Розділ перший
Розділ другий
Розділ третій
Розділ четвертий
Розділ п’ятий
Розділ шостий
Розділ сьомий
Розділ восьмий
Розділ дев’ятий
Розділ десятий
Розділ одинадцятий
Розділ третій

На щастя, з ногою обійшлося: кістка виявилася неушкодженою. Припухлість незабаром зникла, рана затягнулася, Наталка стала підніматися з постелі, проходжуватися подвір`ям. Дні стояли спекотні. Облюбоване місце під вітастою яблунею, густе листя якої не пропускало сонячного проміння, ховало від стороннього ока. Тут було прохолодно і затишно.

Вкотре Наталя перервала читання, подумки повернулася до невдалої прогулянки на велосипеді. Спробувала пригадати зовнішність свого спасителя, та марно: широкоплечий, із сильними руками, – от і всі прикмети. Проте бабці вистачило і цього.

– Це Вишневських син, Володька.

– Бабусю, ти просто Шерлок Холмс!

– Хомц не Хомц, а знаю … Нещодавно з війська воротився. Днює з вудкою на річці.

Увечері Наталка збиралася до клубу. Розклавши на столі привезені з міста парфуми та прилаштувавши перед собою маленьке люстерко, старанно причепурювалася. Бабця сиділа навпроти і спостерігала, як вправно орудує онука різними приспособами – олівцями, щіточками, квачиками. По мірі того, як змінювався її вигляд, вираз бабусиного лиця ставав іншим.

– Чому ти так дивишся? – Наталка востаннє торкнулася помадою губ і посміх-нулася.

Посміхнулася й бабуся.

– У місті всі так ходять?

– Ну-у, як тобі сказати … Хто як. А що?

Бабка не відповіла, лише журно похитала головою.

Наталка пильно подивилася у дзеркало.

© О Брама,
книга «Світ для двох».
Розділ четвертий
Коментарі