Перші чорні серед нас
Привид міста 
Всі дороги ведуть в
Справді швидка допомога
Пекельна поїздка
Початок дослідження
Дах почав рух
Бої мутантів
Переїзд
Освоєння нового місця
Напад на бездушних
Напад клубу "Страус"
Церква мутантів
Поїздка по припаси
Пора на обстеження
Кінець зими
Розвиток нового міста
Чемпіонат на звання найсильнішого
Знищення жуків
Знищення жуків
На арену вийшло одразу двоє. Фіналісти попередніх двох боїв. Це Макс і Коля.

(Головний під контролем майже повністю мутованної Діани)

Ну здивуйте нас.

(Макс дивиться на монстра)

Але цей монстр не для них. Він всього лиш запрошення. Справжній монстр зараз поглине запрошення.

(Головний після чого падає на арену і перетворюється в свою велику копію , але замість рота прірва з зубами)

Здивувало?

(Колян до Макса)

Чучуть.

(Макс легко посміхаючись)

Погнали?

(Колян розминаючи ноги)

А що йти будемо?

(Макс взявши нунчаки)

Ну я піду.

(Колян витягнув цвяхостріли і повільно йшов до монстра)

Ну добре.

(Макс починає бігти знімаючи фальшиву рукавицю)


Колян обстрілював і шукав де в монстра може бути слабке місце. А Макс відволікав і пробував який він. Але через те , що той поглинув циклопа в нього появилось купа нових рук. Макс трохи здивувався , але не розгубився і почав нищити руки один за одним. А до Коляна прийшла ідея , як можна знищити монстра. Треба закинути йому щось в пащеку. В Коляна було що закинути , але от його рот був закритий і дивився вгору. Макс теж до того дойшов ,тому почав як фізично так і через кислоту нищити руки монстру. Монстр звісно відкинув пару раз Макса , але це не допомогло , бо рука автоматично після одного дотику до нього ламалась. Фізичною силою йому було що показати. Коли вже черга дійшла до ніг , то монстр закрив ротом Макса. А Колян не встиг вистрелити. І через пару секунд він повернув голову до Коляна і почав втягувати повітря і Коляна. Він вже хотів стріляти кислотою , але замітив раненого Макса в горлянці. Через пару секунд на монстра приземлилась нова королева жуків у тілі Діани. Стара померла через опіки і переселила свідомість у тіло Діани. Звісно вигляд її змінився і появились захисні пластини на ній , але майже нічим не відрізнялась. Колян побачив , що чорна кров монстра перемішалась з червоною кров'ю. Макса теж прибило по приземленню. Після цього він розізлився і витягнув два пістолета-пулемета з лезами і навів на Діану. Позаду нього у синьому фоні східний демон надягнув маску з рогами і злим обличчям. Рефлекси і увага Коляна виросли в рази. Він кожним пострілом попадав по Діані , але вона стралась ухилитись літаючи по арені і піднімаючи пил. Але це не допомогало.


Слухай людино. Я можу воскресити твого друга завдяки одній каплі крові. 

(Діана трохи втомлено)

Йому цього не потрібно.

(Колян навів зброю)

Тобі ні , а мені таки да.

(Діана мутує тіло монстра і з частини того тіла появляється Макс з повним набором мутацій)

Так от на що здатна королева жуків.

(Колян починає стріляти по королеві , але її захищає клон Макса)

Сука.

(Колян посміхаючись)

Ну обзиваючи мене в тебе всеодно нічого не вийде.

(Діана гордо)

А хто казав за тебе?

(Колян починає стріляти по Діані і вона ловить усі попадання , бо клона пробив своєю рукою оригінал)

Суки.

(Діана вся в ранах)

Ну тепер буде весело.

(Макс весь в крові починає бігти на Діану з голими руками)

Ти без зброї!!

(Діана впевнено замахується на Макса)


Руки Діани відхилились через Коляна , який ні на мить не зупиняє стріляти. Макс легко збиває з ніг Діану і ударом лоб-лоб відключає її. 


Ну що як твій лоб?

(Колян заспокоївшись)

Нормально.

(Макс у якого з лоба тече кров)

Я НЕ ЗДАМСЯ!!!!

(Діана яка вже не керується розумом)

Погнали братан.

(Колян якому зачепили живіт)


Максу одразу віддірвало руку , а в Коляна почали вилазити внутрощі назовні. Він схопив невелике полотонце і прив'язавши до тазу вклав внутрощі поки ті цілі. Макс попробував однією рукою взяти алебарду , але не міг. Тоді Діана , як звір настрибнула на Макса , але вона впала перед ним. Іра вистрелила в неї з вінчестера. До Макса підбігла Катя і схопивши його руку облила чимось із пляшки , яку колись Макс загубив. Руку і його плече теж облили після чого приклала одне до другого і великим будівельним степлером прикріпила руку і вдарила током. Макс відчував руку знову , але її ще можна відірвати , якщо постаратись. На них знову набігла Діана , але Христя з катаною і рапірою прикрила їх і Іра допомогла. Христя залишила на землі ідеального меча і побігла до Коляна його прикривати. Макс взяв меча і побіг на Діану прикривати всіх інших. Бо в нього ситуація важкіша. Іра і Христя запихнули кишочки назад в тіло , а Катя облила його рідиною з пляшки і запихнувши під шкіру пластину з кісток і на ту пластину прикріпили степлером. І як завжди током на додачу. Після чого він викинув ті два автомати , бо вони вже були не актуальні. Єдине , що лишалось це подвійний пістолет і арбалет. Тому спочатку взяв арбалет. Макс ледве тримав її удари поки прикривав і після стріли в її горло зміг на секунду відпочити і відновити дихання. Коляну було дуже не зручно ходити і рухатись після маніпуляцій з його внутрощами , тому він стояв на місці і прикривав Макса поки той пробував сам зупинити хоча би на 5 хвилин ту потвору. Разом з Коляном почала стріляти і Іра вся зла. А Христя прибігла і неочікувано зачепила ту Діану. Вона відстрибнула і її ногу одразу прикувало до землі після чого і всі інші частини тіла. Макс попробував перерубати голову Діани , але не вийшло. Сумів дійти тільки до хребта. Після чого він відійшов з Христиною і їх моментально оглянула Катя. Над Ірою зібралась чорна хмара у вигляді жінки пантери , яка готова була порвати кожного. А над Катьою на зеленому фоні виднівся лікар з великою кількістю рук зі спини , перебинтованою головою і з шприцами голками з очей. Медицинський халат був сшитий степлером з різних інших халатів і кольорів. На руках були білі вовняні рукавички з кров'ю на пальцях.

Не знаю як ви , але помітили певні фігури позаду всіх вас на певному фоні?
(Макс посміхаючись втомлено)
Так. Що то таке? Воно трохи лякає.
(Христя)
То все через цю чорну кров і так далі. Вона загострює усі відчуття і особливо інстинкти. І то як галюцинація показує рівень небезпеки кожного. Інстинкти так нас попереджують про монстра. В нашому випадку про нас двох. І необов'язково мати кров , щоб мати позаду такий силует. Побачити можуть ті що мали прямий контакт кров-кров.
(Макс знімає весь зайвий одяг і видно в рази більше пошкоджень ніж очікувалось)
Зараз я тобі допоможу.
(Катя з бинтами)
Краще дайде спідницю , бо в одних трусах не гарно зараз буде битись.
(Макс встає і вдягає кастети оскільки горло Діани майже повністю відновилось)
Зараза. Треба вже бути серйозним.
(Колян дістає подвійний пістолет з цвяхами і меч з двома лезами)
На цей раз дай мені розібратись на всю , а ви їдьте. Бо я чую ця сука викликала підмогу. В повітрі хватає гормонів, які манять монстрів.
(Макс в якого від ока пішла масова мутація)
Але ти маєш вернутись.
(Колян який навіть встати нормально не може)
Само собою брате. Дайте мені 20 хвилин і колонку з музикою.
(Макс вдягнув спідницю майже на голе тіло, щоб прикрити свої труси)
Ідемо швидше.
(Катя починає тягти Коляна)

Пройшла ще хвилина і Діана знову встала. Тепер її мутації стали ще більшими і сильнішими. Макс за той час встиг включити колонку і потрібну пісню. І коли Діана напала , то отримала по обличчю рукою з повною мутацією. Діана трохи відлетіла , але не достатньо далеко. Тільки вона встала на ноги , як їй одразу стало погано. Як виявилось той удар був настільки сильним , що дав серйозну шкоду її організму. А в Макса вся рука боліла. І це йому ще повезло. Діана знову напала і хотіла вдарити ногою з боку , але Макс вдарив у відповідь і зламав її ногу , хоча її кістки були укріпленні. Ціна за таку силу одразу появилась. Пару вен на нозі лопнули через великий тиск і силу удару. І це не в одному місці вени лопнули. А так наче їх порізали вздовж. Мутована рука змогла ще витримати таку силу , але от нога ні. Діана посміхнулась і вправила свою ногу назад. А от Макс змінив пісню і посміхнувшись надягнув білу пов'язку на очі. Вона не зрозуміла для чого , але вже було пізно. Тільки вона підійшла в радіус 2 метра від нього. Як удар одразу пройшовся по ній. І тепер простою рукою. Лопнуло одразу біля 3 вен. Макс схопив її за голову іншою рукою і почав здавлювати череп. Вона пробувала зламати руку або якось вирватись , але жим руки був надто міцним. Через пару секунд Макс мутованною рукою пробив її череп пальцями. Її тіло впало на землю , а Макс вже готувався йти , як її тіло відірвало голову і кинуло йому в спину. Макс не встиг відбити голову і та перегризла йому шию. Тіло Діани пустило по всій арені свої сухожилля і м'язи створивши своєрідну в'язницю і на тих м'язах звисало серце Діани , яке ще билось і тягнуло до себе монстрів. Швидше всього поглинувши те серце можна було стати альфа мутантом.

Колян вже сумів встати на ноги і бачив все що було на арені через чорний хід. Він взяв рушницю і вистрелив Максові в лоба пробивши його череп. На той момент Макс випив трохи рідини з серця і почав перетворюватись не по своїй волі. Колян одразу побіг після того в автобус , де дівчата перераховували все що могли забрати. Бо на місто вже напали монстри. Вони вбивали всіх і наступали вони зі всіх сторін. Коли вони від'їхали , то зустрів їх омега-крокодио. Майже один з найбільших паркових крокодилів яких бачили. Він вже був готовий з'їсти автобус , але якийсь мутант застрибнув на нього і почав нападати. Поки був шанс , то вони поїхали. Дівчата глянули через вікна , що це за мутант , але він був досить невеликим , щоб легко побачити.

Де Макс?
(Іра до Коляна)
Він помер в бою.
(Колян сидить і його досі штопають)
Надіюсь ти не брешеш , бо якщо збрехав я тебе вб'ю.
(Іра по злому)
Якась дивна реакція.
(Колян дивлячись на неї)
Їй зараз не до того. Бо поки ви бились на арені їй самій прийшлось керувати нами , щоб вибратися зі сраки.
(Катя лікуючи Коляна)
Є сигара?
(Колян апатично)
Ось. З листя яблука і ще кора дуба.
(Катя дає сигару і запалює)
Самі сильні. Приємно.
(Колян запалює сигару і подивившись у вікно побачив того мутанта , що вбив омегу)
Агов. Той мутант що вбив гіганта мене лякає. Він на людину дуже схожий.
(Христя за кермом)
Зараз я розберусь.
(Колян бере два автомати і меч після чого вилазить на дах автобусу)

Тільки він виліз , як мутант застрибнув на верх. На ньому була біла пов'язка на лобі і на ній виднілось наче як чорне сонце з променями з центра лобу. Зуби по боках нагадували ікла , а всі передні були похожі на пластини. Колян глянув і на мутантові був одяг Макса. Хоча то було дивно , бо Макс майже весь одяг скинув перед боєм. Мутант стояв втомлено і важко дихав. Очі в нього мали чорний білок і всього лиш дві білі цятки були , як зіниці. Руки з зовнішньої сторони були покриті великими пластинами для захисту і вони явно не його. Майже все нагадувало щось людське. Але Колян бачив не мутанта , а одну дуже рідну особу.

© Євген Мазурок,
книга «Навала Чорних».
Коментарі