Розділ перший
Розділ другий
Розділ третій
Розділ четвертий
Розділ п’ятий
Розділ шостий
Розділ сьомий
Розділ восьмий
Розділ дев’ятий
Розділ десятий
Розділ одинадцятий
Розділ четвертий

Вечорами Володя спішив до клубу. Звиклий за роки служби до колективного способу життя, нудився, залишаючись наодинці. Щоправда, подібне траплялося рідко: вдома завжди знаходилося заняття – то мамі допомогти по господарстві, то виконати батькове доручення. Якщо і випадала вільна часинка, молодші братик та сестричка не давали проходу. На дискотеці почував себе розкуто. Вітався з приятелями, знайомими, заводив розмови, жартував, упевнено запрошував дівчат до танку. Наділяючи багатозначними поглядами, загадковою усмішкою, змушував прекрасну стать ніяковіти, поправляти й без того бездоганно укладене в зачіски волосся.

Зненацька Володя втратив інтерес до строкатої публіки. На подив друзів, був хмурий, байдужий до веселого гамору. Часто виходив надвір палити.

Митько залишив залу слідом, маючи намір з`ясувати причину кепського настрою друзяки.

– Що скоїлося, старий? Чого такий кислий?

Володя запустив доверху недопалком, промовчав.

– Може, сікається хто? – спробував відгадати Митько, та поглянувши на округлі біцепси товариша, відкинув подібні припущення.

Нарешті Володя зглянувся. Взявся за лікоть, подивився на сторони, неначе стерігся підлуховування.

– Розумієш … тут дівчина одна … Ну і …

Митько хмикнув:

– Ти даєш, брат! Не думав, що ти такий сором`язливий. Чи, може, не бажає?

– Та ні, тут зовсім інша ситуація.

– Ну.

– Днями доставив одну до медпункту. Ногу пошкодила.

– Щось не пригадую такого випадку.

– Та зачекай ти!.. Не в тім справа.

– Не втямлю.

– Чомусь не бачу її ні в клубі … і взагалі, – підняв очі Володя.

– Дійшло, ось тепер дійшло! – Митько хлопнув друга по плечі, мовляв, подальші пояснення зайві. – Значить, маю стати на деякий час сищиком – довідатися, хто така і звідки, так би мовити, вияснити всі параметри?

– Ну …

–Все! Не треба більше слів, сказано ж: сам погибай, а товариша виручай. Ось що. Цим займемося завтра, а зараз гайда на пошуки кандидатур з підходящими параметрами. На сьогодні …

Дмитро поволік приятеля до танцмайданчику.

© О Брама,
книга «Світ для двох».
Розділ п’ятий
Коментарі