Старі записи до нового року
Нові записки. Дивний період мого життя.
Далі буде (?)...
Ще не все
Життя поділилося на два етапи
Із недавніх
Кожний місяць як окремий етап життя
То на якому шляху я опинився?
Мені потрібна перезагрузка
Розділ XX
Шлях і є ціль
Гадки про сенс
Записки невидимому психологу
Наче вже ліпше
Моє кричуще "Я"
Нові думки в голос
Вся мудрість від Бога
Внутрішнє самогубство
Куди летить час?
Тікати від реальності (?)
Припливи ейфорії
Повідомлення для тих, хто не прочитає
Вибір без вибору
"Час перезавантаження вичерпано"
Крок назад чи невідоме попереду?
Крок назад чи невідоме попереду?
Бажання і спокуси у співвідношенні до моралі. Біжу вперед, а ніби уповільнююсь. Святі не визнали мене. Внутрішній дисбаланс

Особистий запис 13. 11. 2024
Все знову закрутилося диким ураганом в моїй голові, руйнуючи пройшовся по моїй свідомості та душі. "Ти сам цього хотів так чого ж ти вагаєшся у своїх бажаннях?" докучав голос в голові. Так хотів, але як наївний юнак не хотів дивитися в очі суворим наслідкам. Відчуваю ніби відступився назад, перекреслив всі свої минулі здобутки і душевний спокій. Я зробив вибір, роздмухав пожежу яка може мене зпалити. Чи було це правильно? Незнаю. Але я зробив вибір.

Особистий запис 14. 11. 2024
Чергове прозріння і чергова відповідь на запитання зійшла до мене. Я завжди тікав від усіх, бо не хотів показатися надокучливим... І зараз я хочу, щоб всі забули про мене, щоб я недокучав нікому. Я не знаю звідки це поселилося в моєму серці і душі, що начебто я комусь докучаю. Але в дитинстві я завжди відчував себе набридливим, я бачив на власні очі як людям не цікаво було те, про що я їм розказую або показую. Я просто хотів уваги... я просто хотів, щоб мої думки не були обезцінені кимось зовні.

Особистий запис 17. 11. 2024
Самотність просочувалася з відусіль. Вона просочувалася кріз однотоні старі шпарели на кухні, з під крана, столів та клацання стрілки годиника. Навіть напівжива муха, що лежала на підвіконику виглядала жахливо самотньою. Метафорично, але я знайшов відзеркалення себе у тій мухі. Самотність німа. Вона грає у мовчанку зі своєю жертвою, поки та з розпачу не почне говорити сама до себе.

Особистий запис 18. 11. 2024
Один наркотик замінює інший.

Особистий запис 19. 11. 2024
Мої "крихти ейфорії" позбавила і розчинила у собі осінь. Похмурість мого обличчя личила цій сірості довкола.

Особистий запис 20. 11. 2024
Емоціональні гойдалки. Знову мінус менталка рухне. А я казав собі, переконував - не розпалювати той вогонь, що може спалити мене самого. Я ж думав, що наче Фенікс. Звик до вогню і відроджуватися з нього. Але крила швидко обгорають і в цьому немає ніякої підступності. Я вже й сам не знаю чого хочу. То я хотів розмовляти знову з нею, то призупинити, щоб не стало гірше. Бо так не хотів втягуватися в це. А стало і справді гірше. Навіть і не знаю чого наївся стресу. Потім нестача. Зловив синдром відміни.
© Йоганн Верес ,
книга «Особисті записи».
Коментарі