було щось подібне як яйцеклітини для розмноження. Але вони не могли самі розмножуватись був потрібен господар. І вони міняли того хто вколов це собі на певному рівні. Через певний час пташка знесла яйце. Нормальне для свого виду. Макс забрав яйце , а пташку лишив. Яйце виглядало нормально , але через 10 хвилин в темноті почало покриватись темними плямами , а через 10 хвилин на світлі стало біліти назад. Макс не міг передати свого жаху. Він почав писати на великих кількостях листків про свою гіпотезу , але кожен раз одна знищувалась і друга створювалась. Виглядало так наче він от от збожеволіє. Але він сідав перед тим яйцем і до нього знову верталась адекватність. Хоча страшно це так назвати. Він наче от от стане психом , але в мить він одразу ставав спокійним і йшов готувати собі їсти з того , що взяв у супермаркеті перед тим. Саме така здібність і лякала Коляна. Який вже збирався іти по Макса. Але ввечері це було небезпечно тому він просто зробив розвідку навколо і фіксував усе. Єдине , що його лякало це те , що кожен вечір у школі неподалік , де завжди були всякі дурні і не потрібні люди все більше класів були освітленні.

© Євген Мазурок,
книга «Навала Чорних».
Дах почав рух
Коментарі