(Макс шукає пляшку з рідким інкубатором монстрів)
Ніяк не можеш найти?
(Іра)
Ніяк. І це дуже погано.
(Макс розчаровано)
І що тепер робити ще місяць і зима.
(Катя зайшовши в клас)
Зараза ще й зима. Передай Коляну , що пора завантажуватись у автобус.
(Макс витирає усе , що написав на дошці і все що встиг зробити)
Навіщо?
(Іра здивовано)
Дурні не вміють користуватись зброєю , а тих що ми в школі знайшли сильним розумом не відрізнялись.
(Макс приготувавши сокиру і міні катану)
Гляньте який Рекс став веселий.
(Катя щось там робить сидячи)
Рекс?!
(Макс з Ірою не розуміючи)
Ну то ж Одін приніс якогось пса мутованого і от я його підлатала і він виявився дуже хорошим псом.
(Катя радісно грається з псом)
Хай буде з нами. Хоть якісь помічники.
(Макс взяв купу речей і несе у маршрутку)
Що це за коробка?
(Колян тримаючи велику і важку коробку)
Там всі мої знання і записи.
(Макс кладе ще один зошит)
Ти все записував?
(Катя і Іра в шоці)
Не все більшість записів ще з універу. Я вчився на інженера там багато того , що нам може допомогти. Хоча я би ще повернувся туди за додатковими матеріалами.
(Макс задумався)
Якщо що будемо розпалювати ними.
(Іра)
Не можна!
(Катя і Макс)
Це єдині записи і знання , які можуть пригодитись нам для самооборони.
(Катя розуміючи хід думок Макса)
І то правда.
(Макс)
Пішли вже нарешті.
(Колян взяв деякі коробки)
Може мені теж почати , щось записувати?
(Іра задумалась)
Пиши хронологію всіх з нас.
(Макс не задумуючись)
Добре.
(Іра радісно починає йти до автобуса)
Ти встиг роздрукувати всі потрібні креслення?
(Колян)
Майже. Але місце де ми зиму будемо жити можна буде друкувати , якщо що.
(Макс загрузивши все потрібне)
Почекай , то хто там йде?
(Колян дивиться на дорогу)
Це ті з школи , яких ми побили.
(Макс легенько оглянувши дорогу)
Ну в тебе і зір.
(Колян здивовано)
Не сильно ти і здивований. Тому сідай за руль і об'їздом фігач до мого сімейного будинку.
(Макс взявши сокиру з дуже довгим руків'ям)
Ти коли прийдеш чи приїдеш?
(Колян сів за руль завів мотор)
Подзвоню і скажу.
(Макс опустивши трохи маску з лиця на якій була посмішка)
Їдемо вже?
(Дівчата застрибнули у автобус)
Так. Маємо їхати до його дому робити там порядок.
(Колян дає газу і починає їхати у потрібне місце)
А Макс?
(Іра знервовано)
Він надто живучий. І не тоне і не помирає.
(Колян посміхаючись)
Давай краще я за руль.
(Катя випихуючи Коляна з водійського сидіння)
Лови.
(Макс перед повним рушієм автобусу кидає цвяхостріл Коляну)
Нащо?
(Колян зловивши)
Зроби собі приклад і буде тобі пістолет-пулемет.
(Макс трохи розминаючи ноги і руки перед бігом на небезпечних інтернет гоблінів)
Ну я ще гляну.
(Колян ховає нову зброю)
Наглі гобліни вже в більшості всі були покриті чорними плямами і бігли на Макса з новими мутантами. А Макс витягнув руків'я з сокири і розділив її на сокиру з коротким руків'ям і короткий меч без гарди. Першими на Макса побігли мутанти , які були дуже швидкі , але не достатньо , щоб їх не можна було замітити. Макс коротким мечем ранив таких мутантів і довго вони після того бігти не могли , бо завеликі втрати крові. Потім всі ті мали згрупувались і вирішили стріляти з луків. Макс підбіг до трупа і прикриваючись ним почав бігти на тих лучників прикриваючись трупом. Катя вела автобус під навігацією Колі. Він більш менш спокійно все розповів куди і як. Іра переживала за Макса і через пару хвилин досить далеко від школи було чути вибух. Слабкий , але вибух. Наша група хотіла вертатись , але за ними почали бігти дванадцяти лапий павук покритий голками , який не давав шанс поїхати до Макса. Іра серед речей знайшла невелику коробку з м'ячем де писало "Бум-пук".
Коля це що?!
(Іра кричить)
А хрін його знає. Треба кинути в ту хрінь , що за нами біжить.
(Коля бере того м'яча і думає , як кинути у того монстра і замітив арбалет , яким Макс користувався , щоб збити автобус з мародерами)
Є ідея.
(Коля посміхається взявши скотч , болт і бомбу)
Відкривай вікно.
(Коля тримаючи зарядженний арбалет)
Яке нахрін вікно вони всі вибиті?!
(Іра кричить в паніці)
Точно.
(Коля відкриває передні двері автобуса і тримаючись за поручні пробує прицілитись в монстра)
Коля вже весь на куражі взяв приціл і вистреливши арблет викинуло з рук , а болт з бомбою попало в монстра і той одразу відключився. Як виявилось там була шлункова кислота монстра , який залазить на великі будинки. А м'яч лише маскування. Монстр як виявилось впав і помер , бо половину тіла розплавило. Колян дивився на все це і був приємно здивований всім цим і зайшовши назад сказав:
Чекаємо нашого багатограного генія 3 дні після прибуття. До того моменту маємо зробити все , щоб прийом був би теплий.
(Колян трохи в куражі після такого видовища)