Перші чорні серед нас
Привид міста 
Всі дороги ведуть в
Справді швидка допомога
Пекельна поїздка
Початок дослідження
Дах почав рух
Бої мутантів
Переїзд
Освоєння нового місця
Напад на бездушних
Напад клубу "Страус"
Церква мутантів
Поїздка по припаси
Пора на обстеження
Кінець зими
Розвиток нового міста
Чемпіонат на звання найсильнішого
Знищення жуків
Освоєння нового місця
І це його сімейний дім?

(Катя в неприємному шоці)

А ти чого чекала двохповерхового будинку?

(Коля завівши дівчат у просте село до простої на вигляд хати)

Ну трохи інше думала.

(Катя паркуючи автобус)

Ну наскільки Макс розповідав , то його родина тут перша поселилась і мала найбільше землі , а потім почали продавати і давати в оренду іншим.

(Коля заходив в дім і оглядає його)

А чому тут так пусто і нічого навіть не зачеплено?

(Іра з ножем)

Не знаю. Я тут не живу.

(Коля заховав зброю зрозумівши , що в хаті пусто)

І що тепер робити?

(Катя занесла деякі речі у дитячу де багато інших речей лежало до того)

Ти глянь , який Макс милий на цих фотках. А то його сім'я така.

(Іра оглядає дитячу)

Я тоді перенесу усі інструменти в хлів. А ви гляньте , що є на кухні і чи є вода?

(Колян переносить інструменти)


Дівчата оглянули усі кімнати і вирішили , що куди і де будуть спати. А Коля оглянув огорожу і все навколо думаючи , що можна придумати на оборону. Телефон постійно тримав при собі , бо знав , що Макс може подзвонити до нього. Хоча він в це слабо вірить. Коля знайшов деякі матеріали і доробив собі цвяхостріл так , щоб було максимально зручно з нього стріляти. Для Коляна перший день пройшов нудно і багато ідей хотів сказати Максу , але того поряд не було і вирішив записати їх. Дівчата дивились за свійських тварин по селі і знайшли пару кроликів і вирішили тримати при собі заради м'яса. Але нічого не знали про них. В одних з записів Макса було все потрібне для того щоб за ними доглядати. І вирішили виділити їм окрему кімнату . щоб доглядати і в хлівах було все потрібне для кролів. Як виявилось його сім'я займалась тим що розводили кроликів і продавали їх. Колян на вечір залазив на дах і оглядав через саморобний розкладний телескоп чи немає нікого поблизу. Так пройшов день. На другий день Коля об'їздив інші села і знайшов магазин з усім потрібним для будівництва. Він повернувся назад і почав думати , що саме можна зробити. Дівчата грались з кроликами і курами , а Коля дивився ввечері чи не їде ніхто і замітив , як в селі куди він на хвилину заїхав , щось світилось , але старався не зважати уваги. Ніч була важка , бо щось постійно вило неподалік і гумоніло. Коли Коля вийшов на двір , то нікого не замітив. На ранок Катя вирішила пройтись по селу зранку , але біля неї приземлився страшна копія грифона. Нижня частина нагадувала вовка , а верхня якогось сокола. Катя ледве встигла відстрибнути , але на очах Коляна це виглядало так наче її живіт розірвали. Хоча насправді лише невелика рана. Колян наче над створіння став перед грифоном з саморобним мачете і цвяхострілом. Катя хоть і трохи ранена змогла покликати Іру і вона допомогла зайти в будинок і обробити рану. А Коля так і стояв. Перед тим ніж зайти в будинок Іра побачила Колю в зовсім іншому вигляді. Все навколо пропало і стало темно синім. Сам він нагадував людину з чотирма руками в двох верхніх він тримав дві саблі , а в двох нижніх пістолети. На торсі була лише пластина з пресом. А на лиці була маска східного демона з іклами , які виходили з щелепи. Очі були темні і лише два синіх вогники були замість зіниць. Катя почала моргати і образ повільно зник , але відчуття здержаного безумтсва лишалось ще довго. Колян вистрелив цвяхами у лице монстра. Монстр хотів вдарити лапою , але не встиг він її підняти , як він перерізав сухожилля передніх лап. Монстр поміняв себе з соколом і взлетів. Це не зрушило Коляна ні на сантиметр. Він знову бачив , де у монстрів б'ється серце і одним точним вистрілом увігнав цвях у монстра. Коли вже монстр впав Коля вернувся додому. Через пару хвилин було чути сильний вий. Наче скуління. Коля не встиг зрозуміти , що таке , як скуління вже затихло. Він вибіг на двір і побачив , як хтось стояв перед двором з списом у черепі більшого монстра. Невідомий хотів зайти у двір , але Коля вистрелив цвяхом перед ногами незнайомця і той зупинився. Невідомий взяв телефон і почав щось набирати. 


Коля тут тобі невідомий номер дзвонить.

(Іра кричить)

Неси сюди.

(Коля дивлячись на невідомого)

Ось.

(Іра принесла телефон)

Алло.

(Коля на повному серйозі)

Ще раз попробуєш в мене цвяхом попасти , я тебе твоїми ж яйцями відкатаю.

(Невідомий в голос і з телефону)

Макс?!

(Коля і Іра)

Давайте сюда біжіть , бо заштопати мене тре.

(Макс падає на землю притискаючи місце з раною)

Твою мать.

(Коріандр з Ірою біжать до Макса)


Прокидайся. Та прокидайся ти зараза така.

(Катя з голкою зробленою з язичка від залізної банки пепсі)

Прекрасно мене рятують завдяки кока-колі. В такій сраці я ще не був.

(Макс починає посміхатись)

Що в тебе з оком?

(Іра пробує торкнутись праве око Макса , яке він перебинтував)

Це він в ситуацію попав , де питаю "вилкою в око чи ..."

(Коля не договоривши)

Смішно . але вибір очевидний.

(Макс показує на око)

А насправді , що сталося?

(Коля налив вино)

Якраз треба.

(Макс)


Ну все почалось після того , як я прикрившись трупом одним з тих малих дембелів. Менших з луками не було , що і бити. Міні катаною перебив більшість. Ну знаєш , як балерун якийсь. Крутився на місці і так підходив до них і вбивав. Було десь три великих таких яких ми бачили в тій школі. Ну ці були слабші. Або я знав , як вбити. Ну одним словом відрубав голову двом , а останньому руки і ноги. А за ними всіма стояв хтось у халаті. Я одразу його збив і пробував допитати , але то був камікадзе , який кричав ім'я "Діана" так наче то божество. Ну вибухнув зараза. Я відійти не сильно далеко встиг , але бомба чесно більше пукнула ніж насрала. 

(Макс зробивши перерву попити вино)

Тобто більше пукнула ніж насрала?

(Катя здивовано)

А це його особлива мова. Має на увазі , що було більше звуку ніж самого вибуху.

(Колян теж п'є вино)

Ну і мені попало невелика частинка з коробки де був порох в око і в бік. Око я перемотав і не відкривав до цих пір. А бік вогнем припалив.

(Макс показуючи новий шрам , який вже зашитий , як потрібно)

Ну-но відкриємо око. Ти надіюсь ту частинку витягнув?

(Катя починає ножницями розрізати бинти)

Так. Коли попала тоді і витягнув , бо і без того було боляче.

(Макс чекає)

А тобі там та чорна кров з тих монстрів на око попало.

(Іра трохи стурбовано)

Ну можливо від того камікадзе , бо він наче постійно перетікав всім тим чорним.

(Макс пробує згадати)

Ну паціент в мене для вас дві новини.

(Катя трохи боючись)

Погана і хороша.

(Коля залпом випив 0,5 вина)

Зразу кажіть , що там.

(Макс починає злитись)

В тебе око мутант...а мабуть.

(Катя пробує весело то сказати)

Дай сюди дзеркало.

(Макс стримуючи себе)

Ось.

(Іра подає дзеркало)


Макс побачив в дзеркалі , що від його очей йдуть чорні вени , а саме око поміняло форму ока на кошачу. Макс постарався заспокоїтись , але розізлився і коли знову глянув , то побачив , що білок в очі почав зафарбовуватись в чорний , а навколо зіниці зафарбувалось червоним. 


От тепер ти страшний.

(Катя бачить нове око)

А якщо так?

(Макс пробує зробити миле лице і розширив зіницю , як то роблять коти)

Як мило.

(Іра радісно)

Аааа твою мать! Макс! Я ж це ще тиждень перед очима бачити буду!

(Колян)

А щоб знав зараза. Але я замітив , що цим оком добре бачу. 

(Макс оглядаючись оком)

А коли зосереджуюсь , то бачу тільки ціль і трохи збільшується масштаб коли дивлюсь.

(Макс дивлячись кудись одним оком)

Оце так да.

(Катя в шоці записує все , що відчуває Макс)

Почекай як ти сюди дійшов?

(Колян питає Макса)

Ну так після того , як себе трохи підлатав , то пішов біля рельс. І так день йшов. На другий день я відключився через перевтому , а прокинувся у гнізді монстрів грифону. Я спустився і впізнав місцевість почав іти додому. Поки йшов , то замітив тебе , як ти проти самки бився. А коли ти відійшов прилетів самець і я її списом-лопатою вбив. 

(Макс пробує оглянутись новим оком)

Почекай спис-лопата?

(Коля починає сміятись)

Ну взяв лопату і болгаркою обрізав лопату під спис. 

(Макс вдягається)

Не погано. Але зараз без твоєї допомоги тут мало , що можна швидко зробити.

(Колян)

Дай мені сьогодні відпочити , поїсти 'замітив погляд Іри наче , щось просить' і "зняти стресс" .

(Макс гладить по голові Іру)

Ну добре. Дозволяється , але напиши , що маємо зробити , бо тільки три кімнати опалюються , а у всіх інших холодно так , що аж яйця інеєм покриваються.

(Колян показує , що в двох кофтах сидить)

Завтра займемось тим всім. А сьогодні напалили?

(Макс)

Не вміємо.

(Коля показуючи дві кофти)

Принесіть дрова і брикету. Зараз я цим займусь.

(Макс готує пічку для вогню)

Зараз.

(Колян)


Нарешті тепло.

(Дівчата сперлись на пічку)

Тільки довго не спирайтесь , а то опік получите.

(Макс)

Як ти то зробив?

(Колян)

Чесно сам не гребу. Якось воно само виходить так.

(Макс)

В тебе завжди так.

(Колян)

© Євген Мазурок,
книга «Навала Чорних».
Напад на бездушних
Коментарі