Привид міста
Сьогодні я в куми рублю дрова. Від Макса жодних нових. Для нього це дивно. Але з боку центру чути постійно якісь аварії і крики. Це дивно. Коли я вийшов з дровітні , то перед мною появився чорний монстр з ротом , який розділяється на три частини. Я одразу оглушив його відром з дровами і швидко взяв сокиру. Вбив його тільки з 5 удару в шию. Тепер я починаю розуміти крики і шум від міста. Коли я пройшов труп , то почув биття серця. Явно не мого. Настільки чітко , що міг зрозуміти де воно і який стан того серця. Прийшлось трохи подумати поки був момент. Монстр спустився на город і тільки я його замітив , то монстр своїми дивними двома лапами , які йшли одна поперед одну стрибнув у стіну. Я встиг сісти на мить і одразу відрубав одну з його ніг. Тоді одразу відійшов не збиваючи погляд з нього. Монстр легенько пострибув на одній лапі і руками тримався землі. Видно він не знає , як правильно рухатись при такому. Я одразу вдарив ногою його руку і коли він нахилився , то сокирою зі всієї сили всадив у шию і відрубав її майже повністю. Цього хватило , щоб вбити монстра. Я зайшов у будинок куми і згадав , що вона пішла з дочкою гуляти в центр міста. Одразу було зрозуміло , що з ними сталось. Взявши потрібні речі я вийшов з їхнього двору все там закривши , а ключі лишив собі. Треба додому на квартиру. Там у мене є ножі і гараж , де і ще сокири є. Хоча я більше за ножі і такого плану речі. На дорозі наче пусто і то добре. Коли я пройшов пару метрів , то побачив , як над центром літає нереальних розмірів щось подібне на осу і в неї щось дивне на місці жала. Мій план дочекатись Макса поки він з універа приїде. Хоча там місто побільше і срака така сама. Я легко дійшов до найбільш важкого пункту. Це прохід через поле. Оскільки осінь , то траву ніхто не скосив і не видно хто може бути в траві . Як мінімум мені. Прийшлось дуже низько на всіх кінцівках пересуватись. Майже не лежав. Поки так переходив , то добре чув , як щось бігало в траві і наче когось шукало. Добре , що я взяв сокиру на всяк випадок. Я був на середині шляху , як хтось з боку звідки я йшов почав бігти через поле. До них одразу побігли усі малі монстри , які були в траві. Я одразу встав і почав тихо бігти поки не замітили. Добре , що Макс заразив мене цією постійною параноєю. Обережність справді дуже важлива в такий момент. Потім в лоба поцілую його за таке. Коли я перебіг монстри вже почали бігти на мене. Відчуття наче вони жуки на дуже товстих лапах. Дістав сокиру швидше ніж зрозумів. Не знаю чому , але я чітко на слух розумів , де знаходяться жуки. Наче в них є теж серця. Хоча цього не знаю. Я вже був готовий приймати бій , але вони так і не напали. Я відійшов і замітив на школі , яка була близько великого монстра з 4 руками , двома хвостами і 3 очима. Впевнений на сто відсотків Макс вже бачив його і прибив. Ну він мене не бачить побіжу назад , поки є шанс. Але місс Вдача , як завжди до мене сракою. Він не те що замітив , а почав бігти на мене. Таку хрінь чорну бачу вперше , але треба думати позитивно. Хоча момент чесно хріновий для позитиву. Тільки монстр спустився він закрив очі. Я взяв частину труби і стояв спиною до монстра. Він відкрив очі і підійшовши я швидко запихнув трубу у середнє око. Сокирою як молотком я вбив ту трубу так , що вона вийшла з іншого боку. Але тепер вся рука заніміла. Вирішив , що краще лишити труп і нічого з нього не брати поки Макс з цим не розбереться. Бо для мене це занадто. Я обережно вернувся на квартиру і забрав більшість своїх речей і переніс у єдине безпечне місце. Це гараж. Там мене точно не вб'ють. Там було все , щоб спокійно бути пару днів поки не приїде він. Я не повірю , що він може так просто померти від монстрів. Одразу вдягну балаклаву , яку він подарував і приготуюсь до вилазок невеликих. Сьогодні я лише переніс невелику кількість речей зі свого дому в гараж і ледве , як налаштував антену з телевізором. По каналам постійно показували , що робиться у містах. Прийшлось , ще встановити камери повсюди. Але я в тому нічого не розумів. Поки Макс не подзвонив не пояснив. Завдяки ньому я контролюю периметр. Я ліг відпочити і трохи посплю , бо це ще та срака. Але спокійний сон тільки у мріях буває. Хтось прийшов до мого гаража.
Коментарі