Перші чорні серед нас
Привид міста 
Всі дороги ведуть в
Справді швидка допомога
Пекельна поїздка
Початок дослідження
Дах почав рух
Бої мутантів
Переїзд
Освоєння нового місця
Напад на бездушних
Напад клубу "Страус"
Церква мутантів
Поїздка по припаси
Пора на обстеження
Кінець зими
Розвиток нового міста
Чемпіонат на звання найсильнішого
Знищення жуків
Пекельна поїздка
Ну що можеш говорити нормально?

(Макс до Коляна)

Так. Ось тобі магазин з інструментами.

(Колян)

Прекрасно зараз маємо переробити один автобус під потреби.

(Макс)

Я тоді дивлюсь за інструменти , а ти автобус піджени.

(Колян)

Тримайся тоді.

(Макс)

Почекай забрав твою посилку. 

(Колян кидає Максу його туристичну сокиру)

Я тобі потім віддячу за сокирку.

(Макс біжить до найближчого автобуса і викидає звідти всіх трупів)

Наче все.

(Колян взявши потрібні інструменти)

Не спіши. Ми зараз маємо майже всі крісла вирізати.

(Макс виходить з автобусу)

Тоді починаємо.

(Колян дає Максу шуруповерт)


Макс і Коля разом почали знімати або зрізати крісла в атобусі. Зняли усі , а потім склали в ряд по сторону дверей між переднім і заднім виходом в диван і так приварили до автобуса. Всі інші крісла вирішили завести в сховок разом з інструментами. Потім нам треба було заїхати в магазин техніки. Але була проблема це парк. Коли проїхали один такий , то в автобус застрибнуло троє паркових крокодилів. Тих монстрів з сильними хвостами і чотирьма руками. Макс дав Коляну свою міні-катану щоб розібратись з ними. Колян приготувався і один з них стрибнув на нього. Колян одразу пригнувся і встромив катану в живіт. Але катана полетіла разом крокодилом до Макса. Колян хотів піти взяти катану , але ще один почав нападати. Колян кулаком прибив його до підлоги , а ще один застрибнув на Коляна зі спини і почав душити і давити на ребра. Макс побачив це через дзеркало заднього виду і різко повернув так , щоб крокодил вдарився об стінку і послабив хватку. Макс почав розганнятись і Колян зрозумівши суть присів. Макс дуже різко затормозив і крокодил вдарився ще сильніше об стінку і відпустив Коляна. Ще якраз один з катаною в животі приїхав . Коля одразу витягнув катану і почав швидко і глибоко атакувати того хто його тримав. Той кого він вдарив об підлогу збив його з ніг завдяки хвосту і тримав його ноги і руки , щоб не опирався. Але Макс знову сильно затормозив і крокодил полетів у стінку, а Колян колінами зламав усю грудню клітку монстру і перерізав горло. Колян вже був трохи втомлений , але на нього спереду напав той ранений. Він вибив з рук катану. Тоді Колян взяв ножа , якого колись Макс подарував. Крокодил був обережний і лише настрибував на Коляна. 

Дай себе схопити я маю план.

(Макс)

Якщо помру , то тебе теж заберу.

(Колян тримаючи дистанцію з Крокодилом)


Колян набрався сміливості і напав. Крокодил його схопив і тут Макс різко повертає на право і Коля вибивши мантиком скло ще був у автобусі , але того монстра по голові почали бити дорожні знаки. В певний момент монстр відключився і тоді Колян викинув його з автобуса. Колян ще взяв катану і віддав Максу який вже майже приїхав до потрібного місця. 

Тепер зрозуміло чому ти такий побитий приїхав.

(Колян)

От от. Так що звикай до болі. Я тимчасом все сам зберу ти подивись за автобусом.

(Макс)

Та без б.

(Колапс)


Макс повільно і впевнено заніс більшість з потрібних побутових речей і зайшовши сів на диванчик відпочити. 

Я тоді за руль. 

(Коля)

Давай.

(Макс)


Поки ми їхали , то Колян замітив пару людей , які стояли на зупинці. Але вирішив їх пропустити. Деякі з них вистрелили по шинам і поки Колян з здивування затормозив , то пару з них залізли в автобус , де їх чекав Макс. Застрибнуло всього 4 з 6. Макс зняв окуляри і одразу заховавши , викинув одного через вікно. Один з них одразу нахилив Макса так наче викине головаю вперед. Але він спокійно трохи розслабив ноги і зі всієї сили вдарив ними об стінки в автобусі і піднявшись зламав лобом носа тому хто ледве не викинув. А потім і його через вікно. Ті двоє були біля Коляна , але Макс витягнув їх до себе за куртки. Легшого він одразу викинув через вікно. І тільки останній відійшов від Коляна , той дав газу і останній з банди полетів вперед на Макса , який схопив його під руку і вдарив коліном у живіт після чого теж викинув через вікно. Коли вже приїхали назад , то прийшлось пошукати , ще один щоб зняти колеса. Ми взяли ту машину на якій Іра з Максом приїхали і швидко найшовши інший автобус з нормальними шинами зняли їх усі. І приїхали назад під музон і трохи побиті. Катя оглянула Коляна і сказала , що нічого смертельного немає. Авжеж немає його ж не ранили , щоб аж кров'ю блювати. Макс , ще встиг взяти хорошого ноутбука і завантажити програму для створення різних креслень. Він десь за години 3 зробив креслення. Я глянув на них це були пістолет і револьвер , які можна зробити самим. Револьвер я зрозумів , як зробити , а от з пістолетом є питання. Але ідея не погана , щоб самим зробити , тільки відчуття погані.

Ей Коля ти ще довго дивитись це будеш?

(Напів гола Катя обнімаючи Колю , який сидів за ноутом Макса і дивися креслення)

Розбирався з дечим. Макс геній , але в цьому і мінус.

(Колян виключає ноут і лягає до Каті)

Ну він в багато у чому розбирається я так зрозуміла.

(Катя обнімає Колю)

Так. Але це лише одна сторона медалі. Не знаю чи замітно , але в нього ця хрінь з декількома свідомостями.

(Коля)

Розмноження особистостей. Я щось не замітила того.

(Катя згадуючи усе)

Авжеж не замітиш , бо він навчився це майстерно приховувати і всі його скажемо так клони мають одне і те саме ім'я , вигляд тільки відміність у характері. Замітиш коли почнеться велика бійка проти когось.

(Колян задумавшись)

Надіюсь в нього там немає ніякого страшного маньяка.

(Катя)

Є і якраз зараз має активуватись.

(Колян після чого почулись стони з першого поверху)

Ну якщо в цьому сенсі , то їй добре.

(Катя)

Не хоч позамагатись з ними?

(Колян трохи сміючись дивиться на Катю)

Ну давай.

(Катя починає  цілувати Коляна)


На ранок...


Нахера? Нахера?! Нахера требувало самим починати?!

(Макс з лицем наче ожив і боровся з тигром)

Ви самі перші почали.

(Колян з видом наче він переміг ведмедя голими руками )

Не спорю. Ну і дівчата звісно. Одразу змагання то для них.

(Макс пробує зробити свою зачіску нормальною)

І не кажи. Важко , що то капець було в ночі , але виспався божествено.

(Колян надягаючи свою балаклаву з черепом)

Поки що зніми вони сніданок готують.

(Макс надягнувши майку)

Я тепер розумію твої слова , що дівчата , то страшні люди. Теж думав , що от от помру.

(Колян)

А я попереджав.

(Макс починає сміятись)

Чого ржеш?

(Колян сам починає заливатись сміхом)


Макс вже настільки сміється , що своєю мовою жестів показує , що ніколи не робив змагання з Коляном вночі хто з дівчиною кращий в ліжку. Колян ледве як зрозумів і почав теж сильно сміятись.

© Євген Мазурок,
книга «Навала Чорних».
Початок дослідження
Коментарі