Перші чорні серед нас
Привид міста 
Всі дороги ведуть в
Справді швидка допомога
Пекельна поїздка
Початок дослідження
Дах почав рух
Бої мутантів
Переїзд
Освоєння нового місця
Напад на бездушних
Напад клубу "Страус"
Церква мутантів
Поїздка по припаси
Пора на обстеження
Кінець зими
Розвиток нового міста
Чемпіонат на звання найсильнішого
Знищення жуків
Перші чорні серед нас
Сьогодні мав би бути простий день в універі , але як це буває в книгах і коміксах , щось пішло не так. Ну не сказав би , що щось прям пішло. ВОНО СУКА ПОБІГЛО. І знаєте , що такого адреналіну в штанах я ще не мав. Все почалось під час нудної пари. 

І так ми визначаємо крутний момент в пасових типах передачі.

(Викладач)

"Я який просто робив вигляд , що слухав"

Так все зрозуміло.

(Вся група)

Перейдемо далі.

(Викладач обернувся до дошки)

Ей що це там летить?

(Сусід або Самурай можна)

Лягай.

(Я пошепки розгледівши , як те що летіло наставило свої чотири лапи для того , щоб вибити скло і схопити когось)

АААА Твою мать.

(Одногрупник після того як викладача схопив невеликий монстр і одразу почав пожирати)

Лягайте!!!

(Я сидячи під партою витягую міні катану , яку замовив і постійно носив з собою. Люблю я ножі і все гостре)

Дай мені якусь зброю теж.

(Самурай)

От тобі ніж мій розкладний і мій портфель буде , як щит.

(Я давши ці речі)

Ну хоть щит.

(Самурай взять хоть щось)


Шкода , що ненадовго. Бо та падлюка літаюча в мить відкусила йому голову. Я встиг вдарити в голову того монстра своєю міні катаною. Той почав трохи кричати від болю. Я вдарив його по голові своїм ліктем і закривши рот почав пробивати міні катаною голову. В один з моментів він перестав рухатись , а я продовжував атакувати. Черех хвилину моя прекрасна коричнева шкіряна куртка стала вся чорна. Витягнувши міні катану я відчув наче все почало рухатись в ритм. Наче ритм мого серця. Спокійно і збільшуючи зображення на кожен удар. Не знаю чому , але я відчував насолоду. Викид ейфорії неймовірних масштабів. Деякі одногрупники ховались далі , а я вийшов з аудиторії і хотів іти далі. Але з аудиторії вийшов покритий чорним труп Самурая. Він почав бігти на мене , але я ногами збив його і зі всієї сили вдарив по спині. Багато ребер зламано і тіло не рухалось. Я відкрив вікно на вулицю , щоб подихати свіжим повітрям , але все знову стало піддаватись ритму. Наче все йшло від монстра , який піднімався по будівлі. Я бачив у повітрі , де знаходиться його серце. Він замітив мене і почав лізти , щоб атакувати. Не знаю , що це таке ,  але воно точно сліпе. Оскільки воно чуло , як мої одногрупники кричали через щось і воно залізло до них. Коли я відкрив аудиторію. То монстр атакував своїми двома гострими хвостами. Але промазав. Я відволік його від поїдання тіла. Він висунув свою голову і відкрив свої три ока , які йшли в ряд вертикально. Я одразу порізав два з них і відійшов. Монстр покричав і почав бити все своїми хвостами і двома руками. всього їх було 4. Одною він закрив пораненні два ока іншою спирався на підлогу , бо коридор для нього завузький. Я вирішив напасти знову. Він розвернув свою голову і почав щось робити оком. До того я кинув на його голову куртку і поки був шанс його сліпоти , то перерізав горло. Він поцарапав мою ліву руку , але не критично. Я взамін взяв його ліву руку від ліктя разом з долоноєю собі. Можливо з його кісток вийде захист на руку. Тіло Самурая всеодно встало і в нього відросла голова. Я був готовий нападати , але той спустився на перший поверх. Прийшлось подивитись куди він. Труп зайшов в столову і почав пихати в рота , що тільки можна , але нічого з цього так і не попало в рот просто не встигало. І ще їв з відкритим ротом з тими дико бісячим звуком. Я лишив його у спокої і вирішив піти у гуртожиток. I що ви думаєте?Так знову напали. Тільки не на мене. Багато з наших студентів пробували тікати і їх постійно ловили всі ті монстри. Всіх не запам'ятав , бо наші постійно кричали і бігали перед очима. Чому такий спокійний ? Все просто , я ігроман , який живе в селі і робить усю роботу. В мене вдостатку сили і рефлексів. Коли я збирався вилазити з-під куща , то знову все почалось битись ритмом. В мить відчув наче за мною хтось є . Я одразу зробив кувирок вперед і обернувся. З кущів вилізла половина людини. Вся покрита чимось чорним. На плечах відкрилось два великих ока і рот на всю грудну клітку. Голову роз'єднало на багато щупальців. Монстр ще той , але як люди перетворюються в таких монстрів мені не зрозуміло , але теорію виведу точно. Людей навколо ще трохи було. Я затримав дихання і монстр напав на хлопця , який сильно часто дихав від втоми. Хоч і монстр мав очі він не бачив мене. Я вирішив перевірити на що він реагує більше. На факт дихання чи температуру навколо. Я почав повільно видихати малими дозами повітря , монстр огледівся , але не дивився у мою сторону. Він бачив тепло. Я вирішив встати , але лезо торкнулось землі і монстр обернувся на звук. Я швидко піднявся і знову затримав дихання. Він стрибнув у мою сторону. Я легенько ухилився і прибив його до землі ротом вниз. Щупальцями він схопив мою праву руку , але я відрізав щупальця і встромив глибоко у нього лезо міні катани. Потім я тихо пішов до гуртожитку , але є проблема іти прийдеться через парк. Там теж є монстр. Швидкі. Очі можуть схопити лише образ на секунду. Я не знав , як правильно буде рухатись , тому включив собі музику і пританцьовував на носочках. Так я міг в любий момент поміняти позу і ухилитись від чогось. Поки я йшов , то чув навіть з музикою , як монстри злізли і приготувались атакувати. Я різко обернувся і побачив хто це. Чотири руки , сильний хвіст , витягнута морда нагадуюча крокодила. Одразу була атака хвостом. Я відстрибнув у бік і одразу стрибнув ще раз і обома ногами вдарив по голові монстра. Він впав на землю , але від нападу не відмовився. На землі він пробував затягнути мою ногу у свій рот трьома щупальцями , але я закрив його пащу вдаривши другою ногою. Через те що монстр відкусив частину язика він хвостом вдарив об землю і відлетів на дерево. Тепер зрозуміло , як вони так легко між деревами рухаються. Я почав одразу бігти але вони мене не рухали. Через дві хвилини зрозумів чому. Всі студенти , які бігли назад мали по всьому тілу чорні плями і не рухались з місця. Деякі були повністю чорні і в них були певні яйця. Я одразу зрозумів , що це може бути. Це по'єднання мухи , оси , павука. Муха , бо у відкриту засадила яйцями не закривши тіло. Оса тому що я бачу , як їхній рій літає перед дверима церкви. А павук , бо коли відкрив мертвих людей все в середині було , як каша. Жах ще той , але обійшов всі тіла чим далі. Але перед тим облив все бензином. Як добре , що біля гуртожитків так багато машин. Облив усі яйця бензином і зробив нитку бензину на безпечну відстань. Після того запалив лінію і всі студенти згоріли. А яйця полопали , а ті оси полетіли на вогонь і більшість згоріли. Я швидко прибіг до свого гуртожитку. І що думаєте? Двері виламані монстром. Такого монстра , я не очікував. Це було поєднання великої кількості в одну кучу. Добре , що вона не еластична , бо тоді все в гуртожитку було у небезпеці. Я взяв частину людського тіла і почав підпалювати монстр зреагував на запах і вибіг за мною. Руку я просто відкинув. На той момент прилетіли ті що вціліли від того рою. І куча з тіл почала тікати , а рій атакував тільки массу. Я швидко закрив усе і прикрив. Ніхто не зможе зайти. Я зайшов у свою кімнату і там було пусто. Без панікі і якихось зайвих думок я заварив собі чаю і приготував що небудь , що було в холодильнику , щоб розслабитись. І коли нарешті поїв я ліг поспати. Нерозуваючись і тримаючи міні катану в ножнах. Важкий видався деньок.

© Євген Мазурок,
книга «Навала Чорних».
Привид міста 
Коментарі