Перші чорні серед нас
Привид міста 
Всі дороги ведуть в
Справді швидка допомога
Пекельна поїздка
Початок дослідження
Дах почав рух
Бої мутантів
Переїзд
Освоєння нового місця
Напад на бездушних
Напад клубу "Страус"
Церква мутантів
Поїздка по припаси
Пора на обстеження
Кінець зими
Розвиток нового міста
Чемпіонат на звання найсильнішого
Знищення жуків
Пора на обстеження
Так сьогодні їдемо на обстеження в лікарню.

(Катя кулаком об стіл)

А то нащо?

(Макс снідаючи)

А ти попробуй свою рукавицю зняти.

(Катя зверхньо)

А. ААА БЛЯ. Воно зрослось. 

(Макс в шоці не може зняти рукавицю)

Тепер в нас є свій домашній мутант.

(Колян годуючи Одіна , який сидить на плечі)

Мовчи. Зібрав собі звіринець.

(Макс пробуючи піддіти рукавицю , але не виходить)

А хто тоді буде на сторожі?

(Христя)

Рекс і Одін.

(Катя показуючи на веселого і великого Рекса)

Ото так Рекс.

(Христя трохи перелякано)

Не бійся він хороший.

(Катя гладить Рекса)

Ну побачимо.

(Христя трохи побоюючись)

Поїхали дивитись на кожного.

(Катя заганяючи усіх в автобус)

Я тоді буду останній і дивитись за усім.

(Колян вже за рулем)

Я тоді посплю.

(Макс закрившись капюшоном)


Дівчата допоможіть його на каталку покласти ми його завезем і оглянемо першого.

(Катя нарахунок сплячого Макса)

Добре.

(Христя з Ірою кидають Макса на каталку і йдуть четверо у лікарню на огляд)


Через півгодини...


Нудно їх так просто чекати. Треба пройтись оглянутись.

(Колян заїхавши на автобусі у прикрите місце)

Допоможіть будь-ласка на мене напали монстри.

(Дівчина підійшовши до Коляна)

'Колян на інстинктах почав невеликами стрибками відходити і дістав зброю'

А ти розумний так?

(Дівчина після чого перетворюється у монстра з хвостом у вигляді жіночої голови)


Хто там стукає?

(Катя закінчивши огляд внутрішніх органів Макса і зашила його)

Тут монстри!!!

(Іра забігаючи кличе Катю , щоб втекти)

А Макс?

(Катя знявши тільки маску з анестезією)

Христя сюди! Ідемо в оборону!

(Іра кличе трохи ранену Христю)

Скільки їх там? Троє. І ще один мертвий.

(Монстри , які мають певні людські частини тіла)

Тоді давайте їсти.

(Монстри радісно)


Через хвилину вибились двері і звідти вийшов напівголий Макс з закритими очима , але розуміючим , що навколо. 


Він їх вб'є голими руками?

(Христя здивовано)

Наскільки я пам'ятаю він може бачити все навколо з закритими очима в радіусі 3 метрів. В нього це як зона відчуття усіх рухів. А з відкритими очима вона стає , ще більшою.

(Іра надіючись на те , що Макс впорається)


Макс починає розминати спину , руки і ноги. Хоча з животу пішло трохи крові. Його це не зупинило. Один з монстрів вирішив напасти на пряму і вбити Макса одним ударом. Але Макс ухилився і рукавицею пробив череп монстра чим і вбив. 


А він точно зараз включився?

(Христя не знаючи усього)

Нуууу. Макс в нас від народження має рефлекси , щоб вбивати і виживати. Не обережно підійдеш і можна отримати кулаком по морді. Добре , що він ще бачить добре і чує. Але от чи адреналін у кров закачувати , я не впевнена.

(Іра трохи косо дивиться на Катю)

Хоча би так , щоб захистив.

(Катя викидаючи пустий шприц з-під адреналіну)


Один з монстрів вирішив тихо і швидко підлетіти до Макса. Але Макс наче бачив де він і схопивши за лапу відірвав її. Але монстр мав дуже гострі волосинки на лапах і Макс трохи поранився. Від цього Макс відкрив очі. І побачив , що перед ним і позаду по одному монстру.


Дівчата дайте ножа чи щось дуже гостре.

(Макс приготувавшись)

Скальпель думаю підійде.

(Катя кидаючи одразу пару скальпелів)

Дякую.

(Макс зловивши всі в рукавицю і витягнув тільки три і вставив між пальців , як кастети)

Помри м'ясо.

(Літаючий монстр починає летіти на Макса)


Макс присівши обернувся і встромив рукавицю у голову монстра після чого розкрив кулак і витягнув руку. Інші монстри починали помалу боятись Макса , але вийшов самий менший серед них і самий швидкий. Той монстр чимось був схожим до кролика і жука з передніми лапами мавпи. Він почав швидко стрибати від стіни до стіни навколо Макса. І коли той хотів напасти Макс одразу обернувся і встромив у голову три скальпеля. А ногою загнав чим поглибше. Всі інші монстри почали тікати. А Макс впав і з живота почала текти кров. 


А Колян тимчасом мав поріз на боку голови і звідти йшла добряче кров. Як виявилось монстр мав дві свідомості. Тої дівчини і монстра. Колян сумів витягнути лише своє мачете. А інше не може , бо монстр плювався клейкою речовиною і закрив доступ до зброї. Тоді Колян зняв балаклаву і з посмішкою витягнув зі спини єдиний пістолет , який він не використовував. Одразу за ним появився образ чотири рукого східного демона з двома мечами і двома пістолетами. Монстр нічого не відчував , а от дівчина що по'єдналась з ним бачила і була налякана. Монстр почав атакувати , але отримавши дві пулі у передні лапи впав перед Коляном і той розрубав його лице на пару частин дуже швидко. Частина з дівчиною від'єдналась і почала тікати. Колян пристрелив монстра навіть не цілячись. Замість нього це зробив демон. 

Дякую за те що дав мені вивільнити своє злість.

(Демон на вухо Коляну)

Треба йти щоб рану обробили , бо аптечку теж заклеїло.

(Колян заходить в лікарню)


Як так сталось?

(Христя обробляючи рану Коляну)

Та завів машину у хороше місце і тут позаду монстр у вигляді дівчини підбіг і хотів прихистку. Я наче інстинктом відчув , що то монстр і встиг витягнути лише мачете. А коли монстр показав свою справжню форму , то викинув у мене частину кісток і одна з них проїхалась по черепу. А потім я його вбив. Хоча вигляд у монстра чимось химеру нагадує. Тільки замість змії на хвості була голова дівчини , лапи були як в бика , а голова якоїсь мавпи. Не сильно страшно , але вижив.

(Колян терпить , як голову перебинтовують)

В нас тут монстрів більше було. Прийшлось Макса будити з-під анестезії і щоб той бився. Тому ввели адреналін , але через певний час шрам почав кровоточити , бо не зажило , то ото зараз його знову шиють. Треба придумати щось щоб не різати усіх. 

(Христя закінчивши)

А Іра де?

(Колян зацікавлено)

Вона дивиться чи добре Катя зашиває.

(Христя сівши поряд)

Важко тобі з нами?

(Колян витягує сигарету)

Та не важко. Буває страшно і весело. Але заздрю дівчатам , бо хлопців мають.

(Христя спершись на Коляна)

Знаєш , що скажу тобі. Я і Макс колись без дівчат обходились. І якщо я не сильно змінююсь після всього цього апокаліпсису , то йому без якоря у вигляді Іри не справитись. Я планую лишити Катю у безпечному місці , а сам піти по своєму шляху. Не хочу наражати її на небезпеку. І цікавий факт. Ми то презіками не користуємось , бо треба дати людству шанс. Хоча мені то всеодно. Я хочу лише займатись тим чим хочу. Але Макс сказав , що подібним нам двом треба збільшувати. Ну він і придурок.

(Колян трохи посміхаючись)

Так чого ти досі з нами їздиш?

(Христя зацікавлено)

Бо Макс єдиний кого я поважаю і ця повага йде у відповідь. І я знаю , що він може зробити заради своїх близьких і навколо. Тому йому і потрібен якір.

(Колян скуривши сигарету)

Так значить він мене не любить.

(Катя біля дверей підслуховуючись)

Давайте їхати Макса більш менш зашили і обробили. Тому хватить. 

(Іра виходячи з кабінету)

А ця хрінь потрібна?

(Макс з карсетом на животі , який не дає йому нагнутись)

Так.

(Іра грізно)

Їдемо значить.

(Колян встає і дивиться чи всі є)

Ну добре пішли вдягнемо тебе і оглянемо , що і до чого.

(Макс протягує руку за ключами)

Ось тримай.

(Колян дає ключі і йде дивитись , де Катя)


Катя сиділа посеред кабінету і щось в сльозах хотіла ковтнути. 


А це не потрібно.

(Колян забравши склянку з кислотою)

Віддай. Я думала ти справді мене любиш , а насправді ніхрена подібного.

(Катя приготувавши скалпель , щоб розрізати горло)

Давай так. Заспокойся. І коли вернемось , то поговоримо.

(Колян встає і йде до маршрутки)

Ніякого "вернемося". Я й так пережила за дофіга ненормального.

(Катя в сльозах бере побите скло в руки)

І ти справді цього хочеш?

(Макс зайшовши у кабінет)

Ти ж мав йти в автобус!

(Катя обернувшись)

Ех що зробиш. Наший термінатор у всіх сенсах холодний. Насправді він хоче , щоб ти була у безпеці. Значить він переживає за тебе. А знаючи його. Він навіть не хотів Христю забирати. Думав застрелити поки та його не бачить. Колян в нас не показує любов , бо ніколи її не отримував. Попробуй його погодувати.

(Макс стоячи позаду)

І це спрацює?

(Катя перестаючи плакати)

Повір мені. Хочеш задобрити , то дай зброю або щось поїсти дуже смачне.

(Макс сміючись)

Я тоді постараюсь.

(Катя радісно встає і йде до виходу)

Підіграв?

(Колян сховавшись за дверми)

Так. Так що сьогодні буде пір.

(Макс радісно)

Пішли вже.

(Колян робить "Кримську засмагу" Максу)

'Кримська засмага - ляпас по спині з великою силою'

Ах ти ж курва циганська.

(Макс від болю)

© Євген Мазурок,
книга «Навала Чорних».
Кінець зими
Коментарі