(Іра і Катя радіючи вдягнулись по іншому і розлабились на дворі)
Чого розслабились?! Ану занесли усе потрібне в автобус і поїхали!
(Макс загрузивши автобус так , що аж на верх автобуса потрібно було речі класти)
Да давай.
(Катя показуюючи свій новий вигляд. Вдягнувши обтягуюючий одяг і тонкі ремені біля суглобів. На руках були пістолети-кулемети з магазинами у вигляді півкола повним цвяхами. І невеликий ніж на поясі позаду. А на голові шолом для мотоциклістів)
Згодна.
(Іра вдягнувши штани і поверх них невелику спідницю , куди заховала пістолет і ніж , а за спиною був вінчестер з цвяхами і підствольним арбалетом для арматури. На торс вдягнула невеликий піджак з схованими повсюди магазинами з патронами)
Готові нарешті.
(Христя сидячи в автобусі в легкій куртці і в штанах поверх яких є частини шин , а на куртці вже залізні пластини в деяких місцях. Ще пояс , який іде поверх всього , який за спиною тримає ідеальний меч і меч з рапірою)
Ура бля.
(Колян вирішив зняти балаклаву і замінити просто на дві частини черепа від людей і зробивши з них маску надягнув. Тепер було добре видно новий шрам по боковій частині голови. Поверх нових металевих пластин вдягнув довгий шкіряний плащ не закриваючи його. Закатав рукава дальше ліктя і тепер рукавиці мали три нові функції. Перша це коли показує знак "коза" пальцями , то вказівним і мізинцем може проводити електрику. Друга це коли він випрямляє руку з задертою долоню , то випускає невеликий кінжал. А третя це натиснути на пластину , то вона підніметься і з'явиться арбалет однозарядний)
Рушайте.
(Макс закривши будинок у своїй тепер чорній куртці з простими штанами і окулярами для велосипедистів з жовтим склом , а поверх лиця маска з металу , яка облягала рот і ніс. Поверх куртки був пояс який тримав алебарду і позаду на поясі була прикріплена міні катана)
Добре.
(Катя за рулем виїхала з двору і потім Макс теж застрибнув у автобус)
Коли вони виїхали з села , то одразу направились у місто звідки втекли Іра і Макс , до того як його звільнили. Катя була за рулем , поряд з нею Іра і Макс. А Колян і Христя сиділи позаду. Потім дорогу почало трусити. За ними вже біг , якийсь монстр. І досить незвичний і такий , що заставляв боятись. Воно мало медвежі передні лапи і довгі лапи тигра позаду. Хвоста не було , а з тіла постійно йшли , якісь наче волосини , які пробували напасти. Замість морди було щось подібне до гриви з зубами і очима синіми. Колян виліз на верх автобусу і почав стріляти по монстру з будівельного степлеру і бульдога. Але це не зупиняло монстра поки не вистрелив кислотною банкою. Банка попала лише наполовину місця з мордою і це розплавило гриву під якою була морда лева з зміїною щелепою. Колян був готовий до цього , тому відкрив одну сумку , де кислотних боєприпасів було надто багато. Тому Колян стріляв без зупинки і монстр впав з голим черепом. Колян заліз назад і спокійно почав спати. Через пару годин вони під'їхали до в'їзду у місто. Але вони вирішили заїхати до універу Макса де він вчився.
І тут ти вчився?
(Колян дивиться на повністю закинуту будівлю)
Є трохи. Пішли хочу перевірити дещо.
(Макс іде в головний корпус , де одразу пішов до їдальні)
І що ти там хочеш знайти з таким то запахом звідти?
(Іра цікаво)
Дивись не помер і змінився. Цікаво.
(Макс дивиться на тіло Самурая)
Ого. Це твій одногрупник?
(Катя зацікавлено)
Так. Його одразу облило кров'ю одного літаючого монстра і він з того часу тільки і їсть.
(Макс пояснивши ситуацію)
Зрозуміло. А то біля міні церкви , то що то за звалище?
(Христя вернувшись з розвідки до гуртожитків)
Це можливо від жуків. Бо я їх кокони всі спалив.
(Макс радісно)
Але це не схоже на щось згорівше. Більш на гніздо.
(Христя трохи напрягаючи настрій усіх)
Хріново. Але в нас є дещо для такого.
(Макс дістає коробку з довгими банками для пива)
І що там?
(Усі хором)
Вибухівка. Зробив поки були в місті де всі зібрались. За силу не ручаюсь , але вибухне з вогнем.
(Макс дістає усе потрібне щоб піти на те гніздо)
Почекай.
(Колян роздав кожному по саморобному вогнемету на всяк випадок)
Коли ви все це зробити встигли?
(Христя здивовано)
Ми кожен день під час зими готувались до весни.
(Колян радісно пробує вогнемет)
Пішли. Хто лишиться за автобусом дивитись?
(Макс дивиться на дівчат і Коляна)
Давайте краще я.
(Іра не сильно любить жуків)
Ну і я теж.
(Христя теж заодно)
Ну як хочете.
(Катя взяла їхні вогнемети)
Макс , Колян і Катя пішли до гуртожитків і бачили багато згорівших коконів і жуків. Більш їх ніде не було. Коли дійшли до каплички , то побачили щось подібне до великого закритого кокону. Макс обережно підійшов і відкрив невелику частинку захисту. Там було купа коконів. Він одразу запихнув бомбу і потім ще пару таких. З'єднав їх усіх фітілем і відійшов чим подалі. Після чого підпалив фітіль. І фітіль не встиг дойти до бомб , як та куча встала і почала оглядатись. Колян зрозумів , що треба підпалити хоча би одне. Катя це теж розуміла. Тому Макс вибіг зі своїми нунчаками і зламав дві передні лапи. Тоді Катя кинула свої банки з гасом над жуком і Колян вистрелив вогняною банкою і банки взірвались в польоті і запалили залишки фітілю. Макс тоді , якраз пробіг під низом жука і не сильно встигав сховатись. Але йому не було страшно. Він застрибнув у яму звідки виліз жук. Після вибуху тіло жука було ціле , але все в середині згоріло це було видно через вогонь у дірках. Колян швидко прибіг до ями , а там за стінку тримався Макс , бо бачив , що щось подібне на пуповину з зубами , яка була достатньо широка , щоб забрати більшість коконів. Коли вже відкрили жука , там було лише пару лопнувших коконів.
Як думаєте нам скоро прийде від них вендета?
(Макс вилазить з ями)
Дуже швидко , якщо не закриємо)
Давайте його спиною закриємо.
(Катя показує на жука)
Можна попробувати.
(Макс відчуває , що жук немає такої великої ваги)
Але він надто легкий.
(Колян з Максом закривши ним дірку)
І що робити?
(Катя зацікавлено)
Тут є спортзал для качків там мають бути різна хрінь важка.
(Макс веде всіх до підвалу)
Там вони знайшли все потрібне і закинули у жука після чого його підняти було дуже важко. Вони всі швидко прибігли назад і сівши в автобус поїхали в безпечну зону.
А де та безпечна зона є?
(Христя вперше бачить нове місто)
Якби я знав.
(Макс за рулем їде в центр міста)
За нами хтось слідкує. Замітили це?
(Колян біля вікна)
Так замітив. Один такий перебігав дорогу для кращого місця стеження. Іра налаштуй радіо на їх хвилю.
(Макс дає старе , але робоче радіо)
Добре.
(Іра починає ніжно налаштовувати радіо і стало чутно , як обговорюють наш маршрут)
Вони доїхали до ТРЦ біля ценрту. Зрозуміли. Впевнені у їхній небезпеці? Не впевнені , але в них багато речей у автобусі. Відчуття наче вони військові. Якщо це так нам краще. Вони знають куди їхати? Поки що їдуть по правильному шляху.
(Радіо)
Ого звідки ти таке знаєш Макс?
(Іра здивовано)
Це проста фізика. Якщо проходила радіохвилі , то могла здогадатись. Вибач я забув , що ти гуманітарій.
(Макс їде по підказкам від радіо)
Вони повернули ліворуч від дороги на безпечну зону.
(Радіо)
Зараза.
(Макс починає розвертатись)
Стоп. Вони розвернулись і їдуть до нас. Як так?Вони знають де ми? Не впевнений. Можливо вони замітили розвідника. Вибачаюсь. Добре. Раз вони чули нашу розмову то знають і що зараз говоримо. Якщо так будь-ласка зупиніться.
(Радіо)
Ех зараза.
(Макс зупинив автобус)
Вони зупинились. Значить ви чуєте нашу хвилю. Їдьте до вокзалу там зустрінемось. І проведемо вас до безпечної зони.
(Радіо)
Надіюсь це не бандити.
(Макс посміхається і їде до вокзалу)
Я так зрозумів ми на обороні?
(Колян теж весело)
Ти в першу чергу.
(Макс теж весело)
Я тоді з тобою.
(Христя нагло)
Ні. Хай краще Катюха йде.
(Макс)
Не зрозуміла.
(Катя здивовано)
Нам треба показати , що від нас є користь. А твої дослідження будуть перевагою.
(Макс)
Тільки захисти її.
(Колян серйозно)
Авжеж.
(Макс теж серйозно підїхавши до вокзалу)
Макс і Катя вийшли з автобусу і пішли в вокзал. Там у великому холі стояв представник всіх тих хто живе у безпечній зоні.
Ну привіт.
(Макс не знімаючи ні окуляр ні маски)
Доброго. Так це ви підсіли на нашу хвилю?
(Представник)
Так це були ми.
(Макс впевнено)
В нашій зоні ми ділимо кожного по професії. У нас немає нікого щоб не працював. Хто є у вашій команді?
(Представник)
Я вояка. Вона лікар і науковець по монстрам. Ми двоє досліджували монстрів і склали невеликий бестіарій. В машині ще є один солдат-інженер , солдат ближнього бою і медсестра. І сама головна персона це снайпер і кухар.
(Макс розкривши усі карти)
І ви всі вмієте вбивати монстрів?
(Представник став на голос грубіший)
На моєму рахунку скоро буде біля 20 монстрів і приблизно 15 людей.
(Макс)
На рахунку мого чоловіка 20 з чимось людей і 5 більших за людей монстрів.
(Катя впевнено вступила в розмову)
І вам не страшно?
(Представник здивовано)
Ні.
(Макс різко)
Серйозно?
(Представник у сильному шоці)
Так.
(Катя показуючи бестіарій з монстрами і максимально повним описом усього про кожного)
Ого. ОГО.
(Представник дивиться бестіарій і дивується від інформації)
Так що приймаєте?
(Макс впевнено)
Так. Якщо допоможете відвоювати у монстрів одну зону.
(Представник закривши бестіарій віддає його і знову стає серйозним)
Покажіть на карті і ми одразу туди поїдемо.
(Макс з посмішкою під маскою)
Ось. Айропорт і поряд з ним ТРЦ. Ці дві точки.
(Представник)
Добре.
(Макс фотографує карту на полароїд)
Макс і Катя вийшли з вокзалу і зайшовши назад у автобус пояснили ситуацію. Катя і Іра поїдуть у безпечну зону , а Макс поїде до айропорту. Колян і Христя чистити ТРЦ поблизу. Представник поїхав з Катьою і Ірою. А Макс витягнув з верху автобуса велику коробку , де була складенний міні транспорт. Коли він розклав його , то ліг і взявшись за ручки побокам поїхав до айропорту. А Колян знайшов поблизу мотоцикл класний і сівши на нього поїхали до ТРЦ , як говорила Іра.
Коли Макс доїхав до айропорту , то заховав транспорт і повільно зайшов туди. Там було тихо. на стелі нічого такого. Єдине питання що саме за монстр захопив це місце. Макс думав , що ті циклопи будівельні. Вони постійно захоплюють великі будівлі. Але там було пусто і все герметично закрито. Через секунду він відчув як невеликий вітерець йде на нього. Він відскочив у сторону і замітив , що в підлозі пішли тріщини. Але нікого не було видно. Макс зрозумів , що тут є монстри , які можуть міняти свій колір шкіри так , що стають невидимі. Макс попробував мутованим оком побачити тепло , але нічого не вийшло. Тоді налаштував око на зміну руху у повітрі , але і це не вийшло. Макс почав боятись , що не бачить їх. Але замітив дещо. Це контур у повітрі. Ідеальної невидимості вони не можуть зробити. Макс сумів ризиковано ранити монстра мечем , який витягнув з алебарди і одразу кров'ю з леза покрив монстра у формі хрестика. Монстр не замітив кров на тілі , але Макс тепер бачив хрестик у повітрі. Монстр одразу прикрив лапою рану і побіг нападати. Макс взяв алебарду в руки і зробивши коло на одному місці відрубав голову монстру. Через пару секунд невидимість зникла. Макс взяв голову монстра і помітив що голова нагадувала собаку тільки ще мала одне велике око в лобі. Коли Макс глянув у нього , то голова монстра стала прозора , але сама голова вже не так добре тримала невидимість і через це було добре видно контур голови. Макс пробив те око і невидимість спала. Він закрив своє нормальне око і обдивився все навколо і було ще двоє таких монстрів. Макс встиг замітити їх і приблизно по поведінці сумів вбити одного з розвороту , але другий відкинув Макса до входу. Тоді він встав і витягнув меча. Коли приготовлення вже були завершенні він відкрив нормальне око і встиг побачити монстра і ранив його у живіт наскрізь. Монстр теж впав замертво. Макс зняв маску і трохи плюнув чорною кров'ю.
Ну що готова мене прикривати.
(Колян витягнувши бульдога і цвяхостріл)
Готова більш менш.
(Христя приготувавшись)
Тільки Колян і Христя захотіли зайти , як одразу звідти вибіг монстр , якого вони бачили коли виїхали з села тільки менший. Христя побігла на нього. А Колян побачив , що з ТРЦ вибігають паркові крокодили. Колян вирішив бігти на них і вбивати походу. Христя відбила мечем всі ті волосини і суміла відрубати передню лапу і задню лапу монстра. Потім заховавши меча витягнула інші два і рапірою попала десь біля серця і вбила його. І одразу побігла у ТРЦ допомагати Коляну. А він в середині вже вбивав тих крокодильчиків голими руками. Бо патрони не вічні. В одній руці він тримав мачете , а в іншій кінжал з шлунковим соком. Він наче не чув і не бачив усього навколо. Просто вбивав усіх хто був поблизу. Христя замітила позаду нього крокодила гіганта. І хотіла його попередити , але він сам відбіг і побіг на поверх вище , щоб напасти зверху. А Христя тим часом відволікала малих і тренерувалась заодно. А коли він вистрибнув на гіганта зверху , то побіг до голови і вдарив током , але це не сильно спрацювало. Але цього і не треба було. Він хотів , щоб його м'язи розслабились і ввігнав своє мачете у голову монстра. Тепер то монстр сильно опирався і пробував стрибати , але заспокоївся після подвійної "кози". Колян зробив з мачете провідник до мозку і струмом знищив усе в голові. Коли він витягнув мачете , то заховав кінжал і мачете. Після чого знову підібрав бульдога і степлер. Знову перезарядивши почав вбивати всіх тих монстрів , які не втекли. Коли вже всі кінчились , то Колян закурив саму міцну сигарету з подрібненої кори дуба. Христя в шоці з його спокою в такій ситуації. Але єдине , що його потривожило це те що немав під рукою запальнички. Тоді він склав козу і від іскри сумів запалити. Спочатку повернулись Колян і Христя. Їх не одразу хотіли пускати , але потім пустили. Через певний час приїхав і Макс на бусі. А в грузовому відсіку були ті три монстра. Його впустили швидко через монстрів.
Ну от. Нарешті усі в безпечному місці.
(Макс радісно)
Ага. Плюс наший бізнес починає розквітати.
(Колян який досить дорого продає сигарети)
Красавчик.
(Макс сміючись)