Перші чорні серед нас
Привид міста 
Всі дороги ведуть в
Справді швидка допомога
Пекельна поїздка
Початок дослідження
Дах почав рух
Бої мутантів
Переїзд
Освоєння нового місця
Напад на бездушних
Напад клубу "Страус"
Церква мутантів
Поїздка по припаси
Пора на обстеження
Кінець зими
Розвиток нового міста
Чемпіонат на звання найсильнішого
Знищення жуків
Напад на бездушних

Готовий до важкої роботи?

(Колян до Макса , який ще спить)

Так готовий. От візьми те що треба , а я зараз підготуюсь.

(Макс дає листок з списком)

Ну зараз гляну де воно є.

(Колян іде шукати матеріали)

А я поки що вдягнусь.

(Макс встає з ліжка і дивиться де є штани)

Нічого не забув.

(Іра крутить на пальці труси Макса)

От зараза вредна. В мене запасні є.

(Макс бере інші труси і надягає їх)

От зараза так і знала.

(Іра трохи ображаючись)

Раз знала , то чого не забрала і їх.

(Макс вже повністю вдягнувся)

Як ти так швидко вдягаєшся?

(Іра здивовано і пробує чи не порвуться труси Макса)

Бо я не роблю собі макіяжа.

(Макс хитро посміхається)

Хочеш сказати , що я страшна?

(Іра трохи порвавши труси Макса)

Я пішов , бо або ти мене порвеш або Колян мені відірве.

(Макс вдягнув куртку і пішов на вулицю)

І що ти хочеш робити?

(Колян зібрав усе потрібне на дворі де найбільше місця для того щоб щось робити)

Добре що зараз тепла осінь і можемо на дворі працювати.

(Макс приготував матеріали і розтелив по столу багато малих і пару великих креслень)

І що з цього можу зробити я?

(Колян широко відкривши очі)

Більшість. Бо тут в основному обладунки , корпуси і прості деталі , які можна виплавити. Ти справишся. Головне шини наготуй.

(Макс починає малювати по невеликій пластині металу)

Шини?

(Колян починає дивитись на креслення і бачить багато частин обладунків зроблених з шин , навіть шоломи)

А я поки що зроблю бульдога.

(Макс щось вирізає по металу)

Що?!

(Колян здивовано)

Пам'ятаєш гру де я за мумію бігав і мав дробовик-арбалет? Ну то те саме тільки не арбалет , а замість стріл цвяхи.

(Макс трохи призупинившись)

Зрозумів.

(Колян притягнув пару шин і почав їх різати на потрібні частини)


Через пару годин...


Та стріляй ти заліза кусок.

(Макс пробує вистрелити з бульдога)

Що таке ? Не виходить?

(Колян трохи сміючись)

Забув механізми змастити і заклинило.

(Макс трохи вдарив бульдога і через секунду він вистрелив і закрив невелику ділянку землі цвяхами)

Аааа. Згадав. Я ж на запобіжник його поставив.

(Макс до якого нарешті дійшло)

Ти і геній і дебіл. І як ти ще не здох між тим?

(Колян трохи римуючи)

То моя фішка римувати все що можна.

(Макс)

Воно само.

(Колян стримуючи свого дракона , який хоче ричати після того як поїв)

Воно само. Не винная я. Само прийшло да?

(Макс пародіюючи момент з радянського фільму)

Треба ще шин взяти , а то на всіх не вистачить. З 4 таких пішло тільки на руки , ноги , тулуб.

(Колян показуючи що вийшло)

А не погано так. Це я на себе вдягну. Потім ще дівчатам зробиш.

(Макс вдягає обладунок ноги з руками на верх одягу, а на тулуб під одяг)

А нахріна так вдягнув?

(Колян)

Як то було в тій пісні? Ти ж мене підманула , ти ж мене підвела. Обман. Якщо не проб'ють , то можу зробити вигляд , що помер і потім ззаду напасти неочікувано.

(Макс повністю вдягнувшись)

 Так що їдемо в село де ти закінчив школу?

(Колян)

Можна я якраз провідаю одне місце.

(Макс іде в хату)

В школу?

(Колян посміхаючись)

Не дай бог.

(Макс посміхаючись)

Куди зібрались?

(Катя з просоння робить каву)

Маємо поїхати по матеріали в інше село. А коли вернемся зробимо вам зброю.

(Макс готує латте і заливає його у термос)

Постарайтесь недовго.

(Іра обіймаючи Макса)

Не бійся не помру і постараємось швидко. І хвати об мене соплі витирати!

(Макс до Іри)

Ну давай танк вернись з чимось смачним.

(Катя до Колі)

Ти головне приготуй щось смачне взамін.

(Коля)

Готовий?

(Макс взявши свою коротку алебарду)

Так.

(Колян взявши усю зброю , якою зможе користуватись)


Коля сів за руль автобуса і вирушив до іншого села. Макс був у шапці-носку (така шапка , яку потрібно ззаду заправляти) в окулярах для велосипедистів і теплому хомуті на шию з частиною лиця. Коля як завжди у незмінному вигляді. Коли вони приїхали Коля припаркувався біля будівельного магазину , бо там є відділ з автомобілями. А Макс вирішив піти на кладовище. Але за ними слідкували. 


Агов ти. Ти зайшов на чужу територію.

(Якийсь хлопець)

Пішов нахрін.

(Коля дістає деяку зброю)

Ей хлопці тут чужий.

(Хлопець кличе підмогу)

Ага. Я ще той прибулець. Готуйтесь , а то цей ксеноморф зі зброєю.

(Колян говорячи під себе дістав будівельний степлер з цвяхами і пристрелив того хлопця)


Ну привіт тату.

(Макс підійшовши до могили батька)

Я знаю , що у світі срака , тому приніс тобі кави , яку ти любиш. І вибачай що зараз буде , бо ці аборигени не можуть дочекатись коли почати бійку.

(Макс залишивши термос з кавою і розвертаючись бачить 10 малих дурних з списами , які готові напасти)

Тобі піздец.

(Один з малих)

Ну тоді даю вам шанс мене вбити одною спільною атакою.

(Макс розвівши руки в сторони)


Всі діти одним ходом набігли до Макса і пробивши живіт підняли над собою. І тоді ледве помітно Макс щось натиснув. І через пару секунд заграла пісня з його рюкзаку "Ти ж мене підманула ти ж мене підвела". Макс призняв окуляри і хомут і показав язик з ненормальною посмішкою і своїм новим оком. Потім сокирою вбив одного з малих. А ударом ноги збив всіх інших і приземлився на ноги. Малі почали пихати Макса не знати куди. Він відчував , що резина так довго не витримає , тому кинув їм у очі димову гранату. І одразу обламав усі списи з легкого дерева. Коли дим розійшовся всі малі дістали ножі і все що може різати. Я роз'єднав сокиру і меч. Я вирішив , що і одного меча буде вдосталь. Так я жорстокий , але який світ такий і я. Діти вирішили бігти по одному тому мені було дуже нудно. Але не сильно надовго. Позаду появився серйозний противник.


Ото вас багато. Треба брати бульдога.

(Коля опустошивши будівельний степлер і знову його перезарядивши)

Пацани давайте всі разом на нього.

(Хтось з схованки)

А давайте.

(Коля кидаючи газову гранату з жахливим запахом)

Виходьте зарази , якщо не страшно.

(Колян з ненормальними очима)


Оце я розумію противники.

(Макс зупинивши своїм мечем інший меч і сокирою відбивши трубу)

Він і справді сильний?

(Хтось з трьох)

Щит , меч , спис якщо подумати. Не погано , але вам срака.

(Макс склавши меч і сокиру в одну зброю)


Спис побіг першим в атаку. Спис прижав до тіла і не випускав вперед до потрібного моменту. Макс трохи чекав поки підбіжить і сам побіг нападати. Чувак з списом не встиг точно напасти і бачив , як сокира летіла до його шиї. Але позаду нього стрибнула дівчина з мечем і пробувала напасти. Але Макс розкрив меч і ним зупинив атаку. Сокирою він розрубав частину шиї хлопця з списом і почав бігти на дівчину з мечем. Але перед Максом появився хлопець з щитами на руках. Однією рукою він відбив меч , а іншої почав атакувати. Але Макс кинув сокиру у голову хлопця з щитом. На диво дівчина з мечем зробила прямиий випад і відбила сокиру. Макс з одним мечем почав бігти на них. Хлопець не дав напасти , а дівчина нападала зі сторони. Пару раз це спрацювало , але ранити Макса вони не змогли. 


Мені так шкода , що ви не вмієте битись , але маєте хорошу тактику.

(Макс посміхається і дивиться , як на мечі все більше і більше подряпин)

Що ти маєш на увазі?

(Дівчина)

Не вмієте напасти так , щоб вбити. Лише щоб налякати. Тому я так просто вбив вашого списа.

(Макс трохи махнувши мечем в сторону)

Треба вбити його.

(Хлопець з щитом)

Тепер я це зроблю замість вас.

(Макс починає бігти на хлопця з щитом)


Макс замість атаки мечем вдарив ногою по щиту і трохи відпихнув від себе того чоловіка це збило трохи і мечницю через що меч Макса сумів зачепити її шию збоку. Коли хлопець зі щитом почав психувати і відкрився то отримав мечем в око і швидко помер. Дівчина мучилась від болю і втрати крові. Але Макс вирішив її не добивати. І пішов до Коляна.


Ну як ти Колясик?

(Макс бачучи багато трупів)

Як бачиш було трохи геморою.

(Колян в крові тримає меч , який тільки но витягнув з останнього трупа)

Давай заберемо , що треба і поїдемо.

(Макс бере шини і веде до виходу)

Згоден. Трохи не звично після такого. Треба розслабитись. 

(Колян дивлячись на меч і руки)

Тут можна каву і чай ще зробити.

(Макс показуючи на невелику барну стійку)

Кайф.

(Колян і Макс зробивши собі каву і чай з задоволеними лицями)

Їдемо?

(Колян)

Давай.

(Макс зібравшись)

Стій. Я тебе убю.

(Дівчина з мечем прикриває одною рукою шию , а другою тримає меч)

Нащо ти так над дівчиною знущався? Треба було безболісно вбити.

(Колян сідає за руль)

Я хотів швидко , але лезо попало біля шиї.

(Макс зняв шапку з окулярами і показав своє око)

Ти монстр.

(Дівчина пробує напасти, але Колян підійшов ззаду з тряпкою , яку встиг замочити в снодійному)

Ну і нащо?

(Макс вдягає окуляри і шапку)

А ти хіба не свою кров мутовану їй приготувався давати?

(Колян обережно поклав її на землю)

Ти мене наскрізь бачиш. Її два друга були її якорем і в кінці кінців пішли б проти неї. 

(Макс зашиває рану дівчини і проливає трохи своєї нової крові на рану , яка одразу закрилась наче як від простої рани , а залишок залив у рот і вона все випила , що підготував Макс)

І де ти збираєшся її сховати?

(Колян завівши автобус на прогрівання)

Є варіант дівчатам не сильно сподобається , але в нас тоді буде союзниця.

(Макс задумавшись)

Мені вже це не подобається , але раз ти таке кажеш значить вона справді на щось здатна.

(Коля вийшов і допоміг її занести в автобус)

Зараз ковдрою прижму до дивана , щоб не впала.

(Макс закутав дівчину у ковдру і потім зверху ланцюгом пришпилив до дивана так , щоб не впала)

Як думаєш вона погодиться з нами співпрацювати?

(Колян відкрив собі багет , який встиг взяти в супермаркеті і розігрів у мікрохвильовці , яку Макс вбудував у автобус)

Ну не знаю. Але відносно вона нам винна.

(Макс сів біля Коляна)

Ніхера я вам не винна.

(Дівчина дуже тихо собі під носа)

Дайно ту тряпочку з снодійним. Вона мало надихалась.

(Макс простягує руку)

МММММ. М. ММ.

(Колян з багетом для перекусів в роті стогне від розчарування і привернувши увагу Макса вказав кінцем багету де є тряпка)

Дякую.

(Макс бере тряпку і ще раз притискає до лиця дівчини)

Спи маленька спи , а то прийде чудовисько голодне. І відірве ручки дві , а ножки відгризе. Буде трупік твій смоктати. А про тебе не згадають.

(Макс пробує співати , щось подібне до колискової)

Як добре , що я не твій син.

(Колян тихо)

Авжеж добре. Бо ти 4 місяці мене менший , а я не такий вже і ловелас.

(Макс посміхається і забирає тряпку)


Через пару годин....


А. Я померла?

(Дівчина лежить гола на ліжку і прикута наручниками для БДСМ)

Ні. Але зараз відчуєш блаженство.

(Катя теж гола починає приставати до дівчини)

Стоп. Відпустіть.

(Дівчина пробує брикатись , але все марно)

А от і я.

(Заходить Іра з різними іграшками в руках)

Що ви плануєте робити? Ні ні ні.

(Дівчина)

Ти поставив там реєстратори?

(Макс курить самокрутку)

Так. І включив.

(Колян теж курить самокрутку)

Знаєш ці самокрутки непогана штука. Стрес піздец знімає. Але тепер я цим оком капець по наркоманському бачу.

(Макс стоячи під вікном де проходять виправні вправи з іншою дівчиною)

Як думаєш правильно зробили , що дівчат напоїли алкоголем і потім афродезіаком пшикнули в кімнаті?

(Колян теж стоїть під тим вікном і слухає)

Ну то краще ніж два голих мужика. 

(Макс скуривши свою самокрутку)

І то правда. 

(Колян дістає планшет і дивиться , як там все відбувається)

Хороші ракурси.

(Макс закурює ще одну)

Дай мені теж одну.

(Колян)

Тобі яку з полунецею чи малиною?

(Макс показує дві самокрутки)

Що?! Хахахаха давай. Ту з малиною.

(Колян починає ржати)

Правильно. Від неї штирить піздееееец.

(Макс теж починає ржати , як ненормальний)

О хлопці ржуть.

(Катя гладить чутливі місця дівчини)

В нас тут фантазія грає на повну не забувай.

(Іра грається з грудьми дівчини)

І то правда.

(Катя починає вести себе з дівчиною грубіше)

А тепер давай серйозно. Після зими ми куди?

(Колян трохи заспокоївся , але інколи посміюється)

Туди звідки я приїхав. Я по радіо встиг почути , що то одне з великих міст , яке тепер під захистом. Але знаючи флору і фауну , то з весною стане місто під постійними нападами. Тобто ближче до весни поки все не розквіло треба бути там. І починати наший план. 

(Макс сміючись все це розказує)

Зрозумів. Головна ціль?

(Колян задумавшись)

Вижити і займатись тим чим хочеш весь той період , що зможеш прожити.

(Макс випустивши дим)

© Євген Мазурок,
книга «Навала Чорних».
Напад клубу "Страус"
Коментарі